Oslovil sem je 13.8. 2010 s prosbou výroby polepů dle vlastního návrhu na Husaberga FS 650 rv. 2006
Grafický návrh měli zpracovaný velmi rychle a vizuelně přesně tak jak sem chtěl
16.8.2010 sem to odsouhlasil a poslali to do výroby ...
Abych nemusel platit poštovné,poslal sem peníze předem na jejich účet 16.8.2010 odpoledne..
17.8.2010 polepy jsou ve vyrobe. Dodani cca 7-10dnu.
26.8.2010 polepy byly dnes odeslany a přijdou Vám zítra. Bohužel jsem udělal chybu a podařilo se mi polepy odeslat na dobírku 1750Kc. Timto se Vám omlouvám a navrhuji asi toto reseni (pokud nemate jine):
Zaplaťte normálně za balíček a napište mi čislo účtu, pošlu Vám zpět xxx Kč.
to celé sme nakonec vyřešily tak,že mi 27.8. 2010 poslali peníze zpět a já polepy vyzvedl 30.8. 2010....
Ale doma sem zjistil, že polepy nejsou kompletní ...
Ihned sem firmu kontaktoval a odpoveď:
Dobry vecer,
teď jsem to dohledaval a máte pravdu. Někam se soubor zašantrocil při posilani přes siť do tiskárny. Zbusobeno pravdepodobne tim, ze byly kresleny samostatne. Omlouvame se.
Mohu je tedy dotisknout a dodat (cca 10 dnu).
Stím sem souhlasil ...
10.9.2010 odeslali zbytek zísilky
Dnes sem konečně sundal plasty z motorky a jal se lepit nové polepy ... O tvarové nepřesnosti a celkovém zjednodušení tvarů se nehodlám snad radši vyjadřovat,vidíte na foto ...
Ale co mě úplně dostalo,dodali mi polep předního platníku na úplně jiný model motorky (to sem si při prvotním rozbalení zásilky ani neuvědomil ani nevšiml ...
To sem jim dnes 11.9.2010 oznámil, uvidíme jak se k tomu Firma motopolepy.com postaví ...
Takže to je asi tak zatím vše ... Stejnou chybu s touto firmou už nikdy nezopakuji ...
Dobře si proto rozmyslete, u koho si necháte polepy vyrobit ...
editace z důvodu změny jednoho datumu
původní polepy na lízátkách vidlice:
[URL= polepy od motopolepy.com
[URL= polepy nalepené na papíru z výroby firmy motopolepy.com
(zde vidíte zjednodušení tvarů atd)
[URL= blatníku a úplně jiný tvar dodaného polepu:
[URL= 15.09.2010 v 20:20 uživatelem Delta[/b]
Otevřeno 16.09.2010 v 08:08 uživatelem Delta
Uzavřeno 16.09.2010 v 10:47 uživatelem Delta
Otevřeno 21.01.2011 v 18:51 uživatelem Delta
Uzavřeno 21.01.2011 v 18:52 uživatelem Delta
Naposledy editováno 12.09.2010 14:37:24
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
proč máš tak složité polepy, to já mám jednoduší
Ale udělají cokoliv.
Slečínka
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
Kromě toho, za blatník si můžeš rozhodně sám, ten tvar je evidentně úplně jinej, a zvlášť když sis dělal vlastní návrh tak sis toho měl všimnout.
Tvarový zjednodušení se týká jen vnitřní strany lízátek která prakticky není vidět.
Jediný jednání který je nefér je z tvojí strany. Poškozuješ jméno firmě která ti zpracovala polepy podle tvýho návrhu, bez navýšení ceny, nesrovnalosti s tebou řeší ale jim nedáš ani šanci a "už tu chybu nezopakuješ".
Zákazník k pohledání, můžu říct.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
může to tu firmu i poškodit už se tady toho dost řešilo,prodej mota atd.
Je to nátlak na firmu, aby to hned vyřešila, proto to sem dáváte.
Správně by se k tomu měla vyjádřit i firma.
No myslím si, stejně jako se tady nesmí dělat dobrá reklama,
neměla by se tady dávat, ani špatná reklama.
Slečínka
p.s. jinak, že mám jednoduché polepy,to byl vtip
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=56800&fid=28&pgr=4#goto4428366
KTM-Rudy>Delta> Nikdy neni dokonaly , nahled polepu jste videl a take si nevsiml spatneho predniho blatniku....
Chybu napravime a blatnik posleme novy na nase naklady.
PS: motardy se tak casto nevyskytuji a rad bych videl ty nepresneosti i u dalsich casti jak pisete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
Nevim proč je moje jednání nefér,jen dává svou zkušenost... negativní nebo pozitivní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
Veškerá nesrovnalost nebo problém o kterým jsi Rudymu dal vědět byla promptně a bezplatně řešena, a ty přesto jdeš na fórum a ztropíš tady humbuk svojí "negativní zkušeností" a jak "Stejnou chybu s touto firmou už nikdy nezopakuješ". V tom je tvoje nefér jednání.
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
Objednaval jsi nekdy neco u AutoKelly, Elitu, Bosche? Tam se to stava s zeleznou pravidelnosti.
Prijde mi ze bud jsi clovek neomylny co nepochopi chybu jinych a nebo zalovnicek co si hned musi pobrecet a vsichni ho litovat.
edit písmenko
Naposledy editováno 12.09.2010 17:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopolepy.com - negativní zkušenost
Vespa>Delta> Vůbec nechápu kde je ta "negativní zkušenost". To že při individuálních zakázkách občas dojde k nějakýmu šumu je normální, problém by byl kdyby je firma s tebou odmítala řešit, ale tohle evidentně není ten případ.
Kromě toho, za blatník si můžeš rozhodně sám, ten tvar je evidentně úplně jinej, a zvlášť když sis dělal vlastní návrh tak sis toho měl všimnout.
Tvarový zjednodušení se týká jen vnitřní strany lízátek která prakticky není vidět.
Jediný jednání který je nefér je z tvojí strany. Poškozuješ jméno firmě která ti zpracovala polepy podle tvýho návrhu, bez navýšení ceny, nesrovnalosti s tebou řeší ale jim nedáš ani šanci a "už tu chybu nezopakuješ".
Zákazník k pohledání, můžu říct.
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
jednání od Motolepo mi přijde naprosto v pohodě, co ale nechápu, je, že píšeš o negativní zkušenosti v době kdy to ještě není dořešený.. hlavně rychle sednout ke klávesnici aby tě někdo politoval .. hm, já bejt z tý firmy tak tě za tohle pošlu do prdele, pošlu ti peníze zpět ať jdeš jinam a dál se s tebou nebavim..
sorry, ale přijde mi to dost ubohý
1 reakcí na tento příspěvek Motopolepy.com - negativní zkušenost
Chyby se stávají i nejlepším a kort u zakázkové výroby, sviňárna ze strany motopolepy by byla, kdyby s tebou nekomunikovaly, pokud by protahovaly termín reklamace těsně před 30 dní apod. Pokud je ochota velice slušně a promptně nastaný problém řešit, zdá se mi jejich přístup naprosto férový. Což se tedy nedá říct o tobě- jak tady zaznělo "zákazník k pohledání"
Nikdo není neomylný, chce to víc tolerance a lidskosti..