Dnes ráno jsem je zapomněl vypnout a večer před cestou z práce se startér ani nepohnul, napětí pokleslo (asi při tom pokusu o start) tak, že se i vynulovaly hodiny v palubce. Nakonec jediná cesta - start přes kabely z auta. Takže slibované jištění od Oxfordu proti vybití baterie nějak selhalo. Baterka 100% stav, v podstatě nová. Máte podobnou zkušenost? Je možné nějak zvýšit v gripech napětí, při kterém se automaticky vypnou?
Obávám se, že budu muset přidat drát a relátko. Odkud radíte táhnout spínací napětí do relé?-mám to všechno pod sedlem, tahat drát zepředu moc nechci (už je jich tam dost) a taky hrabat se kolem spínací skříňky se trochu bojím. Co třeba z objímky zadní lampy (rozsvěcí se automaticky)?
Takže buď špatnej kus, nebo někde chybka při montáži
Zkus reklamaci a v každým případě doporučuji relé. Hefty hlídaj pokles napětí na batece, ale to ještě neznamená, že ti tahle funkce zaručí, že vždy nastartuješ. Můžeš mít na baterce třeba 20V, ale pokud ti při starotvání nedokáže baterka poslat spotřebný startovací proud, stejně nenastartuješ. Říkává se tomu vnitřní odpor akumulátoru. Takže pokud ti hefty srazily napětí na baterce na minimum, klidně se může stát, že už to prostě baterka neutáhne.
1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
E: jo tak je to 11,5V. zkus si změřit napeti na vybite tuzkove baterce. v pohode muze mit 1,5V a už je hotová
Naposledy editováno 22.09.2010 08:26:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
eda>Ahoj. V prvé řadě bych se zeptal, zda jsi si určitě koupil hefty s autom. odpojením při poklesu napětí pod 11.5V. Ony jsou totiž stejné jako model před tím, který tuto funkci nemá. A navíc má označení OXFORD OF 693. Dále bych viděl chybu v tom, že jsi to zapojil přímo na aku. Rozhodně bych to napojil přes spínačku, kde máš jistotu, že při vypnutém klíčku ti tam nejde proud. V tomto případě nemusíš řešit relátko.
Jestli to myslíš přes spínačku bez relátka, tak to bych se teda osobně docela bál, aby to udržely stávající kabely, ono ty hefty nemaj zrovna nejmenší odběr..
Přes to relátko je to uričitě nejjistější
Naposledy editováno 22.09.2010 10:04:23
1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
2 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
Peeter>Šly tam dát i závažíčka, když si namontoval ty gripy? Mám taky VFR a gripy od louise a ty závažíčka se mi už tam nevlezou
na VFR800 jsem měl stejný problém .. v zásadě máš dvě možnosti, jak to řešit :
1. udělat do heftu drážku, do které zaskočí ted plastový vnitřek. Když se mrkněš na originál, tak se převleče přes plast, ale u Oxfordu to nejde
2. zkrátit pravý heft - když to uděláš trochu slušně, nepůjde to poznat a ničemu to nevadí, vychází to přesně k místu, které už je zesílené. Pak můžeš namontovat i originál závaží na řidítka
já volil z nedostatku trpělivosti variantu 2 a bylo to v pohodě ..
1 reakcí na tento příspěvek Gripy Oxford a automatické (ne-)vypnutí
Jeste neco, to se vymenuje na pravy strane i ten plast, nebo se jen nasadi guma na nej???
Naposledy editováno 22.09.2010 14:44:59
Drát to vydrží v poho pokud to nenamontuješ nějak idiotsky, řekl bych, že kvalitativně jsou fakt dobrý, i samotná montáž mi problěhla naprosto bez sebemenších zádrhelů.
edit:
Odběr je v pohodě, zas takovej brutál to neni, navíc hřejou dost solidně, takže to většinou stejně budeš mít puštěný na míň a tam už je spotřeba menší.
Hefty jsou trošku širší, ale to mě bylo příjemnější než nynější na gsxru, přijdou mi jak párátka co jsem si zvykl na oxfordy
Naposledy editováno 22.09.2010 16:10:35