globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #301

šmudla>nic to není - byl by to "PRŮJEZD TESCEM" - u nas je to na to jak delany - vjedes jedes cca 70 metru tescem a zase vyjedes - východ


... a cestou vzít na lano bankomat

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:54 | Nahoru | #302
na dveřích že tam nesměj motorky nic nemají

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 13:02 | Nahoru | #303

SLUGI>... a cestou vzít na lano bankomat



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 13:02 | Nahoru | #304

šmudla>na dveřích že tam nesměj motorky nic nemají


...

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 13:15 | Nahoru | #305
SLUGI> za kolik je to tričko ? zde

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 14:05 | Nahoru | #306
když se kouknu na Busu r.v. 06...ta ma 175PS a 138Nm kroutak, vahu cca plna 245kg. vw phaeton v provedeni 6,0 W12 4Motion (ctyrkolka) ma 450PS a 560Nm kroutak, vahu ma 3tuny. uz z tohoto je zrejme, ze v pomerech bude phaeton o dost horsi. Busa ma 1PS na 1,4Kg a Phaeton ma 1PS na 6,66Kg, coz je vice nez 4x horsi prumer nez u Busy. jasny je to ctyrkolka, tze to lip sedi v zatackach i na tom tankodromu, ale nejde me to do hlavy. samo vw tech hodnot dosahuje pri o 1/3 mensich otackach. ale co me prijde divny je rychlost. phaton ma omezovac na 250km/h, leda ho mel vyndanej. jinak ty jsi urco nejel 280, spis tak 265-270km/h. nezapomen ze je tam prokresleni.

jinak ja moc rychle nejezdim, ale jednou jedinkrat jsem se dal do takoveho lehkeho zavodu cestou na prahu. proti me stalo nove bmw x5 a ne zrovna nejslabsi, kdyz ve 230 se na me lepil a bylo videt, ze jeste muze...za me taky nezavodit na dalnicich a silnicich. od toho je okruh panove ;)

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 14:14 | Nahoru | #307

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 14:16 | Nahoru | #308


1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 15:57 | Nahoru | #309
Tady někdo asi trolluje
Nevím jak předchozí model, ale u sériový Busy '08 zasáhne omezovač rychlosti při 300 km/h na pětku ! Pokud by se vyřadil, tak to pojede tak o 30 km/h víc. Příjemné cestovní tempo je kolem 250 - 260 km/h, za tou kapotáží je jak v pokojíčku, bohužel do zrcátek už moc vidět není. Ty tři kila jsem jel asi 5 min. v kuse a přišlo mi to úplně v pohodě. Fakt je, že nebyl provoz, dva pruhy volný a vidět daleko před sebe. To na Zedovi bylo 240 km/h hotovej masakr

Naposledy editováno 13.08.2010 16:01:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 19:12 | Nahoru | #310

Slipknot46>klobouk dolů že jsi to sem fláknul. to by spousta Borců .. tady nedokázala . Za mě je frajer ten, kdo takovej závod utne na hranici možností silnice a svých . Tihle lidi pak jezdí v klidu do duchodu . Ze zbytku pak mají někteří pomník s pneumatikou u silnice. Vysrat sena závodění na silnicích. D1 ..ani nemluvím raději. Vítěz je inteligentnější člověk



To sice jo, .....ale víc namasírovaný ego má ten, co vyhrál a vo tom to je

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 19:48 | Nahoru | #311

*nuclearB*>To sice jo, .....ale víc namasírovaný ego má ten, co vyhrál a vo tom to je

Ego ... to je takový to děsně nafouklý nic, kvůli kterému se polovina lidstva chová jak ko**ti ?

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 21:18 | Nahoru | #312
mam zx9 r.v2000 v tp max 270 a cose tyce dalnice je to tam hned jen od 270 vis se to vlece

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 23:27 | Nahoru | #313

GRASSEL>oxygen> to je fakt, asi měknem ale je důležitý se prosadit slušným chováním No máš to docela vymyšlený .

ještě si dovolím vložit moje devatero, budiž příkladem nového řádu

GRASSELOVO DEVATERO

1: přes vesnice zásadně 299kmh - kdo to nezajel, je hovno
2: zásadně jezdit na červenou
3: pravidla provozu určuje ten nejrychlejší
4: v noci dělat největší kravál aby bylo jasný kdo je největší gangsta
5: v případě zahlédnutí kostela, zastavit na cigáro, vykonat malou potřebu (samozřejmě na zeď kostela) a za stálého štěkotu v omezovači odject
6: za přítomnosti důchodců nemilosrdně ukazovat prostředníček
7: policii se nestaví, jen se jim ukazuje to samé gesto jako důchodcům
8: za jakékoliv okolnosti udržovat pravidlo - NENÍ ČAS JEZDIT MÉNĚ JAK TŘI STA!!!!
9: v případě špatného počasí zůstat doma, pustit Metallicu, představovat si brutální sex s Britney na podlaze kostela a masturbovat dokud nebude hezky.


Jde jen o to jestli si děláš prdel, nebo si děláš prdel

Naposledy editováno 13.08.2010 23:33:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 10:58 | Nahoru | #314
Bubrak ZX10R> našel jsem něco pro tebe

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 14:45 | Nahoru | #315
ja myslim ale tu novejsi je mnohem lehci a silnejsi asi takhle

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 15:08 | Nahoru | #316

šmudla>



si děláš prdel, to auto chci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 17:28 | Nahoru | #317

šmudla>


Při tom zrychlení usínám. Nechápu, jak se to mohlo přibližovat k buse

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 17:50 | Nahoru | #318
to auto musi zrat i travu kolem cesty ne???

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 18:50 | Nahoru | #319

Vlada XX>Při tom zrychlení usínám. Nechápu, jak se to mohlo přibližovat k buse

dyt je to uplne mrtvý,nikam to nejede.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 18:51 | Nahoru | #320

Jurawood>Bubrak ZX10R> našel jsem něco pro tebe

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 19:12 | Nahoru | #321

Jurawood>Bubrak ZX10R> našel jsem něco pro tebe



Stary.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 19:14 | Nahoru | #322
to video s kakasaki je hustý ale týpek mi připomíná spíš noufíra

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 19:41 | Nahoru | #323
jak rikam,at to proda a nedela nam ostudu

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 22:20 | Nahoru | #324
dunric> 300 km/h 5 minut v kuse si

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 23:25 | Nahoru | #325

Alexbox>Najt_Rajdr> Nevím tedy o tom že by byly auta rychlejší v zatáčkách???!!! Možná řidíči kteří jezdí realy by to mohli dát rychleji než moto-

.


Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 23:34 | Nahoru | #326

ptaak>Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120


Záleží jaký zatáčky a na jakým motu. Např. Huska na motárdový trati rychlejší než Porsche GT3:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

14.8.2010 v 23:59 | Nahoru | #327

ptaak>Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120



to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp

Naposledy editováno 15.08.2010 00:00:30

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 00:26 | Nahoru | #328

dunric>Záleží jaký zatáčky a na jakým motu. Např. Huska na motárdový trati rychlejší než Porsche GT3:



No a Supermota sem v Sosnovy stihal se ZX10, takze je to jasny, auto je pomalejsi vsude.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 11:39 | Nahoru | #329

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 11:57 | Nahoru | #330

GRASSEL>to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp

Je to těžký porovnávat, ale řešilo se to tu někde....já to nemám vyloženě ze svý hlavy. Jde o typ zatáček, o povrch atd...ale auto přece jenom sedí 4 gumama, má větší stabilitu.... někdo tu psal, že jel autem v Buchlákách a brzdili ho motky jak brzdili před zatáčkou. Tak mě nekamenujte
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist