bmw_r1300gs_cartec





Téma: CEC 2011???
 
8.10.2010 v 09:20
Jak to vidíte s CEC 2011? Pojedete, nepojedete? Pár myšlenek na konci článku...HKT Racing hodnotí sezonu a taky pár slov co dál s CEC
Anketa: Pojedeš CEC 2011?
Ano.
20%
12
Ne.
36%
21
Záleží s čím přijde Ondra Coufal.
44%
26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???

12.10.2010 v 13:31 | Nahoru | #1
DavR1> Když sečtu náklady na startovné (řekněme, že v teamu jsou 4 jezdci), k tomu přidám před každým závodem jeden den trénování a na každý den sadu gum, dostávám se přes 130 tisíc korun. Takže 150 tisíc za sezonu utratil každý, kdo chtěl v CEC něco zajet...
Prostě náklady na startovné nejsou v té celkové položce to nejdražší a nejdůležitější, protože rozdíl proti jiným agenturám není nijak velký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???

12.10.2010 v 13:36 | Nahoru | #2
Jakub od X-bikers> ty ted ale počítáš 200t na sezonu jako pro tým, tak to je možné, ale ty si napsal cituji: "Když mě sezóna tak jako tak stojí 150 nebo 200 tisíc ..." tak takovejch je minimum, nebo skoro nikdo.

(reakce na) CEC 2011???

12.10.2010 v 13:47 | Nahoru | #3
Jakub od X-bikers> No já myslím, že ty náklady jsou vyšší... Startovné (přepočet na čas strávený na trati) je o něco vyšší než v jiných agenturách (ne o tolik ale je), pak bys měl mít box, který si u agentury nemusíš brát, protože jet endurance bez boxu prostě na pohodě a pohodlí nepřidá... A ten box je taky u IV o něco dražší než u jiných agentur... S těma nákladama máš pravdu a to je taky jeden z kamenů úrazu... Prostě musíš dát dohromady tým, který bude do toho ochotný zainvestovat stejnou částku, pak ty jednotlivci by měli být spolehlivý a zhruba stejně rychlý, páč jinak začnou hádky typu: já zaplatil stejně a na trati jsem z vás byl nejmíň... Nebo proč nejsi schopný sehnat sponzorský peníze, já to sehnal, ty ses na to vysr... a ještě ses včera vožral a teď nejsi schopnej zajet rozumnej čas atd... (fakt jen příklady, neberte mě za slovo)... Prostě endurance není o prestiži, je to prostě další agentura (tuším první v ČR), výhodu mají v tom, že nabízejí něco jiného, ale myslím, že když už se najde někdo, kdo do toho chce zainvestovat, tak bohužel nesežene stejně postižené jedince... Prostě většina si raději za své peníze bude jezdit sólo závody..

V roce 08 měli tu výhodu, že prostě nebylo kde jezdit (pamatuju si ty německý agentury, jak jsme se modlili aby němci v neděli po závodech jeli domů a nám draze prodali open pitlane), prostě stáhli závodníky ze silnic, což bylo dobře... Teď je situace jiná, většina závodníků vyzkouší okruh na různých agenturních ježdění a pak by se mohl vytvořit tým a jako zkušenej jet CEC, čili myšlenka "zprofesionalizovat" cec není od věci... Bohužel to nesplní původní myšlenku cec (ze silnice na okruh), ale už zkušené okruháře pospojovat do týmů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist