V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
ono i ztech "zavodnich" maji pak smysl taky jen horciky a karbony urcene jen pro zavody, ruzny PVM apod s homologaci jsou vetsinou tak max o pul kila, kilo lehci...
ciste Alu kola za rozumnou cenu co usetri naky kilo jsou Carozzerie...
no ale je to tak jako se vsim, bud pro spicku kde uz se leti casy na hrane toho co dokaze technika, nebo pro fetisisty co maj tyhle dily radi...
BTW Durbahn prodava pekny karbonovy kotouce od Braketech, na pernovo KTM 676g jeden kotouc, za 2200E taky docela pekna uspora na rotujicich hmotach :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Ale nesouhlasím s tebou ...právěže ačkoliv se ty kola z RSVR tvářej hodně lehce, pravda je jinde - jsou poměrně těžký, težší než sériový z R1 2008 a to cca o 400g přední a 800g zadní!!! Oproti Marchesini na KTM je to ještě větší rozdíl. Taky mě to překvapilo..nemile
Ale Aprilia ještě děla ty samé, ale magneziové.. Dávali je na ty ještě dražší verze (už nevím jaké RSVR SP?? nebo Tuono R ...).