globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.


Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:46 | Nahoru | #91

Murkin>Mám tady yamahy 07-08 se 190Ps a i K7-8 se 189Ps



a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!

Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku

Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:49 | Nahoru | #92
Dawe02> Určitě toto není jednoduché a já vůbec nemám páru o tom,jak to v takových továrnách chodí...Ale na druhou stranu,snad skoro každá továrna má své závodní oddělení,kde se rodí ty nelepší technologie a díly a je potom na nějakém marketingovém oddělení,jak rozhodne,co že se dá na motorce použít,aby to bylo k něčemu v běžném provozu a aby to lákalo potencionálního kupce ke koupi,ale aby se udržela cena stroje v rozumné výši...
Akorát bohužel v poslední době fakt největší progres ve vývoji prodělávají výfukové soustavy-zachovat výkon,splnit emise....
No a další části(soustavy)motorek tím trpí-je na nich vidět,že už to kluci japonský uměli i lépe,ale hold někde se zase ušetřit musí...

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:51 | Nahoru | #93

GRASSEL>a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!

Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku

Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!



Tak to je jasný,jde o to,za jakých podmínek se to měří,jestli s náporem,nebo bez a podle jaké normy se to koriguje atd atd....jinak když to měří furt jedna brzda s jednou obsluhou za stálých podmínek,pak se dá usuzovat na nějaké rozdíly v motocyklech...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:58 | Nahoru | #94

GRASSEL>a K6 vs K7-8 ve stejných úpravách nebo v sérii?! Jakej je rozdíl?!

Jinak abych řekl pravdu k těm BRZDÁM jsem dost nedůvěřivej co se měření výkonu týče. Kdysi jsem v nějakým českým časáku (už si to nepamatuju co to bylo) byl test 1000rr 04 kdy objeli asi 10 brzd v čechách a měřili výkon. Každá ta brzda ukázala úplně jinej výkon a dokonce se lišil i o tuším 20-21 koní. Takže nakonec to vypadalo že každej naměří co chce........
Mimochodem ten fároš ukázal maximálně 156koní na zadku

Jak to teda je s těma brzdama?! Podle mě dobrý tak na vyladění křivky, ne?!



www.dkracing.cz/tuning/3-suzuki/stranka/2/ tady se muzes pokochat

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:01 | Nahoru | #95
GRASSEL> Já se neopičím . Říkám co si myslím já a je mi jedno jestli si to řekl i Ty. Ani nevím kdy a kde a je mi to uplně u pr-ele.

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:03 | Nahoru | #96
K6 ma oproti K8 cca o 5-6 Ps min ve spicce.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:05 | Nahoru | #97

UnI>Kdyby ten dlouhej text byl rozdelenej na odstavce, vubec by to neskodilo, takhle to cist nebudu, ztracim se v tom


To se časem naučíš číst, neboj

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:11 | Nahoru | #98

GRASSEL>mateshasic> Na tu RSV4 jsem hodně zvědavej, mě totiž osobně bere víc jak nějaký BMW s1000rr. RSV4 je daleko větší stylovka a ten zvouček je super

jako vetsinou s tebou naprosto souhlasim

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:36 | Nahoru | #99

Murkin>08-10 jsem tady neměl,zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007

a zx10r 04???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:48 | Nahoru | #100

SS124>www.dkracing.cz/tuning/3-suzuki/stranka/2/ tady se muzes pokochat



Hmmm, tak to je zajímavý. 1000rr 04-05 stejnej výkon jako 954 která má výkon psanej větší než K1-2 a K3-4

co tam tak koukám na motorky na kterých jsem jel a se kterýma mám nějaký srovnání tak nevěřím ani trochu

Naposledy editováno 27.08.2010 22:50:08

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:51 | Nahoru | #101
SS124> Ale ty koně co uvádí po úpravách tam budou jen v případě, že si všechno koupíš u nich..... Resp. budou na papíře od nich.....

Naposledy editováno 27.08.2010 22:53:55

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:52 | Nahoru | #102
GRASSEL> nejsem zarytej 2hrnkář mel jsem i 3 roky yzf ale 2val mi vic sednul k memu stylu jezdeni

jinak bmw uz davno prekonala MTT Y2K ale je tam ta cena 4mega. Nebo vymakany kousky od MÜNCH ty měli 200šemíku už pred deseti lety (az na tu vahu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #103
GRASSEL> Tak se podívej na stránky nějakých výrobců výfuků. Třeba Akrapovič tam uvádí grafy výkonů a myslím, že to budou většinou nové motorky a stejná brzda. A tam nejni vůbec žádnej důvod protěžovat nějakou značku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:10 | Nahoru | #104
Hummer> koukal jsem na jejich stránky ale nic jsem nenašel. Koukni se na ten DK racing, tam to absolutně nesouhlasí s realitou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:16 | Nahoru | #105
GRASSEL> Jojo - tam maj hodně optimistickou brzdu, když si to koupíš u nich....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:19 | Nahoru | #106

radi5>GRASSEL> Jojo - tam maj hodně optimistickou brzdu, když si to koupíš u nich....



no hlavně je to taky dost v rozporu s modelama.

R1 98 větší výkon než R1 02
1000rr 04-05 stejnej výkon jako 954rr 02
954rr větší výkon než K1

No prostě všechno na co jsem mrknul tak je to totální blbost. Na ty po úpravách jsem ani nekouknul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:23 | Nahoru | #107
GRASSEL> A 200 koní na zadním kole u K5. To neměli ani v mistrovství světa, myslím...... A já s nimi mám hodně špatnou zkušenost......

Naposledy editováno 27.08.2010 23:25:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:27 | Nahoru | #108

radi5>GRASSEL> A 200 koní na zadním kole u K5. To neměli ani v mistrovství světa, myslím......



Hovno?! tak to jsem neviděl ale je to blbost.
Kámošovo K6 z AMA od KWS motorsports s upraveným motorem a se vším všudy má malinko přes 190, tuším že 192 na motoru má 204
Ale to je hrozná svině, já vím že někteří mi řeknou že o ní melu furt ale projel jsem se na spoustě motorek a tohle je hrozná píčovina na dvou kolech

Naposledy editováno 27.08.2010 23:28:16

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:31 | Nahoru | #109
jj D&K taky nejak nemusim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:32 | Nahoru | #110
GRASSEL> Souhlasím, že některé údaje jsou poněkud podivné, ale jsou to starší motorky od různých lidí a nevím v jakém stavu byly. Tím ale neobhajuji jejich výkonové grafy, jen říkám, že nevíme jaké motorky to byly a hlavně v jakém stavu a kolik měly najeto. Né všechny stejné a stejně staré motorky jezdí stejně.
Taky to teď nemůžu u Akrapoviče najít. Koukni na stránky Redmoto a u Akrapoviče mají většinou výkonový grafy a zrovna u BMW S1000RR ten Akrap moc nepomůže, ale je to seriózní firma (myslím Akrapovič) tak to klidně napíše. Je to Bávo hold dotažený na maximum už v sérii a jen výfuk nic neřeší, ale je tam vidět, že výkon v sérii je opravdu velký.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:33 | Nahoru | #111

GRASSEL>Hovno?! tak to jsem neviděl ale je to blbost.
Kámošovo K6 z AMA od KWS motorsports s upraveným motorem a se vším všudy má malinko přes 190, tuším že 192 na motoru má 204
Ale to je hrozná svině, já vím že někteří mi řeknou že o ní melu furt ale projel jsem se na spoustě motorek a tohle je hrozná píčovina na dvou kolech

uz je to tady zas:strc si to do prdele -promin,ale mam to furt v hlave

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #112
GRASSEL> Záleží, co v tom motoru všechno je, ale nemožný to asi není.... Pak jde i o to, kolik takhle našláplej motor vydrží. I když Suzuki bejvá držák......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:39 | Nahoru | #113
Hummer> já s tím souhlasím, vím co tím myslíš nicméně by se asi páni měli zapřemýšlet zda některé údaje uvádět a pokud tam někdo motorku dal a oni jí měřili tak by byla jejich vlastní blbost ladit nějakej sráč ne?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:40 | Nahoru | #114

radi5>GRASSEL> Záleží, co v tom motoru všechno je, ale nemožný to asi není.... Pak jde i o to, kolik takhle našláplej motor vydrží. I když Suzuki bejvá držák......



No dělalo to přímo KWS a zatím se mu za 2 sezony propálil akorát píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:45 | Nahoru | #115

GRASSEL>RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.

Ahoj,myslím si,že tě tyhle točky na běžný silnici s litrem naopak zpomalujou.A s těma brzdama na měření výkonu-viděl jsem brzdu z rychlíku,ale kdysi mě napadlo,že bude rozdíl v naměřené hodnotě kvůli tomu,že není zaručen vždy stejný moment přitažení upínacích kurt,které upínají motocykl k válcům,dost záleží na odporu který motor musí překonat.Možná mě s toho někdo vyvede,nekonzultoval jsem to s nikým.Možná je tam kontrola momentu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #116
GRASSEL> To je jeden pohled člověka co má rád motorky a druhý pohled od DK je: Přece mu neřekneme, že je to odhoněnej sráč, když u ná chce utratit peníze. (Jen pro rýpaly, nemám s DK nic společného. ) Pak v grafech uvedou o kolik jejich zásah pomohl a všichni jsou spokojený. A o to přece jde. Né?

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:50 | Nahoru | #117
GRASSEL> To víš - speciálně takovýhle motory je nejlepší po sezoně rozebrat, proměřit, zkontrolovat a lehce zrepásnout. Vyjde to mnohem levněji, než když se to pak posere....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 23:53 | Nahoru | #118
Hummer> To jo, ale nelze dělat z lidí blbce tvrzením, že samotná koncovka přidá bez dalších úprav 10 koní, resp celej výfuk + PC = 20 koní......

Naposledy editováno 28.08.2010 00:06:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:03 | Nahoru | #119
radi5> S tím souhlasím, ale většina lidi chce být klamáno. A lidi co tomu trochu rozumí k nim stejně nejdou.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

28.8.2010 v 00:06 | Nahoru | #120
Hummer> To jsi řekl přesně...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37
BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R bajker2 11 18.8.2020 v 22:56 HMS
Tak je tady bmw S1000rr [1, 2] BMW S 1000 RR Driffter 57 2.7.2020 v 16:51 Páprda


TOPlist