bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 6" na 749
15.9.2010 v 00:56
Zkoušel někdo, nebo viděli/slyšeli jste někdy o někom, kdo by jezdil zadní 6" s 190 pneu na 749? Je s tím oproti oem 5,5" s 180 pneu nějaký problém?

Díky

Naposledy editováno 15.09.2010 01:21:11

1 reakcí na tento příspěvek 6" na 749

15.9.2010 v 06:56 | Nahoru | #1
Jakou by to mělo mít výhodu? Tedy kromě horšího ovládání kvůli širší a těžší pneumatice a kolu?

(reakce na) 6" na 749

15.9.2010 v 07:41 | Nahoru | #2

J!Rka>Jakou by to mělo mít výhodu? Tedy kromě horšího ovládání kvůli širší a těžší pneumatice a kolu?


Moje řeč... Pořád jsem dlouho laboroval proč se mi zdála 996 (v OTP mám 180 i 190 gumu) taková těžkopádnější a že šla jinak do zatáček oproti 748... Tak jsem zkusil na 996 dát taky 180ku a nastačil jsem se divit, jak se chování motky zlepšilo...
Pokud tam dáš 6" ráfek, tak abys měl pořád dobrý chování stroje s ochotou jít do zatáček, musel bys na ráfek "obout" vysokou gumu, minimálne 190/55, ne-li 190/65. A pak je otázkou jestli se ti vejde, abys nedrhnul o blatník, kyvku, případně zespodu při zhoupnutí o výfuk...
Další věc pak nastane, že budeš muset upravit zpřevodování, protože se výrazně zvětší obvod zadního kola. A protože 749 má předpokládám jak 748 vpředu 14 kolečko, tak jedinou možností bude větší zadní rozeta, protože 13zubový kolečko se myslím ani nedělá.

6" na 749

15.9.2010 v 09:02 | Nahoru | #3
a proc to chces delat..??

6" na 749

15.9.2010 v 09:14 | Nahoru | #4
Mam ss900 a take v VTP je moznost 170 nebo 180.A to mam 5,5'rafek. Mel jsem tam 180dunlop qvalifier a drhla o retez a blatnik.takze jsem koupil 170 a je to balada jezdi se na ni uplne jinak. Ja bych tebou tak necham 180 bude to lepsi.

6" na 749

15.9.2010 v 13:17 | Nahoru | #5
Bez urážky - 749 rozhodně nemá takový výkon, že by ho 180 guma nedokázala přenýst na asfalt...

6" na 749

15.9.2010 v 15:43 | Nahoru | #6
...chápu, že to vypadá asi líp, ale vykašli se na to. Jak řekli ostatní, motorka nebude tak lehce zatáčet a celkově ti bude připadat tažkopádná

6" na 749

15.9.2010 v 20:53 | Nahoru | #7
Duvodem rozhodne neni vzhled, pokud myslite sirku pneu, z toho jsem vyrostl ... jde o vymenu (teoreticky) kol za horcikova kovana OZ z RSV-R. Pneu 190 jsem uvazoval proto, ze 180 na 6" je asi uz uplny nesmysl. Kazdopadne si necham poradit, pokud jsou rady opodstatnene. Timto jsem snad odpovedel i na J!Rkovu otazku ohledne tezsiho kola.

Naposledy editováno 15.09.2010 21:29:08

6" na 749

16.9.2010 v 19:25 | Nahoru | #8
ahooj Luky.nevymejšlej píčoviny a nech tam 180 - lepší ovladatelnost.a mimo jiné i na Rsv - R se davájí 180,nebo 190. ze skušenosti se 180 se to lepší skládá do vinglu

ps: a někdy se ozvi,nebo se stav

6" na 749

16.9.2010 v 21:22 | Nahoru | #9
hlavne zes na RSV dneska cucel asi pul hodiny na 180

neres to.pak bys chtel predek jeste a za cenu tech kol mas vejfucky....

6" na 749

17.9.2010 v 00:17 | Nahoru | #10
itacud ... pripomen se, vubec ted nevim, o koho jde

to all ... stvete me takovou krasu mi upirate ...

6" na 749

17.9.2010 v 23:02 | Nahoru | #11
tak jsem to teda nevzal

OZ

Naposledy editováno 17.09.2010 23:04:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist