1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T VS 4T???
akmb>Tak koukam ze mas stejny problem jako ja.
Ja rozhodne nejdu do KTM ale do Yamahy.
U KTM budes platit jak mourovatej.
Od vcerejska mam cerstve informace, mel sem tu moznost se svezt
na yz250 a yz450f,pekne meto potahalo po trati.
YZ250-brutalni zatah od spodu,takovej ujecenej zvuk,financne levnejsi na udrzbu
YZ450f-taky brutalni zatah ale az pri vyssich otackach,super dunivej zvuk,financne narocnejsi na udrzbu
Ja sem se uz rozhodl a jdu na 100% do YZ250
tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250
Jindramx>tohle je blbost,dnešní motorky jsou cenově stejně vyrovnaný,myslim na díly...to že někdo řekne že se to sere,když nedělá údržbu nebo prostě náhoda,neznamená,že každá taková motorka se sere...řekni mi,proč je 450 dražší na údržbu od 250? to je naopak,vem si logickou uvahou,že 250 víc točí,tudíž všechno 2x víc odchází a jestli má padnout něco dřív,tak to bude 100% ta 250
Ceny v nahradnich dilech budou asi nejspis stejny jak pises.
Ktm je ale uz drazsi u porizovasi ceny zhruba o 10tis. Koukal sem a porovnaval obsahy 250 rok vyroby kolem 2000-2002.
450 je drazsi uz kvuli vetsimu pistu o priblizne 1000kč,
mas tam rozvodak,ventyli,vacku a to urcinte nebudes do ktm cpat v repblice
To ze 2t 2x vic toci neznamena ze to 2x rychleji odejde
To je jako vetsi obsah vetsi razy, klikovka ojnice loziska dostavaji vic naprdel.