globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkrácení převodového poměru Jak?
 
14.8.2007 v 14:57
cau mam ZX9 ale ma zbytecne dlouhe kvalty 3ka 220 a 4 250 ,za to se ji nechce na 2 moc na zadni :D
jak zkratit? vetsi rozetu nebo mensi kolecko? a o kolik zubu??
do rozety se mi moc nechce,nevim jestli by vysel retez.

1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?

28.8.2007 v 22:23 | Nahoru | #1
kurva proc se mi porad povoluje retez po vymene toho kolecka? ma najeto asi 4-5 tis ten retez ale ted kdyz ho napnu ujedu 100km tak je zase volnej :( :/

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

29.8.2007 v 06:20 | Nahoru | #2
Kovi_VTR>Pravděpodobně děláš chybu v montáži(napínání) řetězu.
Já běžně měním vpředu kolečka o jeden zub menší 14:47 (3,36),terén,15:47 3,1333) originál 16:47 (2,94) nebo 15:45 (3) a na dlouhé jízdy po dálnicích 15:42(2,8)
Do terénu to dělám abych netrápil spojku a jedničku,ostatní od originálu nahoru(těžší jak 3,133 dávám pro snížení spotřeby a zbytečného vytáčení motoru při cestovní rychlosti.
Originíl převod:3,133 = 125km/h při 5000ot./min.
3 =132km/h při 5000ot./min.
2,8 =142km/h při 5000ot./min.
Je samozdřejmé že s převodem 2,8 už není motor tak pružný a musí se při předjíždění (větší změně rychlosti) více podřazovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist