globalmoto_duben_nolan





Téma: CEC 2011???
 
8.10.2010 v 09:20
Jak to vidíte s CEC 2011? Pojedete, nepojedete? Pár myšlenek na konci článku...HKT Racing hodnotí sezonu a taky pár slov co dál s CEC
Anketa: Pojedeš CEC 2011?
Ano.
20%
12
Ne.
36%
21
Záleží s čím přijde Ondra Coufal.
44%
26

3 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???

22.10.2010 v 13:14 | Nahoru | #1
tak jsem to přečetl celé. často to nedělám. co na to říct. pravda je asi někde uprostřed. jako ostatně velmi často. náklady nejsou malé, pohybují se asi někde v rozmezí toho, co tu většina píše. může to být u CEC2 od 100tis. klidně do 500tis. na tým. to je na náročnosti a možnostech účastníků. my to pořídili zhruba za 120tis. jetý gumy, motorka na přívěsu a tak dále. ani jednomu nám nevadilo, že nás někdo předjel s rozdílem třídy a sami jsme předjížděli taky o dost pomalejší jezdce. obecně myslím, že sloučení CEC a CEC2 není od věci. ono totiž endurance asi není úplně to ořechové pro úplné začátečníky na motorce. všimněte si rozdílu! nemluvím o začátečnících na okruhu. kdo jezdí svižně a nejezdí hrady a zámky venku, má slušnou šanci jet endurance. nejlépe po pár zkušenostech s agenturami ve volném ježdění. kdo si jede zkusit okruh a i venku jezdí jen a jen na výlety, nemá v endurance co dělat. tady bych vnímal tu myšlenku stahnout rychlý kluky z ulice na okruh jako jasnou a naplněnou. jiní se stahovat nemusí. pro výletníky jsou skupiny s agenturami a pro ty odvážnejší, třeba Mototravel. (pozn.tam jsem jel i při svém čase 1,55 v Mostě na čtvrté místo, letos na jaře. proto loňsku zlepšení o 4s.) ono to občas i v CEC2 byl docela mazec. už samotný start, něco úžasnýho. a boje na trati? kolo na kolo - nic pro nezkušeného začátečníka s mokrým razítkem v řidičáku. sezonu 2009 jsem jeli celou v CEC2. po několika málo zkušenostech z agenturního ježdění a jednoho závodu s Mototravelem jsme si řekli proč ne. dobře jsme udělali. i kdybych už nikdy žádný závod nejel, byl to zážitek nad zážitky. připomínám, že jsem už před dvěma lety oslavil 50tku. 2010 jsme nejeli kupodivu proto, že jsme na to neměli . musím se ale přiklonit k tomu, že je to sport a ten prostě něco stojí. stejně jako lyže, a pár dalších sportů, kde nesportujete pouze vlastním tělem. jsme klasický vzor "kluků z ulice", i když jeden kus po třicítce a druhý jak jsem už psal. první závody jsme absolvovali na seroivé Ducati SS900. Kdo jezdí CEC ví, proč to píšu. po prvním závodě bylo jasný, že tudy cesta nevede. ani jeden z nás nepodniká a nemá nadstandardní příjmy. proto volba padla na okruhovku, ale v dotupné ceně. jednotné číslo je na místě, protože jsme celý seriál absolvovali na jedné motorce. sehnali jsme za opravdu lidovku, okruhovou SP1 HRC. podle ceny jsme to odhadovali tak na dva závody a šmitec. stal se asi zázrak. odjela celý seriál a neměla jedinou poruchu. časy jsou v historii výsledků CEC2 pro číslo 717. po spočítání rozdílu ztrát z tankování a dalších detailů, které přináší přesedání jezdců na jednu motorku, jsme ztratili přibližně deset míst v celkovém pořadí. byla to už babička a tak co jsme najeli v zatáčkách, v pohodě jsme ztratili na rovince. ve své době to musela být neskutečná motorka. a to nejsem hondista. hih. kam tím směřuji? jsem na konci. měl to být malý příklad toho, že se to dá absolvovat i s normálním příjmem a s průměrnou motorkou. a za druhé, že mi sloučení CEC a CEC2 připadá dost přijatelné, možná logické. hned jak dám dohromady nějké zlaťáky, jedu znovu. tedy pokud mi to artroza dovolí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???

22.10.2010 v 14:30 | Nahoru | #2

jim.bim>tak jsem to přečetl celé. často to nedělám. co na to říct. pravda je asi někde uprostřed. jako ostatně velmi často. náklady nejsou malé, pohybují se asi někde v rozmezí toho, co tu většina píše. může to být u CEC2 od 100tis. klidně do 500tis. na tým. to je na náročnosti a možnostech účastníků. my to pořídili zhruba za 120tis. jetý gumy, motorka na přívěsu a tak dále. ani jednomu nám nevadilo, že nás někdo předjel s rozdílem třídy a sami jsme předjížděli taky o dost pomalejší jezdce. obecně myslím, že sloučení CEC a CEC2 není od věci. ono totiž endurance asi není úplně to ořechové pro úplné začátečníky na motorce. všimněte si rozdílu! nemluvím o začátečnících na okruhu. kdo jezdí svižně a nejezdí hrady a zámky venku, má slušnou šanci jet endurance. nejlépe po pár zkušenostech s agenturami ve volném ježdění. kdo si jede zkusit okruh a i venku jezdí jen a jen na výlety, nemá v endurance co dělat. tady bych vnímal tu myšlenku stahnout rychlý kluky z ulice na okruh jako jasnou a naplněnou. jiní se stahovat nemusí. pro výletníky jsou skupiny s agenturami a pro ty odvážnejší, třeba Mototravel. (pozn.tam jsem jel i při svém čase 1,55 v Mostě na čtvrté místo, letos na jaře. proto loňsku zlepšení o 4s.) ono to občas i v CEC2 byl docela mazec. už samotný start, něco úžasnýho. a boje na trati? kolo na kolo - nic pro nezkušeného začátečníka s mokrým razítkem v řidičáku. sezonu 2009 jsem jeli celou v CEC2. po několika málo zkušenostech z agenturního ježdění a jednoho závodu s Mototravelem jsme si řekli proč ne. dobře jsme udělali. i kdybych už nikdy žádný závod nejel, byl to zážitek nad zážitky. připomínám, že jsem už před dvěma lety oslavil 50tku. 2010 jsme nejeli kupodivu proto, že jsme na to neměli . musím se ale přiklonit k tomu, že je to sport a ten prostě něco stojí. stejně jako lyže, a pár dalších sportů, kde nesportujete pouze vlastním tělem. jsme klasický vzor "kluků z ulice", i když jeden kus po třicítce a druhý jak jsem už psal. první závody jsme absolvovali na seroivé Ducati SS900. Kdo jezdí CEC ví, proč to píšu. po prvním závodě bylo jasný, že tudy cesta nevede. ani jeden z nás nepodniká a nemá nadstandardní příjmy. proto volba padla na okruhovku, ale v dotupné ceně. jednotné číslo je na místě, protože jsme celý seriál absolvovali na jedné motorce. sehnali jsme za opravdu lidovku, okruhovou SP1 HRC. podle ceny jsme to odhadovali tak na dva závody a šmitec. stal se asi zázrak. odjela celý seriál a neměla jedinou poruchu. časy jsou v historii výsledků CEC2 pro číslo 717. po spočítání rozdílu ztrát z tankování a dalších detailů, které přináší přesedání jezdců na jednu motorku, jsme ztratili přibližně deset míst v celkovém pořadí. byla to už babička a tak co jsme najeli v zatáčkách, v pohodě jsme ztratili na rovince. ve své době to musela být neskutečná motorka. a to nejsem hondista. hih. kam tím směřuji? jsem na konci. měl to být malý příklad toho, že se to dá absolvovat i s normálním příjmem a s průměrnou motorkou. a za druhé, že mi sloučení CEC a CEC2 připadá dost přijatelné, možná logické. hned jak dám dohromady nějké zlaťáky, jedu znovu. tedy pokud mi to artroza dovolí.



safra chlape a kde mám článek na dvouval o tomto??? Psát jak vidim umíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???

22.10.2010 v 15:09 | Nahoru | #3

jim.bim>tak jsem to přečetl celé. často to nedělám. co na to říct. pravda je asi někde uprostřed. jako ostatně velmi často. náklady nejsou malé, pohybují se asi někde v rozmezí toho, co tu většina píše. může to být u CEC2 od 100tis. klidně do 500tis. na tým. to je na náročnosti a možnostech účastníků. my to pořídili zhruba za 120tis. jetý gumy, motorka na přívěsu a tak dále. ani jednomu nám nevadilo, že nás někdo předjel s rozdílem třídy a sami jsme předjížděli taky o dost pomalejší jezdce. obecně myslím, že sloučení CEC a CEC2 není od věci. ono totiž endurance asi není úplně to ořechové pro úplné začátečníky na motorce. všimněte si rozdílu! nemluvím o začátečnících na okruhu. kdo jezdí svižně a nejezdí hrady a zámky venku, má slušnou šanci jet endurance. nejlépe po pár zkušenostech s agenturami ve volném ježdění. kdo si jede zkusit okruh a i venku jezdí jen a jen na výlety, nemá v endurance co dělat. tady bych vnímal tu myšlenku stahnout rychlý kluky z ulice na okruh jako jasnou a naplněnou. jiní se stahovat nemusí. pro výletníky jsou skupiny s agenturami a pro ty odvážnejší, třeba Mototravel. (pozn.tam jsem jel i při svém čase 1,55 v Mostě na čtvrté místo, letos na jaře. proto loňsku zlepšení o 4s.) ono to občas i v CEC2 byl docela mazec. už samotný start, něco úžasnýho. a boje na trati? kolo na kolo - nic pro nezkušeného začátečníka s mokrým razítkem v řidičáku. sezonu 2009 jsem jeli celou v CEC2. po několika málo zkušenostech z agenturního ježdění a jednoho závodu s Mototravelem jsme si řekli proč ne. dobře jsme udělali. i kdybych už nikdy žádný závod nejel, byl to zážitek nad zážitky. připomínám, že jsem už před dvěma lety oslavil 50tku. 2010 jsme nejeli kupodivu proto, že jsme na to neměli . musím se ale přiklonit k tomu, že je to sport a ten prostě něco stojí. stejně jako lyže, a pár dalších sportů, kde nesportujete pouze vlastním tělem. jsme klasický vzor "kluků z ulice", i když jeden kus po třicítce a druhý jak jsem už psal. první závody jsme absolvovali na seroivé Ducati SS900. Kdo jezdí CEC ví, proč to píšu. po prvním závodě bylo jasný, že tudy cesta nevede. ani jeden z nás nepodniká a nemá nadstandardní příjmy. proto volba padla na okruhovku, ale v dotupné ceně. jednotné číslo je na místě, protože jsme celý seriál absolvovali na jedné motorce. sehnali jsme za opravdu lidovku, okruhovou SP1 HRC. podle ceny jsme to odhadovali tak na dva závody a šmitec. stal se asi zázrak. odjela celý seriál a neměla jedinou poruchu. časy jsou v historii výsledků CEC2 pro číslo 717. po spočítání rozdílu ztrát z tankování a dalších detailů, které přináší přesedání jezdců na jednu motorku, jsme ztratili přibližně deset míst v celkovém pořadí. byla to už babička a tak co jsme najeli v zatáčkách, v pohodě jsme ztratili na rovince. ve své době to musela být neskutečná motorka. a to nejsem hondista. hih. kam tím směřuji? jsem na konci. měl to být malý příklad toho, že se to dá absolvovat i s normálním příjmem a s průměrnou motorkou. a za druhé, že mi sloučení CEC a CEC2 připadá dost přijatelné, možná logické. hned jak dám dohromady nějké zlaťáky, jedu znovu. tedy pokud mi to artroza dovolí.



Dobre Ty! Uz jsem cetl tvuj komentar u kluku na HKT foru a mel jsem rozepsane podobne. Al e nakonec jsem to smazal, protoze by jsem psal podobne jako ty.. Pasak..

(reakce na) CEC 2011???

23.10.2010 v 00:34 | Nahoru | #4
jim.bim> Pěkně napsaný. Rád jsem si početl. Dobrá inspirace pro všechny, co to chtějí zkusit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist