globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: letmo uložené kolo
 
14.10.2010 v 00:05
Hoj,

jen teoreticky ... v čem sou vlastně výhody letmo uloženého zadního kola, chapu ubytek váhy, ale čekal bych naopak větší zátěž na ložiska atd...

tedy jen váha.. ?

dík :)

1 reakcí na tento příspěvek letmo uložené kolo

14.10.2010 v 00:15 | Nahoru | #1
Váha ani bych neřek rameno je namáhané víc než dvě ..... ložiska trpí více. U mv agusty snad jen 20tkm a preventivně mění někde psaly. Ale vypadá to úžasně..........

Naposledy editováno 14.10.2010 00:17:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) letmo uložené kolo

14.10.2010 v 17:32 | Nahoru | #2

Pjercak>Váha ani bych neřek rameno je namáhané víc než dvě ..... ložiska trpí více. U mv agusty snad jen 20tkm a preventivně mění někde psaly. Ale vypadá to úžasně..........


proč by mělo být namáhání ložisek větší? pořád jsou tam 2 v nějaké vzdálenosti od sebe a pořád jsou od osy kola půl na půl. jestli ne, tak je něco špatně.
víc namáhanej je spíš čep. ale vzhledem k tomu, že na Raptoru mam čep cca 20mm v průměru a je dutej, na bmw je to cca 40mm, takže se s namáháním jaksi počítá. kyvka je namáhaná krom "ohybu" i na "krut" takže tam toho masa je od pohledu hodně, ale nic co by se nedalo zase spošítat a optimálně navrhnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist