paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Startování za "studena"
30.9.2010 v 09:34
Zdravim,
vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví

P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(), tak nechal zabrousit ventily a prej pohoda. A pak mě napadlo jestli to neni tim nastavením průtoku benzínu co maj GSka (pořád moc nechápu k čemu je ta prostřední pozice)

Díky za radu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 18:50 | Nahoru | #1
špilas> projevil by se nejspíš pouze na spotřebě při volnoběhu, s přidáním plynu se sytič ztrácí sytič svou funkčnost

Přijde mi to právě ve tvém případě divné, protože už jsem od více lidí slyšel, že GSku chvíli trvá, než se na volnoběh udrží i bez sytiče. Bez něho bych to taky možná nastartoval (v letním dni), ale určitě by mi to zdechlo, pokud bych to nedržel pod plynem v otáčkách.

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 19:00 | Nahoru | #2

JyrkaFM>špilas> projevil by se nejspíš pouze na spotřebě při volnoběhu, s přidáním plynu se sytič ztrácí sytič svou funkčnost

Přijde mi to právě ve tvém případě divné, protože už jsem od více lidí slyšel, že GSku chvíli trvá, než se na volnoběh udrží i bez sytiče. Bez něho bych to taky možná nastartoval (v letním dni), ale určitě by mi to zdechlo, pokud bych to nedržel pod plynem v otáčkách.


no fakt ne...když je chladněji drží se hodně nízko, ale nezdechne. no ale momentálně ji mám v servisu po 12tkm. nechal sem jim komplet rozebrat karbce...vymyt kazdou jehlu...vycistit, znovu zklapkovat...pripadne poladit smes...tisic dalsich veci a mezi nimi i nova baterka tak uvidim jake to bude az mi ve stredu prijde domu

(reakce na) Startování za "studena"

1.10.2010 v 10:22 | Nahoru | #3

JyrkaFM>špilas> projevil by se nejspíš pouze na spotřebě při volnoběhu, s přidáním plynu se sytič ztrácí sytič svou funkčnost

Přijde mi to právě ve tvém případě divné, protože už jsem od více lidí slyšel, že GSku chvíli trvá, než se na volnoběh udrží i bez sytiče. Bez něho bych to taky možná nastartoval (v letním dni), ale určitě by mi to zdechlo, pokud bych to nedržel pod plynem v otáčkách.



no ja si myslim ze to zdechnuti delaji ''vsechny'' motorky mensi jak 600ccm. v autoskole na 250 se to muselo opravdu zahrivat na stojanku,jinak se stim nedalo vyjet(upozornuji ze za opravdu chladnych dnu v breznu). To same u me GPZ 500.taky se musela prohrat. S kamoskou ktera ma ER5 sme na srazu v noci nastartovali,ja svoji.a po minute vypnul sytic a ona tez a hned ji to zdechlo. Me by teoreticky stacilo nechat sytic jen minutku nez vylitnou otacky a ustali se.pak staci stahnout. ale nechavam to o malinko dele aby se mi nahodou nestalo ze by mi to zdechlo na prvni krizovatce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 Dnes v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist