globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: letmo uložené kolo
 
14.10.2010 v 00:05
Hoj,

jen teoreticky ... v čem sou vlastně výhody letmo uloženého zadního kola, chapu ubytek váhy, ale čekal bych naopak větší zátěž na ložiska atd...

tedy jen váha.. ?

dík :)

1 reakcí na tento příspěvek letmo uložené kolo

15.10.2010 v 12:11 | Nahoru | #1
jednoramenna kyvka je jen designovy prvek, vzdycky bude muset byt radove tuzsi stavbu nez jeji ekvivalent v klasicky podobe, ktery v jednodussim provedeni splni to same a s velkou pravdepodobnosti pri nizsi hmotnosti. zakladni pouckou konstruktera je zachycovat sily co nejprimeji a nekomplikovat si zivot kombinovanym namahanim, to je uplny opak pristupu designera, pro ktereho je dulezitejsi efektnost, nez to, jak zajistit pozadovany vlastnosti. protoze dneska vitezi efektnost nad ucelnosti, tak se delaji efektni letmace(ale jo, pekny to jsou )svetla ve tvaru pí*i, a vsemozne podivne tvarovany sedla pro zneprijemnenovani pocitu z jizdy

Naposledy editováno 15.10.2010 12:12:35

(reakce na) letmo uložené kolo

17.10.2010 v 09:39 | Nahoru | #2

Jindra650>jednoramenna kyvka je jen designovy prvek, vzdycky bude muset byt radove tuzsi stavbu nez jeji ekvivalent v klasicky podobe, ktery v jednodussim provedeni splni to same a s velkou pravdepodobnosti pri nizsi hmotnosti. zakladni pouckou konstruktera je zachycovat sily co nejprimeji a nekomplikovat si zivot kombinovanym namahanim, to je uplny opak pristupu designera, pro ktereho je dulezitejsi efektnost, nez to, jak zajistit pozadovany vlastnosti. protoze dneska vitezi efektnost nad ucelnosti, tak se delaji efektni letmace(ale jo, pekny to jsou )svetla ve tvaru pí*i, a vsemozne podivne tvarovany sedla pro zneprijemnenovani pocitu z jizdy

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist