,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy
kodlisko: já myslím, že to je dobrý chlap, jeho myšlenky mi přijdou docela reálné a uskutečnitelné, pokud mu někdo nebude šlapat na krk.
Aby byl dobrý chlap, musel by mluvit jako chlap a ne jako eunuch.
A které myšlenky máš na mysli? Ty, které říkal včera, nebo ty dnešní? Protože svými zásadovými postoji mi připomíná toho krále "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil!" Každý den je to totiž jinak. Nejdříve se rozhodne zastavit silniční výstavbu, pak otočí a zastaví železniční. Pak uveřejní seznam zastavených staveb, pak otočí a většinu věcí zase dostaví. Atakdále...
1100Virago>Aby byl dobrý chlap, musel by mluvit jako chlap a ne jako eunuch.
A které myšlenky máš na mysli? Ty, které říkal včera, nebo ty dnešní? Protože svými zásadovými postoji mi připomíná toho krále "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil!" Každý den je to totiž jinak. Nejdříve se rozhodne zastavit silniční výstavbu, pak otočí a zastaví železniční. Pak uveřejní seznam zastavených staveb, pak otočí a většinu věcí zase dostaví. Atakdále...
no nejlepší je poslední info, že zastavil financování pozemních staveb a naskakuje penále, které zatím stavbaři "velkoryse odpouští", pokud ale nedají slevu(budou argumentovat tím, že odpuštěné penále=sleva), Bárta jim nezaplatí, tak tu máme porušení smluvních podmínek a budem platit-my všichni, takže nakonec ty stavby fakt vyjdou mnohem dáž, než jejich dokončení.
Já ted aměl za to, že to není takový debil aby porušil takhle smlouvu a aby to nás všechny nestálo více, než už tak musí, no zatím vše nasvědčuje opaku...
Pak by už jenom chybělo, aby tu někdo začal s tím, že za to zas může SMK a jeho blbé stavby silnic, které nepotřebuje