paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Olovo do benzinu - GPZ 305
 
2.9.2010 v 12:42
Zdravim všechny příznivce starších clasických motocyklů. Letos jsem se pustil do renovace Kawasaki GPZ 305 Belt-Drive. Po vyndání karburátorů jsem spatřil spíše krápníkovou jeskini, než pouhé usazeniny odpařeného benzínu. Motorka jezdila na Natural 95 s příměsí olova a tak mě zajímá jestli pro tento typ motoru to je nezbytně nutné a jaký je vedlejší efekt těchto aditiv? Máte někdo zkušenosti? Případně, jaký typ aditiva kupovat? Je v nich vůbec rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olovo do benzinu - GPZ 305

2.9.2010 v 18:51 | Nahoru | #1

Dřík>V-power racing a jim podobný superbenziny jsou kapitola sama pro sebe Ale kdo chce, ať tomu věří.
Tady bych fakt zkusil 91 nebo max 95natural a bez aditiv...



Vysokooktanovej benzín používám pouze proto, že v motoru mám zvýšenou kompresi a s lepším benzínem se tolik nehřeje a líp startuje.

(reakce na) Olovo do benzinu - GPZ 305

3.9.2010 v 08:09 | Nahoru | #2
Langoš_> tak to jsi jeden z mála, kdo ví, proč a kam tento benzin dávat
karbce nech zaplavený.Je to stejný jako nádrž... I když je to slitina hliníku a mosaz, dělalo by to neplechu.
Radši je jednou za čas odkal a pak zase nech napustit. Nejlepší je ale start a nechat to prohřát, ne-li se na ní projet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist