paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi
8.8.2010 v 21:24
Nazdar chlapi, tak jsem se rozhoupal a konečně koupil Millunu, mám ale pár otázek, protože je to můj první ital.

Předchozí majitel mi vysvětlil že u nádobky s olejem na levé straně, pokud mašina dlouho stojí tak olej z ukazatele "zmizí" a po nastartování se zase objeví. Přijde mi to zvláštní, kam by se měl olej ztratit?

Dále mi tvrdil, že v servisák mu říkal že u Mille se má chcípat chcípákem, jinak může dojít k poškození řídící jednotky. Jsem zvyklej chcípat klíčkem tak mi to přijde zvláštní, je pravda že při chcípnutí chcípákem zůstanou napájené budíky, při chcípnutí klíčkem to zhasne všechno naráz.

Koukal jsem na voltmetr co měří napětí baterie, vklidu tam mám 12,2V a při zvýšených otáčkách, kdy motor běží hladina napětí kolísá. ze začátku je tam třeba 12V pak to stoupne na 13V zase klesne a podobně. Nejmíň mi budíky ukázaly při nastartovaném motoru ze začátku chvilkově 11,9V, nejvíce asi 14V. Je tohle kolísání a rozmezí napětí normální?

Relé blinkrů vydává podivné zvuky, ne na jaké jsem zvyklý z jiných mašin, pri vypnutí blinkru při rozpojení vydá hlasité chrčivé cvaknutí(poslouchám samozřejmě při vypnutém motoru) možná že je jen málo utlumené, ale zaujalo mě to jde z toho skoro strach

Kontroloval jsem konektory u regleru, díkybohu jsou jako nové, zatím se neroztekly Co jsem tady četl doporučení, tak asi konektory vystříhám a dráty normálně propájím a zaizoluji. Je ještě někde na motorce podobný konektor který je potřeba takto upravit, kromě regulátoru?

U řídící jednotky pod sedadlem mám utřepaný zelenomodrý drát, nevím zdali je odpojený schválně, nebo je to závada.

Mille startuje dobře, bez cizích zvuků, takže volnoběžka je asi v pohodě(motka má na budíku necelých 20k a je celkem zachovalá) ale při chípnutí jsem jednou zachytil zřejmě od volnoběžky takové pinknutí. Stalo se mi to zatím jednou. Znamená to něco?

časem doplním další poznatky, díky za ochotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi

12.8.2010 v 16:10 | Nahoru | #1
FiZzeR> beru
jseš zhůvěřilej

a když se ti to pos..e, tak zavzpomínáš, žes tam kdysi dával čoko a zkontroluješ to jako první podezřelou věc

průser je při prodeji, ty zapomeneš, nový majitel neví a pak si za půl roku nebo rok říkáš: "heršvec, proč mi tak zvoní v uchu, že by na mně někdo myslel???"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupil jsem RSV, poraďte začátečníkovi

12.8.2010 v 16:17 | Nahoru | #2
Crowley> no já občas kontroluju, jestli jsou ty šroubky dobře utažený, a vždycky si říkám že příští víkend to dám do pucu

ale tak co s tím... čokoláda je zhůvěřilost jak říkáš pájet se mi to nechce, a od krimpovanejch spojů mě okamžitě všichni odrazovali v momentě kdy jsem si koupil kriplkleště

asi to zkusím prolejt cínem skrz bandáž z nějakýho tenkýho drátku a přetáhnu smršťovačkou... ale problém nastane v momentě, kdy to budu potřebovat rozebrat (což dle mých zkušeností určitě nebude dřív než za 30 vteřin, že ). ale zasekl jsem se u shánění cínu, ten starej poctivej komunistickej (Sn-Pb myslim) se nesežene, teď jsou to samý takový smradlavý tekoucí nepřilnoucí sajrajty....

Naposledy editováno 12.08.2010 16:17:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6276 29.8.2024 v 16:32 Mileek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist