globalmoto_kveten





Téma: 2T VS 4T???
 
12.9.2010 v 20:18
Zdravim.Po Vselijakem patrani a hledani na netu sem zjistil pekny hov.. tak se zeptam vas primo majitelu.Zvazuji koupi motocrossu ale porad vaham a premejslim!Urcite nejvetsi favorit prozatim je u me KTM,ale nevim jestli 2takt nebo 4takt.Mela by to bejt bud 250 sx-f nebo 144sx??Pro co by jste se priklaneli??Z hlediska udrzby??Zvladnuti na zacatek??Rad bych slysel ty co ty motorky jezd nebo vlastni nebo ktery jeli obe dve a muzou je srovnat.Dikes Michal
Anketa:
Ktm 144 sx
68%
23
Ktm 250 sx-f
32%
11
Předchozí
1 2
Následující

2T VS 4T???

12.9.2010 v 20:33 | Nahoru | #1
tak z hlediska údržby jednoznačně 2T

2T VS 4T???

12.9.2010 v 20:35 | Nahoru | #2
kup si dvoutakt čtyřtakt je stašně náročnej na údržu...

2T VS 4T???

12.9.2010 v 20:44 | Nahoru | #3
Ja prave jeste na 4t 250 nejel tak nevim co od toho cekat???Jak to funguje??takty sem nejaky pojezdil tak trochu vim.

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

12.9.2010 v 20:58 | Nahoru | #4
250 pojede pocitově lépe?

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

12.9.2010 v 21:16 | Nahoru | #5
Stačí zapnout mozek a během 20 vteřin jsem ti našel srovnavaci test

2T VS 4T???

12.9.2010 v 21:19 | Nahoru | #6
2T/4T oboje má svý, je to dost o stylu jízdy a každýmu sedí něco jinýho.
A dost záleží kolik si ochoten dávat do servisu. 250 4T mě přijde funkčně jako ideální motorka - ale jen muj osobní názor. Ohledně servisu je to ale pořád asi nejdražší varianta

(reakce na) 2T VS 4T???

12.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #7
seikos> a test nerozhodně, stejně jako bude tohle téma

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

12.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #8
Pokud ti jde o to,abys jezdil levněji,tak ber 2T pokud o to,abys jezdil možná pohodlněji,ale dráž,tak ber 4T..už jsem ti to řikal přece

2T VS 4T???

12.9.2010 v 22:19 | Nahoru | #9
Na začátek ber 2T, ale chceš-li 144, tak ber od TMky, KTM se sype..Taky jsem nad ní uvažoval a všichni mě od KTM 144 odrazovali..

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

12.9.2010 v 22:40 | Nahoru | #10
Pořiď obojí a pak hoď jednu ze skály. Tu lepší. Né! Dělám si prdel. Pochopitelně si pořiď tu, která je ti blíž srdíčku. Ve výsledku to bude na stejno. Znám x lidí co tvrdí JEDINÉ DVOUTAKT a další skupina lidí ti řekne JEDINĚ ČTYŘTAKT! Je pravda, že když zadřeš 4t tak si to můžeš hodit,ale znáš někoho, kdo zadřel 4t a nebyl vymaštěnej blb, co jezdí a nekontroluje olej? 2T jsem zadřel (holt jsem hovado) několikrát a výbrus není tak drahej. Je to fuk.

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

12.9.2010 v 23:03 | Nahoru | #11
Pokud chceš podávat výsledky 4T, pokud se chceš pouze bavit 2T..

(reakce na) 2T VS 4T???

12.9.2010 v 23:23 | Nahoru | #12
Marex> Ty jsi myslím dobrý výbrus

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 00:18 | Nahoru | #13

Balouch>Pokud chceš podávat výsledky 4T, pokud se chceš pouze bavit 2T..


A na začátek nejlépe 3kilo 2T aby byla zábava, viď? Ale k tématu....jestli to bude první motorka do terénu obecně, tak běž asi do 2T, pokud se postaráš, tak nebude drahá údržba (oproti 4T) a užiješ si spoustu zábavy, za sezónu zjistíš, že bys raději 4T a nebo ti srdíčko začne bít ve dvou taktech BTW: proč zrovna 144?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 07:46 | Nahoru | #14
Nazdar chlapi a holky přeji pěknej pohodovej den no ale není 2T zas drachší na provoz olej do benzina něco stojí a navíc 2t papa víc než 4T ? to by chtělo popsat v Kč kolik da člověk do 2T za provoz a 4T při stejném ježdění... ja si myslím že to vyjde na stejno ? teda pokat člověk neutluče ventyly nebo tak na 4T.......

Naposledy editováno 13.09.2010 07:47:31

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 07:48 | Nahoru | #15

puerteen>Nazdar chlapi a holky přeji pěknej pohodovej den no ale není 2T zas drachší na provoz olej do benzina něco stojí a navíc 2t papa víc než 4T ? to by chtělo popsat v Kč kolik da člověk do 2T za provoz a 4T při stejném ježdění... ja si myslím že to vyjde na stejno ? teda pokat člověk neutluče ventyly nebo tak na 4T.......



Jinak sedlám 4T bestiji

2T VS 4T???

13.9.2010 v 08:00 | Nahoru | #16
kdyz uz tak SX 150, ty prvni 144 byli prej pekny mrdky

2T VS 4T???

13.9.2010 v 08:08 | Nahoru | #17
jojo ktm 144 se vyhni obloukem, prej toho moc nevydrzela.

Jinak to je vecne tema 2t vs 4t. Ono se to neda presneji urcit. Stejne tak jako nejde rict ze je lepsi 4t 250 nebo 4t 450, na neco bych bral tu na neco jineho zase tu druhou. Pokud zacinas da ti vice 2t 125/144/150 po roce sednes na 4t a pojede se ti paradne, pokud jde teda ciste jenom o motocross. Na motocross je urcite lepsi 4t motorka, ale do zacatku je lepsi 2t u CC a endura je to s tim pomerem 2t vs 4t mnohem vyrovnanejsi.

Jinak provoz, pokud se clovek jenom vozi tak u toho 4t taky nejak velke naklady nepociti (dokud neprekroci urcity najezd, 100mth a vice jsou pro 4 250 magicka hranice od ktere uz nemas jistotu co to jeswte vydrzi :) ), ale optej se nekoho kdo trosku jede, tak meni porad neco a muze to byt KTM honda suzuki.

2T VS 4T???

13.9.2010 v 16:44 | Nahoru | #18
Každý ti na to řekne něco jiného. Za mě určitě 2T. Každý má ale svůj styl jízdy a ideály.
2T je určitě hravější, 4T tam hodíš kvalt dolů a nemusíš brzdit do zatáčky.
Jestly už máš něco naježděnýho tak kup asi 4T, ale r.v. 2008 a víše (Staré jsou mrtvé). 2T určitě levnější údržba a opravy. Jestly jsi trochu starší a línější, chceš si dat tak pole louky lesy, tak kup asi 4T, nebo 250 2T.

Proč chceš KTM panebože?

2T VS 4T???

13.9.2010 v 17:46 | Nahoru | #19
ktm sx 144 se dělala jen 2008,potom od 2009 jsou 150,ne? a ničím se neliší tyto motorky,je to pouze tovární označení,nikoliv změna na válci třeba ale PREJ vychytali "mouchy" co měla ta první 144sx,víc nevím

2T VS 4T???

13.9.2010 v 18:01 | Nahoru | #20
Jo, 144 a 150 je to stejné, jen od 2009 se 144 označuje jako 150. Kamarád má 150cc a co jsem slyšel, jen jí chválí. Ale jen tak na ježdění určitě radši 125, než 144/150. Myslím že to budeš mít časem jednohuchší něco sehnat (motorově).

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:18 | Nahoru | #21
144 se sraly kolečka na převodovce ,už v druhé půlce série to vychytali(asi šmejd dodavatel v matrošu) ,ještě si tady neřek jestli fungl,nebo jetou?Té 150sx bych se nebál je to kolo perfektně se vodící po trati a motor jede perfektně.Já MX neholduji,ale vozil jsem se na ní a po ní na 250sx(to už bylo moc)na předváděčce KTM.250sxf má zase větší spodek,ale do zatáčky a v ní je rozhodně více pracná než 150sx,že 2-t žere více je jasné, ale ma motokrosu je to jedno.Všeobecně za repas motoru 4-T po 100mth(fungl) dáš více o: ventily,rozvoďák,dražší píst(o1000kč),vodítka napínáku,podložky pod ventilové nadzdvihátka,gufera ventilů,sedla ventilů,více těsnění,olej a filtr oleje(motor) zbytek je zhodný s 2-T.To samozřejmě v případě dodržené údržby během roku,ale nedejbože, že se ti to sypne,to pak 4-T vyjde násobně dráž oproti 2-T.Všeobecně tady směle řeknu ,že 4-T v MX sezóně vyjde dráž a další aspekt je kupní cena obou motorek.

3 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:40 | Nahoru | #22
Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu

Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:43 | Nahoru | #23
Podle myho vkusu, celou dobu jezdim na vetsich 4T, hobby zavody nejezdim, neni moc casu, ale muzu rict ze nynejsiho Husara 550 mam uz v ruce.Ted jde zase do sveta a dalsi moto bude 2t.Po dlouhy dobe 4T sem sedl na 2T a mazec neuveritelnej, kdyz vyjezdenej clovek sedne ze 4T na 2T, to se potom dejou veci.Na zacatek bych koupil kvalitni 4T, 2T by tenhle sport mohl zacatecnika odradit.Na vyjezdy, na tvrdsi teren je 4T pohodlnej pochodak.Pak koupit 2T.....Muj nazor....Delsi dobu Husabergy a ten nejspis KTM EXC 300, na Husaberga TE 300 nejsou MANY :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:51 | Nahoru | #24
akmb - V cem je lepsi Japonec ? Japonec je taky drahej jako svine.
Japonce koupis za mensi cenu, a dily sou na to stejne drahy jako na KTM.Kolega ma presne YZF450 2006.Je v tom za neuveritelny penize.

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:54 | Nahoru | #25

Koprto>Podle myho vkusu, celou dobu jezdim na vetsich 4T, hobby zavody nejezdim, neni moc casu, ale muzu rict ze nynejsiho Husara 550 mam uz v ruce.Ted jde zase do sveta a dalsi moto bude 2t.Po dlouhy dobe 4T sem sedl na 2T a mazec neuveritelnej, kdyz vyjezdenej clovek sedne ze 4T na 2T, to se potom dejou veci.Na zacatek bych koupil kvalitni 4T, 2T by tenhle sport mohl zacatecnika odradit.Na vyjezdy, na tvrdsi teren je 4T pohodlnej pochodak.Pak koupit 2T.....Muj nazor....Delsi dobu Husabergy a ten nejspis KTM EXC 300, na Husaberga TE 300 nejsou MANY :D



..ale on to chce na motoktos,ne na výjezdy...a husar,to je držák,to zas srovnávat s timhle je jinde..

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:56 | Nahoru | #26
Jindramx - Nikoho nebavi cely mesice trenovat na par tratich, kazdej se obcas zajede podivat do lesa.K dobrymu uspechu musis jezdit oboje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #27

akmb>Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu

Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250



tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:58 | Nahoru | #28
Koprto> to pak jo,ale jestli se chce vyloženě věnovat jen motokrosu,tak na stráni mezi stromama jezdit nebude

2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:59 | Nahoru | #29
Jak rikam nejaky motocross uz sem pojezdil se dvoutaktama mam zkusenost,ale vic mam chut zkusit ten 4t!!Jedina vec co me od nej odrazuje ten servis!!!Ale je to zase jen otom jestli koupis dobrej kousek!!!

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:01 | Nahoru | #30
marko> Ja spis asi sahnu po novy motce ptz kdyz chci rok minimalne 09 a ty se pohybujou kolem 90 tisic!!Kdyz vemu ze neco nasypu hned do servisu tak si 10 pridam a mam novou motorku!!Myslim ze neni co resit.Koukal sem ze nektery motocrossy maj prepinani 2 mapy??Je to k necemu??
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist