Téma: 2T VS 4T???
 
12.9.2010 v 20:18
Zdravim.Po Vselijakem patrani a hledani na netu sem zjistil pekny hov.. tak se zeptam vas primo majitelu.Zvazuji koupi motocrossu ale porad vaham a premejslim!Urcite nejvetsi favorit prozatim je u me KTM,ale nevim jestli 2takt nebo 4takt.Mela by to bejt bud 250 sx-f nebo 144sx??Pro co by jste se priklaneli??Z hlediska udrzby??Zvladnuti na zacatek??Rad bych slysel ty co ty motorky jezd nebo vlastni nebo ktery jeli obe dve a muzou je srovnat.Dikes Michal
Anketa:
Ktm 144 sx
68%
23
Ktm 250 sx-f
32%
11

1 reakcí na tento příspěvek 2T VS 4T???

13.9.2010 v 19:18 | Nahoru | #1
144 se sraly kolečka na převodovce ,už v druhé půlce série to vychytali(asi šmejd dodavatel v matrošu) ,ještě si tady neřek jestli fungl,nebo jetou?Té 150sx bych se nebál je to kolo perfektně se vodící po trati a motor jede perfektně.Já MX neholduji,ale vozil jsem se na ní a po ní na 250sx(to už bylo moc)na předváděčce KTM.250sxf má zase větší spodek,ale do zatáčky a v ní je rozhodně více pracná než 150sx,že 2-t žere více je jasné, ale ma motokrosu je to jedno.Všeobecně za repas motoru 4-T po 100mth(fungl) dáš více o: ventily,rozvoďák,dražší píst(o1000kč),vodítka napínáku,podložky pod ventilové nadzdvihátka,gufera ventilů,sedla ventilů,více těsnění,olej a filtr oleje(motor) zbytek je zhodný s 2-T.To samozřejmě v případě dodržené údržby během roku,ale nedejbože, že se ti to sypne,to pak 4-T vyjde násobně dráž oproti 2-T.Všeobecně tady směle řeknu ,že 4-T v MX sezóně vyjde dráž a další aspekt je kupní cena obou motorek.

(reakce na) 2T VS 4T???

13.9.2010 v 20:01 | Nahoru | #2
marko> Ja spis asi sahnu po novy motce ptz kdyz chci rok minimalne 09 a ty se pohybujou kolem 90 tisic!!Kdyz vemu ze neco nasypu hned do servisu tak si 10 pridam a mam novou motorku!!Myslim ze neni co resit.Koukal sem ze nektery motocrossy maj prepinani 2 mapy??Je to k necemu??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist