bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení šroubku směsi
11.9.2010 v 12:06
Nevíte náhodou někdo o kolik otáček má byt povolenej šroubek směsi karburátoru na yamaze fz 750 genesis rok 1987? Popř jestli se to nedá někde zjistit? Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení šroubku směsi

13.9.2010 v 21:35 | Nahoru | #1

Jindra650>trysky nemenit, pokud tam jsou jaky maj bejt, tenhle sroubek ovlada ne jen benzin ale uz je tam smes benzinu z volnobezny trysky a vzduchu ze vzdusniku volnobehu. Nastaveni zkusmo, pokud bude stejny na vsech karbech a karburatory budou vycisteny ti zpusobi akorat bud spatny studeny, nebo obracene teply starty, rozdil mezi valcema zas takovej v nastaveni neni. nechce se mi moc verit, ze by do toho nekdo hrabal, takze bych spis poradne vycistil karburaci, hlavne silonovym vlascem protahnul dotycny kanalky za skrtici klapkou, ja je mel zahumuseny takovym voskovitym svinstvem a po vycisteni nebe a dudy v pravidelnosti chodu. jinak XJ ma nastaveni neco mezi 2 a 2,5otackama, jeste to budu ladit, protoze to neni stale ono a hlavne u vzduchace je neprijemny to, ze se po chvili lazeni motor zacne prehrivat, protoze se musi zacit ladit na teplym motoru a tak se musi delat pauzy. ona teplota motoru tam hraje docela roli, teplej motor bezi v hodne sirokym rozmezi otacek sroubu a pak po vychladnuti to je treba chudy na start, nebo naopak bohaty ...ja to mam tedka bohatejsi, studeny start na otoceni, do 2minut po chcipnuti ve vedru taky, ale tak 5-15min po odstaveni je doba, kdy to je tuze bohaty ...je to laborovani, co je optimum, ve fabrice to pichnou na analyzator se 4ma vstupama, zahratymu motoru nastavi X %CO ve vyfuku a je to hotovy


No oni to myslim doporucovali primo na factorypro, ciste z praktickych duvodu, ze kdyz je sroubek vysroubovan o vice nez 4 ot. tak ze uz nemusi byt dostatecne zajisten pruzinkou a muze se to vlivem vibraci rozhodit, v takovem pripade doporucovali zkusit volnobeznou trysku o 0.02 mm vetsi a zacit znova. Ono to bude ale u kazduho karburatoru jinak, sam jsem 4 ot. mel a pruzinka to stale drzela fest.

(reakce na) Nastavení šroubku směsi

13.9.2010 v 22:53 | Nahoru | #2

petrvtr_new>No oni to myslim doporucovali primo na factorypro, ciste z praktickych duvodu, ze kdyz je sroubek vysroubovan o vice nez 4 ot. tak ze uz nemusi byt dostatecne zajisten pruzinkou a muze se to vlivem vibraci rozhodit, v takovem pripade doporucovali zkusit volnobeznou trysku o 0.02 mm vetsi a zacit znova. Ono to bude ale u kazduho karburatoru jinak, sam jsem 4 ot. mel a pruzinka to stale drzela fest.


no, moc nechapu, proc by mel byt sroubek vysroubovany vic nez podle dokumentace/zameru vyrobce ...to, ze se zahumusi karbec tryska nevyresi a zadnej vejfuk ani filtry to natolik nerozhodi - rozsah regulace je u vsech karburaci co jsem videl opravdu velky, to jedine, ze nejakej doveda ty sroubky dotahoval jak blb a poskodil dosedaci plochu ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 1 8.5.2022 v 18:13 gerrik
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 0 8.5.2022 v 18:12 murila
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 TomKonrad 4 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 TomKonrad 3 1.5.2021 v 12:47 KajošR1
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist