Malinko se to pokusím nastínit:Levá lehce klopená zatáčka.Teplota okolo 20°C.Asfalt dobrý (jezdí se zde závody do vrchu).Pneu horké, nahuštěné dle manuálu pro trať.Přední pneu už na zónách Pirelli Dragon Supercorsa Pro.Zadní, vzorek 4mm Bridgestone BT-015.
A teď co bylo příčinou pádu? Příliš sjetá přední? Pro takové náklony nevhodná směs zadní pneu? Mohl tam být kamínek? Nebo i možnost podhuštěných pneu (po kopci jsem tímto stylem lítal 20minut)? Dle videa, Které kolo podjelo? Přední nebo zadní?
Na závěr bych chtěl říct, že můžu děkovat že jsem z toho vyvázl bez fyzické úhony (až na bolest zad a nohy).Na mašině škoda cca 5000 kromě laku.Podřená a prodřená 14 dní stará komboška.
PS: sháním díly na RSV
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Uzavřeno 18.09.2010 v 10:33 uživatelem KedaR_K
Naposledy editováno 31.08.2010 21:21:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
e: nebo jenom předpětí, jenom kompresi, záleží jak to je, prostě změkčit.
Naposledy editováno 01.09.2010 10:58:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Stev>FiZzeR> já moc nejsem příznivcem brutálního ufukování, ale na tlak 2,5 tohle není normální, zkusil bych ubrat kompresi a předpětí na zadku, zdá se mi že to můžeš mít dost tvrdý.
e: nebo jenom předpětí, jenom kompresi, záleží jak to je, prostě změkčit.
ne ne, podvozkem to nebude, ten je v cajku (navíc je nastavenej na cestování, takže "měkkej" pokud to u RSV jde
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 01.09.2010 11:07:51