Téma: RSV bouračka
 
31.8.2010 v 21:15
Ahoj, o víkendu jsem na našem oblíbeném kopci boural.Neberte toto téma jako machrování,nebo předvádění se.Neboural jsem poprvé a asi ani né naposledy.Chtěl bych bouračku rozebrat, abych se mohl vyvarovat stejné situace.
Malinko se to pokusím nastínit:Levá lehce klopená zatáčka.Teplota okolo 20°C.Asfalt dobrý (jezdí se zde závody do vrchu).Pneu horké, nahuštěné dle manuálu pro trať.Přední pneu už na zónách Pirelli Dragon Supercorsa Pro.Zadní, vzorek 4mm Bridgestone BT-015.

A teď co bylo příčinou pádu? Příliš sjetá přední? Pro takové náklony nevhodná směs zadní pneu? Mohl tam být kamínek? Nebo i možnost podhuštěných pneu (po kopci jsem tímto stylem lítal 20minut)? Dle videa, Které kolo podjelo? Přední nebo zadní?

Na závěr bych chtěl říct, že můžu děkovat že jsem z toho vyvázl bez fyzické úhony (až na bolest zad a nohy).Na mašině škoda cca 5000 kromě laku.Podřená a prodřená 14 dní stará komboška.

PS: sháním díly na RSV


Uzavřeno 18.09.2010 v 10:33 uživatelem KedaR_K

Naposledy editováno 31.08.2010 21:21:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka

1.9.2010 v 10:50 | Nahoru | #1
KedaR_K> Tak určitě na nich ještě neco odjedeš a z mého pohledu je to ještě použitelná guma ale co je podstaný je tlak v pneu,třeba u mojí moto a origu pneu BT015r tlak ve předu je 2,5 a v zadu 2,9 což je tvrdý jako kráva a dobrý tak na kochačku.Já třeba jezdím na silnici předek 2,1 až 2,3 a zadek cca koolem 2,0 - 2,1 a v kombinaci s těma Dunlopkama co mám je to na silnici opradu dobrý.

Naposledy editováno 01.09.2010 10:51:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka

1.9.2010 v 10:53 | Nahoru | #2

Millo-CBR>KedaR_K> Tak určitě na nich ještě neco odjedeš a z mého pohledu je to ještě použitelná guma ale co je podstaný je tlak v pneu,třeba u mojí moto a origu pneu BT015r tlak ve předu je 2,5 a v zadu 2,9 což je tvrdý jako kráva a dobrý tak na kochačku.Já třeba jezdím na silnici předek 2,1 až 2,3 a zadek cca koolem 2,0 - 2,1 a v kombinaci s těma Dunlopkama co mám je to na silnici opradu dobrý.(



hele mě to říkali všichni taky, ať to ufouknu... (D211GP ale né racer) - 2,5 předek 2,8 zadek... tak jsem to ufoukl na 2,3 a 2,5 a začalo mi to dělat todle:

... a to při mojem mrdal stylu kterej je tu všeobecně znám když to vrátím jak to bylo, tak se to trhat přestane...

(reakce na) RSV bouračka

1.9.2010 v 11:37 | Nahoru | #3
Millo-CBR> Jak jsem psal, tlaky v pneu jsem měl přesně podle manuálu, nafouknutí pro trať.

EDIT: což odpovídá 2,1 předek a 2,0 zadek. Ale říkám, ještě než se to stalo, tak jsem pod kopcem schválně na pneu sahal a ta zadní byla tak horká, že se mi do ní téměř zaryl nehet.

Naposledy editováno 01.09.2010 11:47:14
Téma je zamknuto


TOPlist