V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
A s tou instruktáží - to je věc, která pomáhá i o dost zkušenějším jezdcům. Jsou to důležitý informace, když už čoek neví kudy kam a má v některých částech okruhu "hluchý" místa, aniž by o tom věděl. Nejlepší by bylo bajk osadit telemetrií a zaměstnat nějakýho technika, co zároveň rozumí ježdění ...ale to už jsme někde na úrovni ME nebo MS
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ale jelikož my máme zakázanou telemetrii, když jedem sériový CUP
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)