Slacku, je to jak píšeš, na Dandynu díky její maximálce 65 můžeš dle zákona od 16 a s papírama na motky do 125 ccm. Ovšem máš-li aspoň papíry na malé moto, je to lepší než kdybys neměl nic. Když to má technickou, máš zaplacenou pojistku a jedeš podle předpisů hned tak tě nezastaví, a když jo, chtějí stejně jen doklady - malej techničák, kouknou na spz, zelenou kartu a řidičák. Většina z policajtů byla taky klukama a taky jezdili na fichtlech s tehdy platným M (který bylo ale na jakýkoliv moto do 50 ccm bez ohledu na rychlost). To sice dnes už není, ale hodně cajtů to tak nějak ze setrvačnosti bere. Je to fichtl, nebo Simson, prostě je to prckolet a je to do 50 kubíků, tak nazdar hodiny, můžeš jet. Hlavně nelítat jak blb, mít na škebli škopek a snažit se předvídat- vidím na chodníku děcka jak blbnou, strkají se - raději předem přibrzdím, než by mi spadl někdo pod kolo. Co neubrzdíš to neukecáš. Se simákem to máš stejný jako s Dandynou a co koukám u nás po vsi, mají-li kluci aspoň AM a na hlavě škopek, nedělají -li na silnici bordel, cajti je nechávají jezdit. Pojedeš-li někam po polňačce,třeba k Býchorám, můžeš potkat tak akorát traktor nebo někoho na koni... Máme doma stejnej problém, kluk má papíry na prcolety, čili dnešní AM, na dvoře má simáka a fichtla a jezdí sem tam raději na babetě když se čerti kolem nějak rojí. Ovšem to omezení výkonu by snad možný bylo - poraď se s technikama na STK, v Kolíně je přece Jawáckej servis.Ten na takovou věc má oprávnění díky tomu že je autorizovaným servisem na tyhle motky. Pak když to na DI naproti Delvitě napíšou do papírů, můžeš klidně jezdit.