A teď ten dotaz. Huštění na sportovních mašinách? A hlavně, jestli nějak zohledňujete tlak podle teploty. Přiznávám, že asi trochu přefoukávám, možná tím ztratím pár procent adheze, ale pocitově mám dojem, že to jaksi zostřuje zpětnou vazbu a jakoby líp cítím mašinu. Jako vždy když se pustíme do debat o pocitech začne to být diskuze silně na vodě, takže zajímají mně vaše pocity, názory a hlavně zkušenosti.
PS: vím, že huštění se tu probíralo stokrát, ale vazbu na teploty a pocity zpětné vazby jsem nějak přehledně shrnutý nenašel, tak si dovoluji založit tohle téma
Naposledy editováno 04.10.2010 06:47:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot
Ejs>ale to by se muselo týkat i manželky, ne?
trochu zpět k tématu, venku je 5 stupňů, zatím to na ježdění nevypadá...
a bohužel ani na betonování který bych měl též stihnout
Vždyť je to jenom nadsázka.
Já jsem v práci,ale zítra v 9.30 vyrážím,tak podám reference,jak se mi podařilo zahřát závodní směs.
Jo a tady už docela pere sluníčko a teploty letí prudce vzhůru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huštění za nízkých teplot
verybusy>Vždyť je to jenom nadsázka.
Já jsem v práci,ale zítra v 9.30 vyrážím,tak podám reference,jak se mi podařilo zahřát závodní směs.
Jo a tady už docela pere sluníčko a teploty letí prudce vzhůru.
tož to je jasné, snadno bych tě usvědčil ze lži, sám jsi mi poskytl podklady
zde to svítí též, ale teplota zatím popolezla jen o dva stupně...
uvidíme, no...
tak síla s tebou, jdu něco dělat