1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes mě málem sundal zkur... autobusák
Daaf>Želva_2> Tys to blbě pochopil ,nebo já blbě napsal.S tím časem jsem to myslel tak,že musí alespoň zhruba dodržovat jízdní řád,a chytat další přípoje,aby se třeba lidi dostali dom.A předjet malou motorku na okresce je někdy fakt problém.Tím nechci říct,že ty nemáš právo,nebo dokonce,že bys tím porušoval nějaký předpis,jet si svých 50 po své straně vozovky.Ale nebylo by rozumnější třeba trošku zpomalit a uhnout ke krajnici?Všimni si,že to dělají kolikrát i řidiči velkejch aut,když si všimnou,že překáží a ještě ti směrovkou ukáží,že máš volno.A nebo Když jedeš na máše a nejsou ideální podmínky pro předjetí tak ti taky většina osobáků uhne.Myslím,že je všechno o trošce tolerance a ohleduplnosti
Myslim, ze jsem to pochopil tak, jak jsi to napsal....zadne nedorozumeni v tom nevidim. Chapu, jak jsi to myslel s casem...dodrzovat j. rad je jiste chvalyhodne, ale jak rikam, kdyz nemuze predjet (at uz z jakychkoli duvodu....ze to neumi, ze jezdi proti auta atd.), tak me nema co omezovat, natoz snad ohrozovat.
A tvuj navrh by skutecne rozumnejsi nebyl, bohuzel, zaprve jsem psal, ze, cituji, "Jel jsem temer po krajnici, abych mu umoznil predjeti..." a zadruhe kdybych zpomalil, tak bych jeste zbrzdil i jeho a to by mu vubec nepomohlo. Leda bych zastavil, zajel Mustangem na kraj prikopa do travy a pan profesional by me mohl nerusene minout
Takze: uhnout uz nebylo kam a jedinny reseni cele veci bylo v tom, ze on si mel pockat v bezp. vzdalenosti za mnou a pak ve vhodny okamzik (ta auta v protismeru nejezdi v kuse) bezpecne predjet s dost. bocn. odstupem. Kdyz to neslo, holt mel jet za mnou.
A jeste 2 poznamky: kousek za mistem, co me dojel, je stejne zastavka, kde on zastavoval, cili jsem ho zdrzel max. 20 s oproti stavu, kdybych tam nebyl. Dojel me asi tak necely km pred tou zastavkou.
Druha vec: je to sice tzv. "okreska", ale na to je ta silnice pomerne siroka a prostorna, predjet tam malou motorku jedouci po kraji neni skutecne problem ani busem ani nakladakem (je to tah, kde jezdi pomerne hodne kamionu s navesy do nekolika okolnich tovaren)a ani kdyz jede proti nejake to auto. Vetsina ridicu to tam zvlada celkem v pohode a to jich vetsina neni profesionalnich....anebo se s tim aspon velkohube nechlubi.
A ver, ze ja jezdim skutecne opatrne a ohleduplne, po kraji a sleduju zrcatko, uhybam maximalne moznym zpusobem, pokud se tim sam neohrozim. I na velke motorce uhnu rychlejsim strojum, s tim nemam problem. Rekl bych, ze mi tolerance ani ohleduplnost nechybi a celou tuto svou zkusenost jsem napsal prave a jen proto, ze ta chyba opravdu, ale opravdu ve me nebyla.
Mozna ti to zni nadute nebo nejak povysene a budes si myslet, ze jsem internetovej kecal, ale ver, ze jsem fakt nadstandartne slusnej, ostatne ti to tu muze potvrdit treba Ben Bourbon, s kterym se osobne zname prave pres motorkari.cz.
Mimochodem, s tim uhybanim ke krajnici obzvlast na Mustangu si obcas taky pomerne slusne se.u do vlastniho hnizda. Vis, k cemu to totiz casto vede? K tomu, ze ten, komu umoznujes uhybanim lepsi predjeti, te predjede, aniz by sebenepatrneji uhnul volantem doleva a pak se vratil zpet, takze boc. odstup byva kolikrat v 10-20 cm od meho leveho riditka. Jiste si dokazes predstavit, co to s tebou na maly motorce udela, kdyz te takhle mine napr. ten zmineny kamion s navesem nebo bus kuprikladu v 80 km/h rychlosti.
Krome leknuti si vychutnas skutecne lahudkovy naraz bocniho vetru, ktery te snadno muze sfouknout do prikopa, kde se ocitnes jedna dve, ani nevis jak.
Takze uhybani ke kraji, co to jde, je kolikrat spise kontraproduktivni. Presto se uhnout snazim, jak jen je to mozne.
Naposledy editováno 31.10.2010 14:27:43