Problém je, že se do benzinu přidává ethanol a ten dokáže nadělt čurbes všude. Dost často se mi do ruky dostanou motorky s totálně "zasněženým" pajšlem palivovýho systému.
Takže v pohodíčce tam lej Natural 95. Možná bych se nebál ani 91, která má ethanolu míň.
1 reakcí na tento příspěvek Olovo do benzinu - GPZ 305
Ono jde i oto, že motorka je sice z roku 1980, ale motor je tak trochu překopanej. Nesedí mi tam vůbec nic. Třeba zapalování je předělaný na bezkontakt atd. Ale vycházim z toho, že motor už je černej a ty starší byly stříbrný s jinejma žebrama.
Překopanej k lepšímu. Rozuměj: píst, hlava, válec atd. jsou stejný, zapalování sice jiný ale zapaluje. Nic z toho by Ti takhle nezaneslo motor. Dá se říct, že i letitej provoz na hroší benziny a oleje udělal svoje a teď to ta slitina může "potit".
Ale v mých očích je problém hlavně ten benzin. Já mám nej zkušenosti s Benzinou a.s. Nejhorší pak s Unicorn a Shell.
1 reakcí na tento příspěvek Olovo do benzinu - GPZ 305
Tady bych fakt zkusil 91 nebo max 95natural a bez aditiv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olovo do benzinu - GPZ 305
Langoš_> Přeci jenom s touhle motorkou se jezdí 2x za rok
To je přesně ten problém kdyby se s tím jezdilo často, tak bude motor neustále proplachován, ale protože to víc stojí než jezdí, tak potom se to ani pořádně nepropláchne ale naopak zanáší.
Dingo>To je přesně ten problém kdyby se s tím jezdilo často, tak bude motor neustále proplachován, ale protože to víc stojí než jezdí, tak potom se to ani pořádně nepropláchne ale naopak zanáší.
Má pravdu předsedo... řešení je jednou za čas aspoň nastartovat a nechat prohřát. Jízda je ale nejlepší. Taky můžeš jednou za čas propláchnout plovákovky odkalovákem.
Naposledy editováno 02.09.2010 15:20:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olovo do benzinu - GPZ 305
Dřík>V-power racing a jim podobný superbenziny jsou kapitola sama pro sebe Ale kdo chce, ať tomu věří.
Tady bych fakt zkusil 91 nebo max 95natural a bez aditiv...
Vysokooktanovej benzín používám pouze proto, že v motoru mám zvýšenou kompresi a s lepším benzínem se tolik nehřeje a líp startuje.
karbce nech zaplavený.Je to stejný jako nádrž... I když je to slitina hliníku a mosaz, dělalo by to neplechu.
Radši je jednou za čas odkal a pak zase nech napustit. Nejlepší je ale start a nechat to prohřát, ne-li se na ní projet.
ELF neznám. Za sebe bych tam dal Motul 5100 Ester. Žádnou vědu s tím nedělej, jen se drž specifikace výrobce, nebo vyšší.Ale zase to nepřežeň. Běžná 10W-40 mu bude plně vyhovovat.
Teď už stejně každe motorkovej olej má JASO MA nebo MB a to púlně v pohodě stačí na SAE SE.
Jinak polosyntetika, plná atd jsou bláboly firem co na to loví kupce. Už dávno to takhle není...ale to myslím víš.
1 reakcí na tento příspěvek Olovo do benzinu - GPZ 305
řeším dylema páč předchozí majitel mi tvrdil že tam patří speciál s olovem a mě se to nezdá
jiný říkaj naturá tak už fak nevím a nechci něco posrat.
Děkuji za rady