paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Olovo do benzinu - GPZ 305
 
2.9.2010 v 12:42
Zdravim všechny příznivce starších clasických motocyklů. Letos jsem se pustil do renovace Kawasaki GPZ 305 Belt-Drive. Po vyndání karburátorů jsem spatřil spíše krápníkovou jeskini, než pouhé usazeniny odpařeného benzínu. Motorka jezdila na Natural 95 s příměsí olova a tak mě zajímá jestli pro tento typ motoru to je nezbytně nutné a jaký je vedlejší efekt těchto aditiv? Máte někdo zkušenosti? Případně, jaký typ aditiva kupovat? Je v nich vůbec rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek Olovo do benzinu - GPZ 305

2.9.2010 v 13:15 | Nahoru | #1
No a co se týká těch krystalů, myslíte si, že to je opravdu jen z benzínu, nebo to aditivum dělá bordel. Přeci jenom s touhle motorkou se jezdí 2x za rok a jinak se bude jenom leštit.
Ono jde i oto, že motorka je sice z roku 1980, ale motor je tak trochu překopanej. Nesedí mi tam vůbec nic. Třeba zapalování je předělaný na bezkontakt atd. Ale vycházim z toho, že motor už je černej a ty starší byly stříbrný s jinejma žebrama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olovo do benzinu - GPZ 305

2.9.2010 v 15:00 | Nahoru | #2

Langoš_> Přeci jenom s touhle motorkou se jezdí 2x za rok



To je přesně ten problém kdyby se s tím jezdilo často, tak bude motor neustále proplachován, ale protože to víc stojí než jezdí, tak potom se to ani pořádně nepropláchne ale naopak zanáší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist