Naposledy editováno 04.10.2010 22:53:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lichý počet zubů na obou řetězových kolech? Ano-ne
PS: to stridani muze bejt stejny (jako v tom mym schematu) i pro pastorek... staci si vzit retez 119 clanku a pastorek 14, abychom zustali u beznych hodnot (podil 9.5 a kazdej clanek bude patrit jen dvema zubum kola). Tys tou poznamkou myslel asi to, ze cim mensi kolecko tim naopak na jeden zub pripadne vic clanku (coz se taky projevi pozitivne na rovnomernosti opotrebovani)... s tim souhlasim (ale uz to neni problem "same tooth - same link")
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lichý počet zubů na obou řetězových kolech? Ano-ne
...jeste jedna vec, pri opotrebovavani se nejprve znici pastorek, kterymu se postupne obrousi zuby, nasledne jeste v horsim pripade jeste ohnou a ty pak zaberem pres jeden "nabihajici" zub pretezujou clanek po clanku, jinak by retez vydrzel daleko dele. vytahovani by bylo pomale, viz prevody, kde jsou vetsi pocty zubu na kolech pastorku a druhy retezky, ne jako u motorek, kde pocty zubu pastorku jsou hodne blizky minimu, taky dneska motorky nemivaj zadny tlumeni jako mivaly driv, plynulejsi zaber bez razu taky dela hodne. jeste treba kamosovo FJ ma rozetu tlumenou gumovejma blokama a to retezu hodne pomaha, ma tam 1 retezovku 70tis km!!! a to prosim za 3roky s beznou udrzbou, spis mensi a ne nejaky setreni, bezne sprinty na letisti a poradna soda. ale to trochu ubiham, nicmene tyhle faktory provozu maj daleko nejdulezitejsi roli nad pocty sudy, lichy, nebo prevodovy pomer
Naposledy editováno 06.10.2010 18:14:03
Skalda píše: Jindra650> jo, je to teoretizovani (jak uz jsem psal) a bude tam jeste rada jinych aspektu. Vsak tady taky vyvracime mytus o tom, ze nemuze bych lichy pocet zubu na obou koleckach... a to se myslim podarilo (i s naznakem dukazu)
PS: to stridani muze bejt stejny (jako v tom mym schematu) i pro pastorek... staci si vzit retez 119 clanku a pastorek 14, abychom zustali u beznych hodnot (podil 9.5 a kazdej clanek bude patrit jen dvema zubum kola). Tys tou poznamkou myslel asi to, ze cim mensi kolecko tim naopak na jeden zub pripadne vic clanku (coz se taky projevi pozitivne na rovnomernosti opotrebovani)... s tim souhlasim (ale uz to neni problem "same tooth - same link")
Ja nechci byt nejak prehnane chytrej ale at delam co delam tak se mi nedari napojit retez s lichym poctem clanku. zatim jsem videl jen delky na sudy pocet... 110, 112 atd ale jestli je nejaky lichoclankovy atyp tak mlcim
edit: http://www.mch-rete...zu/valeckove-retezy/ tak zde jsem se dozvedel ze existuje jakysi redukcni clanek ktery to umozni ovsem o 30% klesne pevnost...
Naposledy editováno 30.01.2014 19:13:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35670 | Dnes v 08:41 Kamikadze-Ace |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |