globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje
22.9.2010 v 19:46
Zdravím, mám problém se svou ČeZetou, nedávno jsem jí koupil. Když jsme ji chtěli projet tak v poho naskočila, je neseřízená ale jela dobře. Uložili jsme ji do garáže a druhý den jsme ji chtěli projet znova. Nejdřív naskočila ale po pár set metrech chcípla a už nenaskočila. Sundali jsme pravý karter a sedlo. Baterku jsme nabili, očistili kontakty, u relátka jsme je taky očisili, karbec jsme čistili (nebylo co čistit) takhle odstrojenou jsme ji nastartovali na první šlápnutí. Tak jsme ji zase "zavřeli" a že ji projedeme a ona nenaskočila! Po roztlačení sice naskočila ale zase chcípla. Svíčku jsme zkoušeli jinou s tou to někdy šlo někdy ne, ve fajfce problém není. PS: Svíčka byla až moc "mokrá". Nevíte čím by to mohlo být?

Nestartuje

22.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #1
blbne Ti něco na trase dynamo - kondenzátor - cívka - VN kabel - fajfka - svíčka. Jak je na tom uložení uhlíků v tom perspexovým bazmeku? Jsou dost dlouhý? V těch dnes prodávanejch šmejdech z Turecka apod. ten káblík v uhlíku nedrží - zkontroluj - nesmí jít volně vyndat. Nebo tam máš ještě původní poctivý? Pak bych pokračoval od Těch relativně levných ND (kondík, VN kabel, svíčka). Následně cívka - jak dlouho moto stála než jsi ji koupil? Kondíky máš jakou značku? Ty PSxx(něco) stojí za hovno, sežeň si Tesly. ČZ jsem míval, tak popisuju svoje strasti, jinak to byl dobrý stroj.

Naposledy editováno 22.09.2010 20:02:13

Nestartuje

22.9.2010 v 20:06 | Nahoru | #2
Uhlíky jsou v poho. Právě že nestála vůbec, možná tak přes noc . Ještě mě napadlo, je možnost, že bude problém v sání? Výměna filtru a tak? V tomhle dost plavu takže takovéhle lamácké dotazy mám tam origo, žádný Turky

Naposledy editováno 22.09.2010 20:18:32

Nestartuje

22.9.2010 v 20:22 | Nahoru | #3
tak zapni benzín

Nestartuje

22.9.2010 v 20:22 | Nahoru | #4
zkus jestli jde jistkra (vyndas svicku das ji do fajfky polozis na valec a budes startovat) tak poznas jsetli tam jde jiskra pak muzes patrat dal . . . jestli je svíčka mokra když jí vyndáš ( jestli tam teče benzin) když bude suchá tak ucpanej karburator

Nestartuje

22.9.2010 v 20:25 | Nahoru | #5
Jiskru dává, ale je mokrá (až moc). Karbec ucpanej není.

Pustit benzín? A k čemu to bude?

Naposledy editováno 22.09.2010 20:26:09

Nestartuje

22.9.2010 v 20:29 | Nahoru | #6
seřiď kontakty zapalování
udělěj předstih
vyndej svíšku
připoj ji na fajfku
protoč kliku aby byly rozpojené kontakty
zapni zapalování
šroubovákem zajiskři na kontaktech
na svíčce musí být jiskra
sundej fajfku, zajiskři
z kabelu musí přeskakovat tak centimetrová jiskra
jestli ok, není to elektrika. Když ne - . kontakty kabely, cínka,kondík svíčka, fajfka
namontuj starou svíčku
nezapínej zapalování
dej plnej plyn
párkrát prošlápni
svíčka musí být mokrá
když ne -> přívod benzínu, kohout, karbec
když ne kup si koloběžku!


Naposledy editováno 22.09.2010 20:30:29

Nestartuje

22.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #7
Neuchcává se ti to? Zkontroluj jehlovej ventil v plovákový komoře

Nestartuje

22.9.2010 v 20:45 | Nahoru | #8
Měl sem podobnej problem....Bud mi to nedobíjelo a nebo mi to hořelo....Řešení bylo jednoduchý....Koupil sem VAPE a bylo po problemu,za celou sezonu sem nesundal víko...

Nestartuje

22.9.2010 v 20:46 | Nahoru | #9
A nebo.....Mas děravej plovák...A uchcava se

Nestartuje

22.9.2010 v 20:49 | Nahoru | #10
Nad plovákem jsem taky přemýšlel. Vape by nevadilo, ale kde na něj vzít? Študý chudent

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

22.9.2010 v 20:51 | Nahoru | #11
no tak mě ještě napadá co mi dělala ČZ, že se mi přetřihnul klínek mezi klikou a dinamem a pak se sám rozhodí předstih a nedá se nastavit, protože když je píst v horní úvrati tak nebyli kontakty na kladivku max rozeplí . . . občas si to střelí do vejfuku když to chceš roztlačit ale nechytne . . . ale nevim jak je to u ty tvojí jestli tam je kladivko a dinamo

(reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #12
M4rť4s> To si musel mít kužel na klice rozjebanej, nebo bylo mezi rotorem a kuželem nějaký smetí, protože kolík je tam jen pro správný určení polohy, jinak rotor drží na kuželu sám

Nestartuje

22.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #13
M4rť4s --to by to ale po vycisteni nechytlo....to mi udelal jednou pionyr....jelo to cim dal tim hur az se zastavil...

Nestartuje

22.9.2010 v 20:56 | Nahoru | #14
i ny tom kuzelu se to hnulo....ale kdyz ho chces sundat tak jak na potvoru nejde,,,,

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

22.9.2010 v 21:02 | Nahoru | #15
nu ja mam ted doma ČZ 150 mnotor a ten kdyz nastartuju tak se mi klinek tak po 20 vteřinách přestříhne je vůle na mezi klikou a dinamem . . jesete jsem nevymyslel co s tim :) . . .ale na sundání jsou stahováky . . a daj se doma vyrobit :)

(reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #16
M4rť4s> zabrousit brusnou pastou nebo jinou kliku s dobrým kuželem, záleží jak moc je poškozenej

2 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

22.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #17
:) no kdyz nandam dotáhnu tak to má vuli když za to vezmu . . jinou kliku nemam napadlo me nechat ovařit a pak to na soustruhu vysoustružit

(reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 21:32 | Nahoru | #18
M4rť4s> A nemáš na kuželu "trumpetu" - rozklepaná špice kuželu od toho, jak se někdo pokušel namlátit kliku do karteru kladivem? To by pak vysvětlovalo, proč se to houpe

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje

22.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #19
Že by hadr v sání pod sedlem?

(reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 21:53 | Nahoru | #20

M4rť4s>:) no kdyz nandam dotáhnu tak to má vuli když za to vezmu . . jinou kliku nemam napadlo me nechat ovařit a pak to na soustruhu vysoustružit



Prostě si zabruš oba kužely - tj na klice a rotoru magneta brusnou pastou aby na sebe pěkně sedly
Něco jak se zabrušují ventily, tak ty si nasadíš rotor na kliku a budeš s ním točit a budeš mít samozřejmě tam nanesenou brusnou pastu. Ale před tím ještě pilníčkem srovnej nerovnosti na kuželu kliky a v rotoru, potže jak se ti střihne tak to zanechá šrámy a sedí to na sobě pak čím dál hůř

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 21:53 | Nahoru | #21

Dingo>Že by hadr v sání pod sedlem?



Na to jsem myslel, a není tam

(reakce na) Nestartuje

22.9.2010 v 21:57 | Nahoru | #22
Dav.sch> uvolněný kus sedla, cokoli co ty dvě roury přiucpe, je to ok, fakt tam nic není?

Nestartuje

22.9.2010 v 22:01 | Nahoru | #23
Hadr tam není, ani pod sedlem nic. Je možný, že je něco vevnitř kam mé oko nedohlédne ale teď už se mi do garáže nechce. Zejtra kouknu, dík za radu!

Nestartuje

22.9.2010 v 22:27 | Nahoru | #24
No ona může být klidně zrada v tomhle, proto je potřeba to pořádně prověřit.

Každopádně kámoš má něco takového taky, elektriku v dezolátním stavu a navíc nění moc schopný co se nastavování a seřizování předstihu týče. Navíc chtěl aby mu to dobíjelo a bylo to hlavně spolehlivé a nebál se s tím jezdit jen po vesnici. Navíc jak to neměl extra seřízený tak ani do otáček se tomu moc nechtělo a říkal, že jak jsme kdysi před hromadou let stavěli homekrosy, tak já nacpal právě 180tkový motor do kejvačkový kostry, dobíjení upravené na 12V, seřízeno a motor šel jak pila, jen "bzučel" jak točil tak to porovnával a říkal že to co má je pěkně nahovno, že ten můj motor kdysi šel parádně. A protože znám jeho nastavovací schopnosti a schopnost se průběžně o zapalování starat, tak jsem mu doporučil Vape, když viděl cenu, tak se mu to taky nechtělo, ale když jsem mu řekl, že ušetří litra na CDIčku a může použít Bosche z mopeda, tak už se mu ty 3200,- zamlouvaly více, nakonec do toho šel - viz foto.
A to víš že, jak jsme to CDIčko měli na těch dvou rourách, tak to prostě nechytlo, svíčka uchcaná, jiskra pěkná i při malém prošlápnutí, ale ne a ne chytit jak to z těch dvou rour upadlo, tak to pak najednou šlo holt občas člověk něco přehlídne.
A pro informaci, kdo by kupoval Vape ("kejvačkový") tak šrouby(2ks M6) co drží základovou desku jsou na těchto ČZ krátké jsou potřeba o 1cm delší.

[img]

Nestartuje

23.9.2010 v 07:44 | Nahoru | #25
Zažil jsem něco podobného jak tipuje Dingo.. Známý má ČZ, taky 174/487 tuším, když se to rozebralo ,tak to jelo, po sožení po pár metrech chcípla.. Bylo to tím sáním, nevím jak to má přesně řešené ČZ a je to už 8 roků,ale ono to saje vzduch tak nějak blbě Nesaje ho to skrz základnu sedla? U toho znamého to bylo tím,že se mu ze sedla kus molitanu urval a po přidání plynu to podtlakem přisálo a ucpalo sání..

Nestartuje

23.9.2010 v 12:06 | Nahoru | #26
Zkus si ještě když nejde natočit zakvedlat bošákem ve spínačce. Mně takhle sem tam číza zlobí. Spínačka už je vychozená a i když mi svítí kontrolka dobíjení a měl by tudíž jít proud do cívky a svíčky, prostě nejde. Parkrát s tím zakvedlám a chytne na šlápnutí. Pak když přepínám z parkovaček na potkávačky tak má taky snahu chcípnout - drbnu do bošáku a jede jak čert. Spíš si myslím že u mně je to ve spínačce než že by mi někde kostřil nějakej kabel - to by spíš spálilo pojistku.

Nestartuje

23.9.2010 v 15:19 | Nahoru | #27
No ja měl ČZ 180ku a dělalo mi to sáni tim jak jsem pořad spravoval tak jsem vozil pod sedadlem hadry na čištěni tak to ucpalo to sani pod sedlem a ono to porad ne a ne jet

Nestartuje

23.9.2010 v 15:43 | Nahoru | #28
Co se to uchcává? vysoká hladina? se to uchlašče a pak to nejede no..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist