144 se sraly kolečka na převodovce ,už v druhé půlce série to vychytali(asi šmejd dodavatel v matrošu) ,ještě si tady neřek jestli fungl,nebo jetou?Té 150sx bych se nebál je to kolo perfektně se vodící po trati a motor jede perfektně.Já MX neholduji,ale vozil jsem se na ní a po ní na 250sx(to už bylo moc)na předváděčce KTM.250sxf má zase větší spodek,ale do zatáčky a v ní je rozhodně více pracná než 150sx,že 2-t žere více je jasné, ale ma motokrosu je to jedno.Všeobecně za repas motoru 4-T po 100mth(fungl) dáš více o: ventily,rozvoďák,dražší píst(o1000kč),vodítka napínáku,podložky pod ventilové nadzdvihátka,gufera ventilů,sedla ventilů,více těsnění,olej a filtr oleje(motor) zbytek je zhodný s 2-T.To samozřejmě v případě dodržené údržby během roku,ale nedejbože, že se ti to sypne,to pak 4-T vyjde násobně dráž oproti 2-T.Všeobecně tady směle řeknu ,že 4-T v MX sezóně vyjde dráž a další aspekt je kupní cena obou motorek.