globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR dusi se
 
9.8.2010 v 11:34
Čau chci se zeptat dal sem na HONDA NSR ladák sundal omezovač a po nakych 100 kilometrech jizdy se to začlo dusit a chcipat ted už to ani nenastartuju děkuji za každou radu. Dyštak pište - icq-460367196

Uzavřeno 13.08.2010 v 15:16 uživatelem pulpo

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 11:43 | Nahoru | #1
Jak jsi sundal omezovač?

Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 11:48 | Nahoru | #2
Prostě sem to otevřel

2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #3
točilo mi to jen do 8 tk sem sundal omezovač dal sem tam ladak a pak to točilo až do 13 a po nakych 100 kilometrech se to začlo dusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 12:17 | Nahoru | #4
pulpo> Málo benzínu - chudá směs - ucpaná tryska, netěsnící gufera na klice - falešný vzduch , a nebo to může být přidřený . Na ladák by to mělo přetryskovat - větší tryska , na tu malou se to mohlo přidřít . Hodně štěstí a trpělivosti

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 12:18 | Nahoru | #5

cechradovan>pulpo> Málo benzínu - chudá směs - ucpaná tryska, netěsnící gufera na klice - falešný vzduch , a nebo to může být přidřený . Na ladák by to mělo přetryskovat - větší tryska , na tu malou se to mohlo přidřít . Hodně štěstí a trpělivosti



1+
Taky se ti mohl vlivem chudé směsi propálit píst, ale to by už asi nejelo

Naposledy editováno 09.08.2010 12:18:35

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 12:25 | Nahoru | #6
tkže mam skusit tam dat večí trysku a když to nepude tk je to zadřrný ??

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 12:31 | Nahoru | #7
checht

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 12:35 | Nahoru | #8
maras> ???

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #9
Tk ted sem koukal na pist a zezhora vypada v pohode ,nevypada propalenej ani prasklej

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 14:09 | Nahoru | #10
pulpo> Když už to máš takhle rozebraný tak sundej i válec ( jestli se na to cítíš )!

jestli je to v pořádku , tak se pístní kroužky musí pohybovat volně , v opačném případě

budou kroužky zamačkané v pístu . Doporučuji aby se na to podíval člověk

kterej tomu rozumí - většinou to vyjde levněji !

Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 14:40 | Nahoru | #11
a nedusilo se to protože bys jel do kopca?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 15:19 | Nahoru | #12

pulpo>točilo mi to jen do 8 tk sem sundal omezovač dal sem tam ladak a pak to točilo až do 13 a po nakych 100 kilometrech se to začlo dusit


Nějak nechápu co to znamená sundal omezovač?To tam byl jako někde přilepenej a tys ho odlepil?
Doufám že jsi střihal nějaký dráty podle návodu na netu...

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 16:28 | Nahoru | #13
BagoBorec> Našel sem si navod na netu odstřih sem drat přepojil ho a omezovaš byl KO pak sem tam dal ladak najezdil nakych 100 kilaku a najednou se to začlo dusit hned to chciplo a ted když to nastartuju tk se to hned dusi a chcipne to

2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 16:32 | Nahoru | #14
Hm, mohl sis taky o tom něco zjistit než jsi střihal dráty...
tak se jen modli aby to nebyla řídící jednotka
...a jinak bych zkusil vyčistit karbec a dát tu větší trysku, jak už zde bylo psáno - to by byla ta ,,lepší varianta" problému

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 16:42 | Nahoru | #15
BagoBorec> no ten omezovač mi odpojil znamej a řídici jednotka to nebyla karburator sem vyčistil a objednal sem věčí trysku tk uvydim

Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 17:31 | Nahoru | #16
Nepochopím proč se vtom hrabete když tomu hovno rozumíte...

Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 18:14 | Nahoru | #17
Ten co mi to otevíral delá motorky otevíral to i kamošovi a v pohode

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 19:04 | Nahoru | #18

BagoBorec>Hm, mohl sis taky o tom něco zjistit než jsi střihal dráty...
tak se jen modli aby to nebyla řídící jednotka
...a jinak bych zkusil vyčistit karbec a dát tu větší trysku, jak už zde bylo psáno - to by byla ta ,,lepší varianta" problému



budeš překvapenej, ale u NSR se cdi buď vymění za otevřené, nebo se to seškrcené kuchne a přecvakneš tam jeden drát, ale je to o hubu, abys necvakl jiný drát, je to konplet zalité v gumě

jinak tm sou klasické nesmysly, zavřené řídící jednotka přívěry, kroužky ve výfuku, v přírubách, v karbecu

(reakce na) Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 19:27 | Nahoru | #19
rich.puzzle> ve vyfuku sem nic neměl,v karburatoru taky prostě sem to přivez ke znamimu ten tam střihl jeden dratek přepojil ho a omezovač byl kaput točilo to až do 13

Honda NSR dusi se

9.8.2010 v 19:30 | Nahoru | #20
ale otom nic ja potřebuju vyřešit to proč se to dusi myslim si že je to tim jak sem tam dal ladak tk to nejspiš chce věčí trysku ale řikam dal sem tam ladak a jelo to a ted najednou se to dusi chcipe to
Téma je zamknuto


TOPlist