Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.

Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 12:54 | Nahoru | #1
assassin> Kotouče jsou libovka

Ale nesouhlasím s tebou ...právěže ačkoliv se ty kola z RSVR tvářej hodně lehce, pravda je jinde - jsou poměrně těžký, težší než sériový z R1 2008 a to cca o 400g přední a 800g zadní!!! Oproti Marchesini na KTM je to ještě větší rozdíl. Taky mě to překvapilo..nemile
Ale Aprilia ještě děla ty samé, ale magneziové.. Dávali je na ty ještě dražší verze (už nevím jaké RSVR SP?? nebo Tuono R ...).

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #2

Perňa_81>assassin> Kotouče jsou libovka

Ale nesouhlasím s tebou ...právěže ačkoliv se ty kola z RSVR tvářej hodně lehce, pravda je jinde - jsou poměrně těžký, težší než sériový z R1 2008 a to cca o 400g přední a 800g zadní!!! Oproti Marchesini na KTM je to ještě větší rozdíl. Taky mě to překvapilo..nemile
Ale Aprilia ještě děla ty samé, ale magneziové.. Dávali je na ty ještě dražší verze (už nevím jaké RSVR SP?? nebo Tuono R ...).



jo tak to je ono ja myslim ty co zminujes v poslednim odstavci, mel je na RSV Qbic.... z V-2.cz , sem chodi taky, myslel jsem ze je rec o nich, takovy ty klasicky "modry" apod co jsou na faktorkach jsou fakt tezky jako cokoliv jineho...

jo ty kotouce prej brzdi i na vode, sice jsou na ne jiny desky, ale ne jiny brzdice, udajne zivotnost minimalne stejna jako u ocelovych... proste ze to nejsou klasicky racing uhlikace, tohle by melo fungovat i na vode... jinak na durbahn.de se da najit v shopu dost inspirace, ten typek stavi jedny z nejlehcich motorek a podle me docela umi, asi jeden z mala co umi na moto komplet zadratovat motec jednotky vcetne TC a vsech ficur...

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 19:32 | Nahoru | #3
Perňa_81> Hele já mám pocit, že Aprilka na sériový motorky nikdy nedávala magnéziový kola. Ty modrý nebo zlatý O.Z. byly myslím vždy kovaný hliník. Ani nevím, jestli má nějaký magneziový kolo vzhledem k vlastnostem materiálu (stárnutí, křehkost) homologaci pro silniční provoz. Každopádně mezi stejnými koly, které se liší materiálem (alu vs. magnezium) je hmotnostní (i cenový) rozdíl víc než markantní. Když jsem poprvé zvednul holý magneziový předek, tak jsem se s ním málem praštil do držky.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist