globalmoto_kveten





Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.


Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:18 | Nahoru | #151
Jinak to BMW by mě taky zajímalo, jak to opravdu jede ale je vidět a je jasný že to pojede dost

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:25 | Nahoru | #152

Burdez>LukyCat: Jeeeezis hele ja uz na tebe nemam silu cenim si ze mas takovy starosti ale Perna mi stacil.... Napis do jinyho vlakna treba Jak upravit Thundercat boze...



No to je druhá věc-ty by si mi určitě mohl poradit někdo je tak omezený,že ani z fotky nepozná psa od kočky:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:40 | Nahoru | #153
GRASSEL> Pojeď se s náma svézt taky na drom!

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 21:04 | Nahoru | #154
radi5> Čéče rád bych, fakt. Bylo to v plánu tenhle rok ale bohužel pro mě byl tenhle rok víc než špatnej takže finance v hajzlu a to totálně. Přes zimu jsem zas narval dost peněz do motorky a tahle zima nebude vyjímkou ale snad už jsem našel práci která bude v pořádku a vypadá to tak jen to nechci zakřiknout. Když má člověk dost peněz každej měsíc (taky jsem to tak měl) tak si bohužel neuvědomuje že to může někdy skončit, no teď už vím že to končí a mě to skončilo tak že jsem byl najednou na platu uklízečky na zkrácený úvazek a to myslím vážně. Když máš do toho prcka, mladou a poplatky který platit musíš ale nemůžeš tak je to fakt strašný. Bejt slabší povaha tak si to snad hodím...........

Ale jak říkám, tohle se snad teď změnilo a příští rok tam vyrazím. Budu si muset půjčit motorku jelikož tam určitě nebudu brát svojí. Nejradši bych šestku, nebo nějakýho sériovýho litra. Mám možnost si půjčit tu kámošovo K6 z AMA ale nevím, když jsem na tom jel tak je to jedinej litr ze kterýho mám vítr, dělá to hrozný věci.

Časem bych chtěl jezdit příroďáky a doufám že to nebude trvat dlouho

Naposledy editováno 08.09.2010 21:37:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 21:21 | Nahoru | #155
Nori> Omlouvam se, ze zasiram forum, to vase tahani o 2:10 je fakt adrenalin, ale k prvni otazce: pokud das dolu 10-15kg a bude to pres sport, tak porychlis urcite a hlavne ta vydrz pak bych doporucil racing prepacko, to sice nezrychluje, ale setri moto pri padu, tim padem mene oprav, vice jezdeni... takze vlastne zrychluje Ja jeste pujdu do rychlopalu, protoze jsem uz nekolikrat v Brne musel prehmatavat plyn a mam jeste jeden tip na "upravu" - sezen si "ucitele" aspon na pul dne, v 90% procentech pripadu to pomuze .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 21:32 | Nahoru | #156

Burdez>Perňa_81> Tak paky Titax snad nemaji na nic vliv... Ja beru za seriovku:Seriovej podvozek, seriovy komplet vejfuck, zadny Comandery rychlopaly kontroly trakce proste cokoli co nebo pomuze zvednout vykon nebo zlepsuje trakci na vokruhu....



Tak kroužek do originál heftu si snad dát můžu, ne? Nestojí to nic.. A se sériovým "vysavačem" (myslím zvuk) by mě fakt nebavilo jezdit. Vypadá, že budeš v nové kategorii sériovek jezdit sám a budeš tedy nejlepší

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 22:32 | Nahoru | #157
j996> Máš recht, co se týče Noriho (konečně snad k tématu ), tak veškerý jeho úvahy maj smysl. To "zhubnutí" a přenastavení posezu mu určitě pomůže.. Když tohle dodrží, tak se vsadím, že brzy pod 20 pojede s prstem v nose Schvaluju i vyhození origo výfuků, protože úspora hmotnosti bude solidní! Bude to vymazlená K9 s odhodlaným jezdcem

A s tou instruktáží - to je věc, která pomáhá i o dost zkušenějším jezdcům. Jsou to důležitý informace, když už čoek neví kudy kam a má v některých částech okruhu "hluchý" místa, aniž by o tom věděl. Nejlepší by bylo bajk osadit telemetrií a zaměstnat nějakýho technika, co zároveň rozumí ježdění ...ale to už jsme někde na úrovni ME nebo MS Tím se většinou odhalí, jak je správný jet anebo co je naopak zbytečný při jízdě dělat.

Ale jelikož my máme zakázanou telemetrii, když jedem sériový CUP , takže poradit v týhle situaci může jen rychlejší "instruktor".

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 23:17 | Nahoru | #158

GRASSEL>.Padre.> Nojo, mohl bych zavést nějaký protektory na motorky

A neomlátil si jí rám nebo kyvku nebo takový věci žejo Je to jedna z mála nových motorek která mě fakt táhne ale kterou jsem neměl možnost vyzkoušet ale zvuk má šukézní


Ne, rám, kyvka atd jsou ok Všechno je pečlivě zabaleno do carbonu Odnesly to akorát kapoty a řídítko Zvuk má skutečně nádherný a není moc velký rozdíl mezi originálem a LeoVince.. Tedy když pominu design a 8kg dole

MartinR1> Obrovská gratulace k času 2:10!!!!! Parádní výkon Celý víkend jste k tomu spěli a nakonec se Vám to oběma podařilo!! Doufám, že půjdu ve vašich stopách Jen se bojím toho, co budete předvádět příští rok.. To bude 2:08 jak prd!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 23:18 | Nahoru | #159
Perňa_81> Dyk se ti to snazim celou dobu vysvetlit.....

Naposledy editováno 08.09.2010 23:33:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 00:11 | Nahoru | #160
.Padre.> Jsem taky čuměl - Martin i Dafiťák tam loupli 2:10 Možná by i oni mohli přispět do diskuze, jak hodně jednoduchý to je ze 2:12 na 2:10

Co já vím, tak není jednoduchý někdy za jiných okolností zopakovat svůj výkon (třeba Libor Milota, když dal na K6 Ohlins, tak to chvíli trvalo, než se dostal na časy s origo. pérováním).. No a já letos vyměnil bajk a bohužel v Brně odkroužil jen 20kol.. Takže bych byl rád i za 2:12. Ale ani to jsem nedal, není to úplně "prdel" zopakovat svůj "standard"..
Samozřejmě, jsou lidi, co v tom neviděj problém a 4s žádná míra.. Vlastně jen největší looseři jdou s časem opačným směrem, než 4s skoky dolů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 00:14 | Nahoru | #161

Burdez>Perňa_81> Dyk se ti to snazim celou dobu vysvetlit.....



Což samozřejmě já vůbec neocením ...raději zůstanu blbej a nechápavej, než se snažit pochopit tvoje "slušný" vysvětlování

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 00:17 | Nahoru | #162

radi5>Burdez> Čus, už máš spravenej ten motor??



Tak dnes dorazila prevodovka komplet jako nova o vikendu by mela bejt moto OK... Nejakej borec mel tri K5kovy motory kompletni bez hlav... Prevodovku pustil za 5ku tak se mi oddychlo... Nahodim svetlo a projedu se v civilu jeste nez to letos definitivne odpiskam... Zaroven obratim razeni chci si na nej zvyknout.....

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 00:18 | Nahoru | #163

Perňa_81>Což samozřejmě já vůbec neocením ...raději zůstanu blbej a nechápavej, než se snažit pochopit tvoje "slušný" vysvětlování



Hele nech to plavat........

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 10:28 | Nahoru | #164
Perňa_81> Kluci jeli fakt mocně!! Hodně jim určitě pomohl trénink s Michalem a obrovsky jim pomohla změna pneumatik, stejně jako mi Oba jedou moc krásně a dávají do toho všechno, za to mají můj velký obdiv!! Jedou palbu a přitom jsou to pořád skromní a soudní hoši a je s nimi super sranda!! Já jsem se taky vždy snažil na chvíli držet a dejme tomu, že kolo se to dalo,ale pak už to bylo pase.. S Michalem jsem se taky bavil co a jak a hodně mi to dalo. Více méně mi řekl to, co mi řekl Ondra Ježek na Eybisu, ale řekl mi k tomu ještě par dalších věcí.. Já mám největší problém s pomalým náletem do zatáčky, když to zlepším, posunu se v řádech sekund mi bylo řečeno a já v to pevně doufámJe mi jasné, že je to značná změna pro Tebe ať už geometrii, posedem nebo charakterem motoru.. Pro mě to je taky obrovsky skok, ale věřím, že už jsem se s tím srovnal. Jen bych konečně mohl začít používat pořádně plyn, abych využij toho objemu Snad se tedy příští rok potkáme na trati, ale na záda se ti dívat nechci Sice se mi to nejspíš stane, ale nedám se jen tak zadarmo Ale jedno máme podobné a to jsou naše na okruhu exotické motorky

Naposledy editováno 09.09.2010 10:30:47

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 10:39 | Nahoru | #165
radim: hele jedny ty zlaty tusim ty s SP jsou snad fakt horciky, ty co mel na RSV kjubic, kolda nebo plejba se pidili za tima hmotnostma a prave jen tyhle jedny celkem vybocovaly z rady, nekde davali tabulku s navazenejma hodnotama, nemuzu to ale najit...

edit: tak jsem to hledal a info je teda udajne od nekoho tady z fora a mas pravdu, horciky nejsou zadny, ale vaha u tech OZ a tech racing je pekna... cisla v librach...

1) "klasické" - dávaly se na RSV R 2006-2009, barvy většinou modré a červené, váha 11,85 předek, 17,95 zadek..

2) "O.Z. Racing" - dávaly se na RSV Mille R, roky nevím, já mám třeba na modelu 2000, a dále na RSV Factory, rok 2004-2005, z 99% modré barvy s ražením a černo-červenou nálepkou O.Z. Wheels - váha 7,6 předek, 11,6 zadek

3) "Aprilia Forged Aluminium" - RSV Mille R, rok 2003 (viz Qbi-C a v_max), dále RSV R Factory, rok 2006-2009 + Tuono Factory. Barvy zlatá, modrá a 1% bílá (většinou jen na objednávku). Váha stejná jako O.Z. Racing

4) "O.Z. Magnesium" - pouze na model 2004 RSV Nera, což byla jakási zaváděcí limitovaná edice za šílené peníze. Barva ostře červená. Váha 7,25 předek, 9,75 zadek, kola mají keramické ložiska.

Jinak první varianta se taky cpe na shivery, dorsodura a RSV4. Varianta 3 na RSV4 Factory. Barvy různé, už v tom ztrácím přehled

7,6lbs = 3,45kg
11,6lbs=5,26kg

to neni spatny.. treba gsxr750 k7 ma 4,2kg/5,5kg

jinak jeste tabulka od koldy:

Ráfky bez gum______Originál______OZ______Rozdíl______%
Přední kolo________4,3 kg______3,5 kg____0,8 kg____18.6
Zadní kolo_________7,15 kg_____5,5 kg____1,65 kg___23.1
Celkem_____________11,45 kg____9,0 kg____2,45 kg___21.4

Bez kotoučů, bez rozety...

Naposledy editováno 09.09.2010 10:46:02

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 16:07 | Nahoru | #166
assassin> Krásnej referát, díky! Tak nějak to souhlasí s Koldou, vážil jsem přední kolo a hodilo mi to 3.6kg, takže cca podobně. Ale hodil jsem na váhu i originál z R1 2008 bez kotoučů a to dalo 3.35kg
Ještě tento postup zopakuju s Marchesini z KTM, až bude čas. Ty kola jsou fakt lehoučký a parádní..

Já koupil z RSV-R Mille (možná to bylo i Tuono R) tyto OZ:

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 16:14 | Nahoru | #167
perna: tak to je ma r1 hodne lehky, ostatne jeden z duvodu proc ty novy motorky proti tem starejm tak krasne zataci:) taky na tech kdyz vymetes diru je z toho siska hned:)

na tom neco usetrit uz je fakt vrazit balik do horciku nebo karbonu... a i tak to neni takovej rozdil jako kdyz se vymeni kolo u GSXR z roku raz dva:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 16:41 | Nahoru | #168
assassin> Pravda, ty kola na novějších japoncích nic nevydrží - menší rána a ráfek je na kaši.
Jinak toto jsoucváhy samotných ráfků, ale na z.kole z RSV je ještě strašně těžkej unašeč s rozetou, oproti KTM víc než o 50%, přitom konstrukčně jsou si podobný. Pravda, hodně dělá ta 530 ocelová rozeta, oproti 520 37z duralové z KTM

Naposledy editováno 09.09.2010 22:23:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 21:47 | Nahoru | #169
.Padre.> ahoj a dik za pochvalu ,niceho se neboj ten tvuj cas prijde,treba pristi rok ,mas perfektni pristup a styl, a hlavne pouzivas hlavu ,bojim se o toho kluka BURDEZ ,budu ho pristi rok sledovat jak porychli ,asi nema cenu se tady prit a hadat,ja osobne si necham vzdy poradit at uz je to mistr PERNA nebo FILLA,jo a na pristi rok se fakt hodne tesim, BMW pripravime a bude peklo,jinak prodavam svoji yamahu ,tak se muzes poptat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

9.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #170
Perňa_81> uz te zaciname dohanet ,ale fakt je ze na 2.10 je zapotrebi spousta rad,spousta novejch pneu a hodne najetejch km na dromech a ne jenom na jednom ,a jet 12 nebo 10 je kurevskej rozdil,urcite to nejde prijit a zajet,spousta kluku takhle skoncila,nebo hodne zpomalila... jinak se tesim na pristi rok az pojezdime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

10.9.2010 v 01:08 | Nahoru | #171
MartinR1> Jo, jste fakt rychlí ...prostě jezdíte a jezdíte a hlavně bez keců okolo. S BMW to budeš mít určitě posun vpřed, neznám nikoho, kdo by zpomalil po přestupu na ten stroj.. Tak nějak to je jednodušší na tom jezdit rychle ..takže je to tak, pořád se zrychluje, díky gumá, technice, .. To co bylo před dvěma rokama slušný čas (2:10) bude příští rok celkem normální hranice, spíš ty nejlepší pojedou mezi 2:08-09, si myslím. A to je váš případ, když jste se vyjezdili na 5let starých bikách.

(Dafiťák to prodává taky? Jaká je cenovka cca?)

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

10.9.2010 v 12:21 | Nahoru | #172
Perňa_81> asi uz prodano a cena bude podle veci ,chce se s nim domluvit

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

10.9.2010 v 21:07 | Nahoru | #173

MartinR1>.Padre.> ahoj a dik za pochvalu ,niceho se neboj ten tvuj cas prijde,treba pristi rok ,mas perfektni pristup a styl, a hlavne pouzivas hlavu ,bojim se o toho kluka BURDEZ ,budu ho pristi rok sledovat jak porychli ,asi nema cenu se tady prit a hadat,ja osobne si necham vzdy poradit at uz je to mistr PERNA nebo FILLA,jo a na pristi rok se fakt hodne tesim, BMW pripravime a bude peklo,jinak prodavam svoji yamahu ,tak se muzes poptat



Neboj ty se nic... Koupil jsem si novej paterak tak nemej obavy..... Lak je hotov tak doufam ze prezije do poloviny sezony.....

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

15.9.2010 v 22:44 | Nahoru | #174
Tak už jsem se trošku rozhoupal a něco už naobjednával.Zrovna řeším krátký plyn Domino XM2.Z krámu Suzuki mi bylo sděleno něco o možných problémech při montáži na moto,pokuď bych chtěl ponechat přepínače na skříňce-chcípák a hlavně stopky.Máte s tím zkušenosti?Ď.

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

21.9.2010 v 11:49 | Nahoru | #175
Taky budu dávat krátký plyn Domino mě stačí dát jiná rukojeť a plynový lanko takže paráda.

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

21.9.2010 v 14:22 | Nahoru | #176
Nori> To Domino ma velkej prumer. Budes to mit stejny jako ja, ve skrini je debilni vystupek. Je nutny puvodni prepinace vyhodit a dat novy, protoze plynova rukojet je soucasti prepinacu.

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

11.10.2010 v 19:18 | Nahoru | #177
Taaaak ja uz mam hotovo tudiz nemam zadny plany na zimu... Hezkej novej lak, motor opravenej pretesnenej s novou prevodovkoooou.......Yeahoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

12.10.2010 v 18:56 | Nahoru | #178
hmmmm,me se zamlouva ta ceckata rostenka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

12.10.2010 v 19:58 | Nahoru | #179
MartinR1> Paju jsem si poridil jako doplnek k my K5...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

12.10.2010 v 20:02 | Nahoru | #180
Burdez> hmmm,tak to je jasny brno 2.09 a most 1.40 ,takovejdle zimni trening nikdo nema,nebo jo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist