Malinko se to pokusím nastínit:Levá lehce klopená zatáčka.Teplota okolo 20°C.Asfalt dobrý (jezdí se zde závody do vrchu).Pneu horké, nahuštěné dle manuálu pro trať.Přední pneu už na zónách Pirelli Dragon Supercorsa Pro.Zadní, vzorek 4mm Bridgestone BT-015.
A teď co bylo příčinou pádu? Příliš sjetá přední? Pro takové náklony nevhodná směs zadní pneu? Mohl tam být kamínek? Nebo i možnost podhuštěných pneu (po kopci jsem tímto stylem lítal 20minut)? Dle videa, Které kolo podjelo? Přední nebo zadní?
Na závěr bych chtěl říct, že můžu děkovat že jsem z toho vyvázl bez fyzické úhony (až na bolest zad a nohy).Na mašině škoda cca 5000 kromě laku.Podřená a prodřená 14 dní stará komboška.
PS: sháním díly na RSV
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Uzavřeno 18.09.2010 v 10:33 uživatelem KedaR_K
Naposledy editováno 31.08.2010 21:21:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Naposledy editováno 01.09.2010 10:51:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV bouračka
Millo-CBR>KedaR_K> Tak určitě na nich ještě neco odjedeš a z mého pohledu je to ještě použitelná guma ale co je podstaný je tlak v pneu,třeba u mojí moto a origu pneu BT015r tlak ve předu je 2,5 a v zadu 2,9 což je tvrdý jako kráva a dobrý tak na kochačku.Já třeba jezdím na silnici předek 2,1 až 2,3 a zadek cca koolem 2,0 - 2,1 a v kombinaci s těma Dunlopkama co mám je to na silnici opradu dobrý.(
hele mě to říkali všichni taky, ať to ufouknu... (D211GP ale né racer) - 2,5 předek 2,8 zadek... tak jsem to ufoukl na 2,3 a 2,5 a začalo mi to dělat todle:
![](http://img.motorkari.cz/upload/images/denik/2010-08/34381.jpg)
... a to při mojem mrdal stylu kterej je tu všeobecně znám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
EDIT: což odpovídá 2,1 předek a 2,0 zadek. Ale říkám, ještě než se to stalo, tak jsem pod kopcem schválně na pneu sahal a ta zadní byla tak horká, že se mi do ní téměř zaryl nehet.
Naposledy editováno 01.09.2010 11:47:14