1 reakcí na tento příspěvek Hranice výkonu u 600 motoru
jinak gix byla docela v pohode, ale kdyz se prehoupla pres 7k rpm kdy se nafouklo turbo tak se prizvedavala i na trojku vzestup moc linearni nebyl ale nic necekatelnyho taky ne, na druhou stranu, tocit jednicku nebo dvojku do cervenyho byl nesmysl. V zatackach s hodne opatrnou rukou bych nevidle problem.
RR na slabej tlak mela 192hp, turbo bylo nafoukly az kolem 9-10t(velkej fen) ale prechod byl tarka nulovej, vicemene diky "nizky" kompresi a chudymu nastaveni smesi v pocatku spoolu takze dobry.
1,1b bylo urceny spis jen pro sprinty (ja bych stim nikde jinde nejel) s agresivni mapou zapalovani i paliva, a proto prechod byl kurevsky neprijemnej, narust vykonu, tedy spise kroutaku byl dost silnej, coz znamena zes jel na 3jku kolem 150kmh dal plnej a zaclo te predbihat zadni kolo a kreslils po silnici
Takze do zatacek nevim nevim..