1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
Balouch>Pokud chceš podávat výsledky 4T, pokud se chceš pouze bavit 2T..
A na začátek nejlépe 3kilo 2T aby byla zábava, viď? Ale k tématu....jestli to bude první motorka do terénu obecně, tak běž asi do 2T, pokud se postaráš, tak nebude drahá údržba (oproti 4T) a užiješ si spoustu zábavy, za sezónu zjistíš, že bys raději 4T a nebo ti srdíčko začne bít ve dvou taktech BTW: proč zrovna 144?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
Naposledy editováno 13.09.2010 07:47:31
puerteen>Nazdar chlapi a holky přeji pěknej pohodovej den no ale není 2T zas drachší na provoz olej do benzina něco stojí a navíc 2t papa víc než 4T ? to by chtělo popsat v Kč kolik da člověk do 2T za provoz a 4T při stejném ježdění... ja si myslím že to vyjde na stejno ? teda pokat člověk neutluče ventyly nebo tak na 4T.......
Jinak sedlám 4T bestiji
Jinak to je vecne tema 2t vs 4t. Ono se to neda presneji urcit. Stejne tak jako nejde rict ze je lepsi 4t 250 nebo 4t 450, na neco bych bral tu na neco jineho zase tu druhou. Pokud zacinas da ti vice 2t 125/144/150 po roce sednes na 4t a pojede se ti paradne, pokud jde teda ciste jenom o motocross. Na motocross je urcite lepsi 4t motorka, ale do zacatku je lepsi 2t u CC a endura je to s tim pomerem 2t vs 4t mnohem vyrovnanejsi.
Jinak provoz, pokud se clovek jenom vozi tak u toho 4t taky nejak velke naklady nepociti (dokud neprekroci urcity najezd, 100mth a vice jsou pro 4 250 magicka hranice od ktere uz nemas jistotu co to jeswte vydrzi :) ), ale optej se nekoho kdo trosku jede, tak meni porad neco a muze to byt KTM honda suzuki.
2T je určitě hravější, 4T tam hodíš kvalt dolů a nemusíš brzdit do zatáčky.
Jestly už máš něco naježděnýho tak kup asi 4T, ale r.v. 2008 a víše (Staré jsou mrtvé). 2T určitě levnější údržba a opravy. Jestly jsi trochu starší a línější, chceš si dat tak pole louky lesy, tak kup asi 4T, nebo 250 2T.
Proč chceš KTM panebože?
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
3 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu
Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
Japonce koupis za mensi cenu, a dily sou na to stejne drahy jako na KTM.Kolega ma presne YZF450 2006.Je v tom za neuveritelny penize.
Koprto>Podle myho vkusu, celou dobu jezdim na vetsich 4T, hobby zavody nejezdim, neni moc casu, ale muzu rict ze nynejsiho Husara 550 mam uz v ruce.Ted jde zase do sveta a dalsi moto bude 2t.Po dlouhy dobe 4T sem sedl na 2T a mazec neuveritelnej, kdyz vyjezdenej clovek sedne ze 4T na 2T, to se potom dejou veci.Na zacatek bych koupil kvalitni 4T, 2T by tenhle sport mohl zacatecnika odradit.Na vyjezdy, na tvrdsi teren je 4T pohodlnej pochodak.Pak koupit 2T.....Muj nazor....Delsi dobu Husabergy a ten nejspis KTM EXC 300, na Husaberga TE 300 nejsou MANY :D
..ale on to chce na motoktos,ne na výjezdy...a husar,to je držák,to zas srovnávat s timhle je jinde..
1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
akmb>Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu
Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250
tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250