Naposledy editováno 15.08.2010 16:08:06
Jinak s tou gumou si nelámej hlavu, na té 190/55 se chová mnohem lépe, je hravější, dovolí větší náklony. Možná to ti přijde divný. Máš teď výš zadek, takže strmější úhel přední vidlice> víc obratná, víc nervózní.
1 reakcí na tento příspěvek nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
jo a sou ty gumy dobře nafoukané? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
že by výrobci motorek a gum byli pitomci? asi jo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
Bludevil>Dolík....> Bohužel. To proč se to píše nechápu. Ale zkus se projet na továrních hodnotách a pak nafoukej dle toho jak jsem to napsal a napiš mi na čem se jezdilo líp
já jezdím 2.4 a 2.7 místo 2.5 a 2.9 a míň bych nedal, jenže to jsou normální sportovní gumy. Nejezdíš náhodou jetý okruhovky typu Pirelli SC?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
1 reakcí na tento příspěvek nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
Oskar9>Ahoj.jak tak koukám opravdu hustí každý jinak.Asi to opravdu budu muset zkoušet tlakovat vzestupně nebo sestupně až se doberu nějaké hodnoty tlaku která bude optimální.Jen doufám že s tím dříve nelehnu než to zjistím
jestli věříš takové píííč..., že kvůli blbě nafoukaným gumám lehneš, tak to rači prodej a kup si kolo. bez urážky. dej tam to, co je v manuálnu, mrkni, co je napsané na gumách, které tam máš, pojezdi a pak to ufoukni o třeba 0.3 - 0.5 a pojeď si nějakou známou trasu a uvidíš ty tance.
předpětí - 3. zářez
tlumení (seshora) - ve směru ručiček až na doraz a pak 6 kliknutí
tlumení pro vysokou rychlost (matice vespod) - 3 otáčky od dotažené
tlumení pro nízkou rychlost (vespod) - 14 kliknití
zadek:
tlumici sila (vespod na tlumici) 11 kliknuti
pro vysokou rychl. (matice) 3 otacky
pro nizkou 14 kliknuti
gumy foukam na silnici zadek 2,1-2,2 a predek 2,2-2,3 za studena. Kamaradovi spadl merak a ukazoval blbosti. Mel tam diky tomu lehce pres 3 a 2x si rozbil hubu, nez na to prisel. Vsichni zatacku normalne projeli, jen jemu to ujelo a letel.
EDIT> co se ti po zmene profilu nezda? Ja ho jezdim normalne.
Naposledy editováno 16.08.2010 12:04:46
1 reakcí na tento příspěvek nastavení tlumičů a tlaků v pneu?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35662 | Včera v 16:06 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |