globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyznáte se v označení brisk?
31.8.2010 v 23:00
Nechápu to, na Suzuki GS 500 to najde 2 různé druhy svíček, přitom ty motory jsou úplně stejné a když zadám do vyhledávaní alternativu NGKček, co mám v motoru teď, tak to najde 3. úplně jiný druh brisku. Vyznáte se v tom někdo?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 16:53 | Nahoru | #31
JESE> neboj tepelná hodnota byla zvolena správně, jen svíčka byla tak trochu mrdka...

(reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 16:59 | Nahoru | #32
Suseni (nahrivani) fungovalo u starych zapalovacich systemu (civka-kondenzator-prerusovac) kde vysoka napeti byla nizsi a tim mensi riziko poskozeni izolace.

U dnesnich elektronickych (polovodicovych) zapalovani, jsou napeti podstatne vyssi (radove nekolik 10.000V). Ulitim svicek je vnitrni izolator elektrody vystaven temto napetim, cimz dochazi velmi casto k jeho prurazu (poruseni), po te uz zadne suseni nepomuze a nezbyva, nez tuto ulitou svicku vymenit.

Jinak to, ze vymontovana svicka "HAZI JISKRU" jeste neznamena, ze ji hazi i pod tlakem v motoru.

drtikol>Co se stane svíčkou, když se uleje a pak je po ní? To by mě vážně zajímalo. To jako nestačí jen ji vysušit(ohřát) našroubovat zpět a jezdit?? To mi hlava nebere..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 17:02 | Nahoru | #33
m8rinek> nejde jen o tepelnou hodnotu, ale i o kvalitu materialu elektrody. Jinak co se zavodnich motoru tyce, to je uplne jina kategorie, to by dalo na samostatne tema. Ja spise mluvim o motorech pro "normalni smrtelniky", coz je nas tady vetsina.

Edit: U zavodnich motoru je vystupni kontrola kazdeho komponentu o necem jinem, mozna kamos neco zanedbal...

Naposledy editováno 04.09.2010 17:11:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 17:20 | Nahoru | #34
JESE> je závodní motore a závodní motor, vezmu li motor seriovej, zvětšim ventily, kanály, zalícuju, zvýšim KP na 10,8/1, odlehčim setrvačník svážim s klikou, odlehčim ojnice, namontuju vačku 296/280, ta mam v amaterskejch podmínkách docela konkurence schopnej základ na amaterskou soutěž a u takovýhleho motoru nesmí sebesračkovější svíčka odejít. Jenže i takovejchle motor je otázkou cca 20tkč a víc... Takže než Brisk tak radši nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 19:07 | Nahoru | #35
m8rinek> souhlas, ale o Znacce svicek to ale neni. Tvrdit obecne o brisku ze to je sracka je trochu mimo

Ostatne delat ze serioveho motoru sportovni neni jen o tom co si vyse uvedl, navic by jsi mel komplet vymenit hlavu, uz jen kvuli tomu chlazeni. "udelanej" motor se seriovou hlavou, ktera nema doreseny chlazeni muze byt prave ten pruser pro svicky.

Sam sem si jeden cas tunil krosku (500 cc) (2T !!!)co mela pak maximalku kolem 13.000 ot. Nedaval sem tam taky zadny sracky, a stejne mi obcas elektroda utavila, v horsim pripade ulitla...
A to sem tehdy zadny sracky od brisku nekupoval, prave jen ty top NGK a Sampiony.
Brachu to je dobrejch 15 let, od ty doby se v Brisku hodne zmenilo. Uz jen jak Brisk zacina slapat na krk konkurenci i to co se kvality tyce. Na netu je hafo informaci a clanku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

4.9.2010 v 21:45 | Nahoru | #36
JESE> mluvim o automobilovym motoru, kde škodovka onu hlavu v obdobnym provedení nasazovala do vrcholovejch soutěží, takže tam chyba není ;)

(reakce na) Vyznáte se v označení brisk?

10.9.2010 v 15:19 | Nahoru | #37
m8rinek> spousta lidi si mysli, ze upadla elektroda, ale ve skutecnosti se utavila.
Chyba muze byt kdekoli (spatna smes, spatne chlazeni, spatne palivo, nevhodna tepelna hodnota, nevhodny typ svicky, spatny vyfuk atd.)
Nerikam, ze to je tvuj pripad, ale takovej nazoru se svicka stala za houno a pritom to svickou nebylo jsem uz videl moooooc
Jak jsem psal vyse...pokud me to funguje, tak me to fakci jak na NGK tak na BRISK.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist