3 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
jim.bim>tak jsem to přečetl celé. často to nedělám. co na to říct. pravda je asi někde uprostřed. jako ostatně velmi často. náklady nejsou malé, pohybují se asi někde v rozmezí toho, co tu většina píše. může to být u CEC2 od 100tis. klidně do 500tis. na tým. to je na náročnosti a možnostech účastníků. my to pořídili zhruba za 120tis. jetý gumy, motorka na přívěsu a tak dále. ani jednomu nám nevadilo, že nás někdo předjel s rozdílem třídy a sami jsme předjížděli taky o dost pomalejší jezdce. obecně myslím, že sloučení CEC a CEC2 není od věci. ono totiž endurance asi není úplně to ořechové pro úplné začátečníky na motorce. všimněte si rozdílu! nemluvím o začátečnících na okruhu. kdo jezdí svižně a nejezdí hrady a zámky venku, má slušnou šanci jet endurance. nejlépe po pár zkušenostech s agenturami ve volném ježdění. kdo si jede zkusit okruh a i venku jezdí jen a jen na výlety, nemá v endurance co dělat. tady bych vnímal tu myšlenku stahnout rychlý kluky z ulice na okruh jako jasnou a naplněnou. jiní se stahovat nemusí. pro výletníky jsou skupiny s agenturami a pro ty odvážnejší, třeba Mototravel. (pozn.tam jsem jel i při svém čase 1,55 v Mostě na čtvrté místo, letos na jaře. proto loňsku zlepšení o 4s.) ono to občas i v CEC2 byl docela mazec. už samotný start, něco úžasnýho. a boje na trati? kolo na kolo - nic pro nezkušeného začátečníka s mokrým razítkem v řidičáku. sezonu 2009 jsem jeli celou v CEC2. po několika málo zkušenostech z agenturního ježdění a jednoho závodu s Mototravelem jsme si řekli proč ne. dobře jsme udělali. i kdybych už nikdy žádný závod nejel, byl to zážitek nad zážitky. připomínám, že jsem už před dvěma lety oslavil 50tku. 2010 jsme nejeli kupodivu proto, že jsme na to neměli . musím se ale přiklonit k tomu, že je to sport a ten prostě něco stojí. stejně jako lyže, a pár dalších sportů, kde nesportujete pouze vlastním tělem. jsme klasický vzor "kluků z ulice", i když jeden kus po třicítce a druhý jak jsem už psal. první závody jsme absolvovali na seroivé Ducati SS900. Kdo jezdí CEC ví, proč to píšu. po prvním závodě bylo jasný, že tudy cesta nevede. ani jeden z nás nepodniká a nemá nadstandardní příjmy. proto volba padla na okruhovku, ale v dotupné ceně. jednotné číslo je na místě, protože jsme celý seriál absolvovali na jedné motorce. sehnali jsme za opravdu lidovku, okruhovou SP1 HRC. podle ceny jsme to odhadovali tak na dva závody a šmitec. stal se asi zázrak. odjela celý seriál a neměla jedinou poruchu. časy jsou v historii výsledků CEC2 pro číslo 717. po spočítání rozdílu ztrát z tankování a dalších detailů, které přináší přesedání jezdců na jednu motorku, jsme ztratili přibližně deset míst v celkovém pořadí. byla to už babička a tak co jsme najeli v zatáčkách, v pohodě jsme ztratili na rovince. ve své době to musela být neskutečná motorka. a to nejsem hondista. hih. kam tím směřuji? jsem na konci. měl to být malý příklad toho, že se to dá absolvovat i s normálním příjmem a s průměrnou motorkou. a za druhé, že mi sloučení CEC a CEC2 připadá dost přijatelné, možná logické. hned jak dám dohromady nějké zlaťáky, jedu znovu. tedy pokud mi to artroza dovolí.
safra chlape a kde mám článek na dvouval o tomto??? Psát jak vidim umíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Nikotýn>safra chlape a kde mám článek na dvouval o tomto??? Psát jak vidim umíš
nefím jak a kam. a co psát. hih. jen jsem přemýšlel do kláves.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
jim.bim>tak jsem to přečetl celé. často to nedělám. co na to říct. pravda je asi někde uprostřed. jako ostatně velmi často. náklady nejsou malé, pohybují se asi někde v rozmezí toho, co tu většina píše. může to být u CEC2 od 100tis. klidně do 500tis. na tým. to je na náročnosti a možnostech účastníků. my to pořídili zhruba za 120tis. jetý gumy, motorka na přívěsu a tak dále. ani jednomu nám nevadilo, že nás někdo předjel s rozdílem třídy a sami jsme předjížděli taky o dost pomalejší jezdce. obecně myslím, že sloučení CEC a CEC2 není od věci. ono totiž endurance asi není úplně to ořechové pro úplné začátečníky na motorce. všimněte si rozdílu! nemluvím o začátečnících na okruhu. kdo jezdí svižně a nejezdí hrady a zámky venku, má slušnou šanci jet endurance. nejlépe po pár zkušenostech s agenturami ve volném ježdění. kdo si jede zkusit okruh a i venku jezdí jen a jen na výlety, nemá v endurance co dělat. tady bych vnímal tu myšlenku stahnout rychlý kluky z ulice na okruh jako jasnou a naplněnou. jiní se stahovat nemusí. pro výletníky jsou skupiny s agenturami a pro ty odvážnejší, třeba Mototravel. (pozn.tam jsem jel i při svém čase 1,55 v Mostě na čtvrté místo, letos na jaře. proto loňsku zlepšení o 4s.) ono to občas i v CEC2 byl docela mazec. už samotný start, něco úžasnýho. a boje na trati? kolo na kolo - nic pro nezkušeného začátečníka s mokrým razítkem v řidičáku. sezonu 2009 jsem jeli celou v CEC2. po několika málo zkušenostech z agenturního ježdění a jednoho závodu s Mototravelem jsme si řekli proč ne. dobře jsme udělali. i kdybych už nikdy žádný závod nejel, byl to zážitek nad zážitky. připomínám, že jsem už před dvěma lety oslavil 50tku. 2010 jsme nejeli kupodivu proto, že jsme na to neměli . musím se ale přiklonit k tomu, že je to sport a ten prostě něco stojí. stejně jako lyže, a pár dalších sportů, kde nesportujete pouze vlastním tělem. jsme klasický vzor "kluků z ulice", i když jeden kus po třicítce a druhý jak jsem už psal. první závody jsme absolvovali na seroivé Ducati SS900. Kdo jezdí CEC ví, proč to píšu. po prvním závodě bylo jasný, že tudy cesta nevede. ani jeden z nás nepodniká a nemá nadstandardní příjmy. proto volba padla na okruhovku, ale v dotupné ceně. jednotné číslo je na místě, protože jsme celý seriál absolvovali na jedné motorce. sehnali jsme za opravdu lidovku, okruhovou SP1 HRC. podle ceny jsme to odhadovali tak na dva závody a šmitec. stal se asi zázrak. odjela celý seriál a neměla jedinou poruchu. časy jsou v historii výsledků CEC2 pro číslo 717. po spočítání rozdílu ztrát z tankování a dalších detailů, které přináší přesedání jezdců na jednu motorku, jsme ztratili přibližně deset míst v celkovém pořadí. byla to už babička a tak co jsme najeli v zatáčkách, v pohodě jsme ztratili na rovince. ve své době to musela být neskutečná motorka. a to nejsem hondista. hih. kam tím směřuji? jsem na konci. měl to být malý příklad toho, že se to dá absolvovat i s normálním příjmem a s průměrnou motorkou. a za druhé, že mi sloučení CEC a CEC2 připadá dost přijatelné, možná logické. hned jak dám dohromady nějké zlaťáky, jedu znovu. tedy pokud mi to artroza dovolí.
Dobre Ty! Uz jsem cetl tvuj komentar u kluku na HKT foru a mel jsem rozepsane podobne. Al e nakonec jsem to smazal, protoze by jsem psal podobne jako ty.. Pasak..
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
lionracing>no ty tricka si kazdy z nas stejne zaplati.. je to ve startovnem. apak kazdeho druheho vidis ve stejnem tricku to je k popukani , ano ano taky sem ho nosil ....takze radsi bez trik a s levnejsim startovnym..
právě, sme to letos zkusili a jde to podstatně levněji. Samosebou CEC je jinde, co se týče času páč byl prga, ale Endurance i tréninky jdou s cenou zcela dolu. Ač jako pořadatel to vim, tak to říkám veřejně, jde to za jinčí peníze, akudrát chce to minimalizovat náklady, toť vše. A to jako jediný máme přezouvání, foto, kamery a jídlo pro všechny zdarma. Připravuju srovnávací článek, tak se těšte okruhový šílenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Nikotýn>právě, sme to letos zkusili a jde to podstatně levněji. Samosebou CEC je jinde, co se týče času páč byl prga, ale Endurance i tréninky jdou s cenou zcela dolu. Ač jako pořadatel to vim, tak to říkám veřejně, jde to za jinčí peníze, akudrát chce to minimalizovat náklady, toť vše. A to jako jediný máme přezouvání, foto, kamery a jídlo pro všechny zdarma. Připravuju srovnávací článek, tak se těšte okruhový šílenci
tak ať to je někde vidět. co třeba tady na tom místě? i název se hodí. mám to už v oblíbených.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Nikotýn>právě, sme to letos zkusili a jde to podstatně levněji. Samosebou CEC je jinde, co se týče času páč byl prga, ale Endurance i tréninky jdou s cenou zcela dolu. Ač jako pořadatel to vim, tak to říkám veřejně, jde to za jinčí peníze, akudrát chce to minimalizovat náklady, toť vše. A to jako jediný máme přezouvání, foto, kamery a jídlo pro všechny zdarma. Připravuju srovnávací článek, tak se těšte okruhový šílenci
to já vím, mate to pekne rozjete, cec ma tu vyhodu ze za ty roky si urcite vybudovali nejakou prestiz, ale cim mene maji lide penez tim vice budou kaslat na prestiz a hledet na to kde si zajezdit za co nejlepsi penize, kdo penize ma jezdi mistrak , kdo ne jezdi pro radost ... to prezouvani zdarma a jidlo mate osefovano dobre, a semtam mate i dobreho instruktora :)))
Naposledy editováno 24.10.2010 21:47:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Nikotýn>právě, sme to letos zkusili a jde to podstatně levněji. Samosebou CEC je jinde, co se týče času páč byl prga, ale Endurance i tréninky jdou s cenou zcela dolu. Ač jako pořadatel to vim, tak to říkám veřejně, jde to za jinčí peníze, akudrát chce to minimalizovat náklady, toť vše. A to jako jediný máme přezouvání, foto, kamery a jídlo pro všechny zdarma. Připravuju srovnávací článek, tak se těšte okruhový šílenci
Coz o to, organizace dobry, ale dodneska se budim hruzou, kdyz si vzpomenu na tu klickovanou na Suzuki Bandit Day. Never more s tolika lidma na draze.
Naopak, kapacita tratě je v drtivé většině méně vytížená, než s IVR.
Naposledy editováno 25.10.2010 06:53:18
lionracing>to já vím, mate to pekne rozjete, cec ma tu vyhodu ze za ty roky si urcite vybudovali nejakou prestiz, ale cim mene maji lide penez tim vice budou kaslat na prestiz a hledet na to kde si zajezdit za co nejlepsi penize, kdo penize ma jezdi mistrak , kdo ne jezdi pro radost ... to prezouvani zdarma a jidlo mate osefovano dobre, a semtam mate i dobreho instruktora :)))
copak instruktory, ty si umíme vybrat
Doufy>Coz o to, organizace dobry, ale dodneska se budim hruzou, kdyz si vzpomenu na tu klickovanou na Suzuki Bandit Day. Never more s tolika lidma na draze.
přesně jak říká Plejba, u nás je to spíš o začátečníkách a přetlak byl jen v Brně. Nečekanej ale o to příjemnější pro nás
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Doufy>Coz o to, organizace dobry, ale dodneska se budim hruzou, kdyz si vzpomenu na tu klickovanou na Suzuki Bandit Day. Never more s tolika lidma na draze.
nejde o počet lidí na dráze, tam je daná maximální propustnost tratě přes kerou nesmíš jít, ale jde o rozřezení do skupin. letos sme neměli nasbíraný data od lidí, respektive měli, ale jenom z mostu... na příští sezónu už máme s čim porovnávat (brno, slovač, most) a tak když se mi nahlásí do skupiny někdo pomalej nebo rychlej kdo by tam neměl teoreticky co dělat, juknu na jeho časy z letoška a automaticky si ho přeřadim do jiný (sou 4, takže bude pro každýho vhodný místo), pro něj vhodnější skupiny... další věcí sou jednodenní akce kdyby všichni jezdili na tři dny, udělali bysme to stejně jako to teď dělali kluci od action bike v misanu. po prvním dopoledni skoukli časy, zpřeházeli všechny co byli blbě ve skupinách a zbylý dva dny s tim nebyl jedinej trouble jezdili sme ve skupinách naprosto vyrovnaně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
inkviz499>nejde o počet lidí na dráze, tam je daná maximální propustnost tratě přes kerou nesmíš jít, ale jde o rozřezení do skupin. letos sme neměli nasbíraný data od lidí, respektive měli, ale jenom z mostu... na příští sezónu už máme s čim porovnávat (brno, slovač, most) a tak když se mi nahlásí do skupiny někdo pomalej nebo rychlej kdo by tam neměl teoreticky co dělat, juknu na jeho časy z letoška a automaticky si ho přeřadim do jiný (sou 4, takže bude pro každýho vhodný místo), pro něj vhodnější skupiny... další věcí sou jednodenní akce kdyby všichni jezdili na tři dny, udělali bysme to stejně jako to teď dělali kluci od action bike v misanu. po prvním dopoledni skoukli časy, zpřeházeli všechny co byli blbě ve skupinách a zbylý dva dny s tim nebyl jedinej trouble jezdili sme ve skupinách naprosto vyrovnaně
a chystáte i endurance ? a kdy lze očekávat info o plánu a způsoby na příští sezonu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
keby49>a chystáte i endurance ? a kdy lze očekávat info o plánu a způsoby na příští sezonu ?
plán na příští sezónu už je hotovej ještě čekáme na potvrzení termínů z brna, jinak od ostatních už máme potvrzený termíny na pevno. všechno zveřejníme cca do 14 dnů, prozradim zatim že se můžete těšit na 6 různejch okruhů a protože sponzoři se vopravdu voklepali, budou kurvahodnotný ceny za umístění v Bikers Cupu co se endurance týče, tak tradičně na konci sezóny
inkviz499>plán na příští sezónu už je hotovej ještě čekáme na potvrzení termínů z brna, jinak od ostatních už máme potvrzený termíny na pevno. všechno zveřejníme cca do 14 dnů, prozradim zatim že se můžete těšit na 6 různejch okruhů a protože sponzoři se vopravdu voklepali, budou kurvahodnotný ceny za umístění v Bikers Cupu co se endurance týče, tak tradičně na konci sezóny
norihaga>.Kolda.> máš recht-jste hrozní konflikťáci a namachrovanci co v depu nikoho nepozdraví O šikanování chudáků Pimpiše a Špagety ani nemluvim!!!
To je pravda,byl jsem šikanován. Jen si někdo zkuste pořád lézt na bednu
Ale k tématu. Hlasoval jsem, že příští rok CEC nejedu, protože zkrátka nepojedu nic. Ale kdybych jel, jel bych znovu CEC, protože ta atmosféra závodu samotného je prostě nezapomenutelná. Nepatřím mezi nějaké rychlíky a nikdy mi nevadilo, že mě někdo rychlejší předjíždí. On se vždycky najde někdo, koho předjedu já, s kým pozávodím, kdo bude na stejné úrovni. O to víc to bude platit, když CEC bude naplněný.
A poměr cena/čas na trati? Přijde mi to srovnatelný s jinýma agenturama. Tady jedete 4 hodiny v kuse plus hodina? kvalifikace. Jinde dáte 550kč/20 minut ale na trati jste minut 15, max. 17. Ale každý tady počítáme jinak, takže se za mýlku omlouvám
Asi nezbude nic jiného, než počkat s čím přijde Ondra a pak založit novou diskuzi s anketou o tom, kdo je za danou cenu ochotný dát dohromady tým a zúčastnit se. Ať zase někdo nečeká na ostatní, až se přihlásí.
2 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
Teď mně tu pár z vás asi sežere, ale ten starý systém "vše v jednom dni se mi vůbec nelíbí. Navíc jak by se pak jezdilo csc, které bylo víc než zpestření programu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
IV Racing je jediná agentura pořádající vytrvalostní závody CEC, nevím proč by měla nabízet i něco jiného co si můžeš zajezdit jinde a co zbytečně všechno jen prodraží.