globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
 
6.9.2010 v 20:34
Ahoj, prosím o rady, jak správně stát na stupačkách při průjezdu zatáčkma doleva a doprava.
Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !

2 reakcí na tento příspěvek Jak správně v zatáčkách na stupačkách?

14.9.2010 v 19:32 | Nahoru | #1
to zebyhonda: jasně, jediná správná motorka, na které se jezdí je supersport. Ty seš vopravdu trůba, na to aby si člověk nastudoval teorii jízdy nemusí mít supersporta, na to aby ji aplikoval taky ne. Tebou vzpomínaný Bandit má pořád dvě kola úplně stejně jako supersport a tudíž i fyzikální zákony na něj působí stejně, to že se mění posed apod. je už diskuze o něčem jiném, ale pokud nemáš pádné argumenty a obhajuješ to takovou hloupostí co jsi napsal, tak se raději ani neprojevuj

to Corela91: s tvým názorem úplně nesouhlasím, nebo nerozumím jak jsi to myslel. Právě že těmi řidítkami, tím že použiješ kontrapohybu, můžeš motorku řídit nejjednoduším způsobem jakým to jde a bez toho to v podstatě ani nejde a používáš to i během celého projíždění zatáčkou, při regulaci náklonu apod., akorát to neděláš vědomě a řídíš se instinktem. Prostě pokud by jsi před zatočením doleva nevytočil řidítka doprava (kontrařízení) , tak to do té zatáčky tělem nikdy nenacpeš. To, že ke sportovní jízdě je potřeba používat celé tělo je jasný, ne jen ke sportovní, má to vliv na čtení cesty, odezvu od podvozku, lepší vnímání náklonů a v neposlední řadě změnách těžiště atd., ale tohle já nikdy nerozporoval Když to řeknu opačně, tak jen samotným impulzem řidítek, aniž bys dělal cokoliv jiného, mašinu na stupnu natlačíš, ale samotnou změnou polohy+vystrčeným kolenem+posunutým zadkem+změnou těžiště a vykloněním těla a hlavy to na stupnu nedáš.

to meerecheck: vo tom to právě je, to že zvládneš projíždět zatáčku s jednou rukou na řidítku je dané tím, že stačí malý impuls do řidítka, aby jsi mašinu naklopil a pořád se bavíma o kontra, tzn. zatáčíš doprava, tlačíš od sebe pravé řidítko, zatáčíš doleva, tlačíš od sebe levé řidítko

to co tady dlouze vysvětluji, a hlavně asi blbě, je vidět v tom filmu co jsem sem dával odkaz a co tu hodil i SVskřítek, mrkněte na to

Naposledy editováno 14.09.2010 21:04:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?

14.9.2010 v 21:35 | Nahoru | #2
[quote]koldan>to zebyhonda: na to aby si člověk nastudoval teorii jízdy nemusí mít supersporta,

na to, aby si člověk nastudoval teorii jízdy, nemusí mít vůbec motorku, trůbo
Nikde jsem neřekl, že jediná správná motorka je supersport, protože jediná správná motorka je Suzuki . A poslední, proč tady někdo dokáže radit, jak do zatáček, když každej mluví o úplně jinejch rychlostech. Pokud pojedeš ty na své Bandasce nebo jeden nejmenovaný kolega na SV 650, tak já samozřejmě to co jsem řekl asi nepoužiju, protože to nebude potřeba.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?

14.9.2010 v 22:05 | Nahoru | #3
koldan> no teď zase uplně nesouhlasim já s tebou.. do zatáčky zatočim i bez kontrování řidítek.. samo že si v určitejch situacích takto vypomůžu ale rozhodně to není hlavní impulz pro zatočení. alespoň né pro mě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist