Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
Naposledy editováno 08.09.2010 22:59:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
SVSkritek>koldan> Ano motorka se ridi hlavne riditkama. Ale i plynem, brzdami a stupackama. A tim ze zatlacis na vnitrni stupacku a hodis tam rameno si pomuzes. A to neni muj nazor zacatecnika ale pouzivaj to zkuseni jezdci
mrkni na ten film co jsem sem dával odkaz, je tam vyvráceno spousta mýtů a celkem dost zajímavých věcí. Jinak já se rozhodně nepovažuju za někoho kdo by měl školit nebo radit, ani za superstřelce, jen nejsem lenivý si něco přečíst o tom co mě baví a dle mého názoru na to, aby člověk něco zvládl dobře v praxi, by měl první vědět jak to funguje a proč tomu tak je
jinak co se týče tlačení na stupačku, proč bych to dělal? pokud budu chtít mašinu víc přiklopit, zatlačím v levé zatáčce do levého řidítka a v pravé zatáčce do pravého a stačí jen lehký impuls a mašina se mi přiklopí, proč bojovat s nějakým stoupáním na stupačku? Přenesení váhy a případné vysednutí má na zatáčení vliv dost malý, je to jen o změně těžiště stroje a jezdce a tudíž možnosti projet zatáčku pod menším náklonem a rychleji, ale rozhodně to není ta nejvýznamnější součást potřebná k tomu aby stroj zatočil, každpoádně pokudse mýlím, rád se přiučím
Naposledy editováno 08.09.2010 23:13:23