Jakub od X-bikers> No já myslím, že ty náklady jsou vyšší... Startovné (přepočet na čas strávený na trati) je o něco vyšší než v jiných agenturách (ne o tolik ale je), pak bys měl mít box, který si u agentury nemusíš brát, protože jet endurance bez boxu prostě na pohodě a pohodlí nepřidá... A ten box je taky u IV o něco dražší než u jiných agentur... S těma nákladama máš pravdu a to je taky jeden z kamenů úrazu... Prostě musíš dát dohromady tým, který bude do toho ochotný zainvestovat stejnou částku, pak ty jednotlivci by měli být spolehlivý a zhruba stejně rychlý, páč jinak začnou hádky typu: já zaplatil stejně a na trati jsem z vás byl nejmíň... Nebo proč nejsi schopný sehnat sponzorský peníze, já to sehnal, ty ses na to vysr... a ještě ses včera vožral a teď nejsi schopnej zajet rozumnej čas atd... (fakt jen příklady, neberte mě za slovo)... Prostě endurance není o prestiži, je to prostě další agentura (tuším první v ČR), výhodu mají v tom, že nabízejí něco jiného, ale myslím, že když už se najde někdo, kdo do toho chce zainvestovat, tak bohužel nesežene stejně postižené jedince... Prostě většina si raději za své peníze bude jezdit sólo závody..
V roce 08 měli tu výhodu, že prostě nebylo kde jezdit (pamatuju si ty německý agentury, jak jsme se modlili aby němci v neděli po závodech jeli domů a nám draze prodali open pitlane), prostě stáhli závodníky ze silnic, což bylo dobře... Teď je situace jiná, většina závodníků vyzkouší okruh na různých agenturních ježdění a pak by se mohl vytvořit tým a jako zkušenej jet CEC, čili myšlenka "zprofesionalizovat" cec není od věci... Bohužel to nesplní původní myšlenku cec (ze silnice na okruh), ale už zkušené okruháře pospojovat do týmů...