jak zkratit? vetsi rozetu nebo mensi kolecko? a o kolik zubu??
do rozety se mi moc nechce,nevim jestli by vysel retez.
1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?
Já běžně měním vpředu kolečka o jeden zub menší 14:47 (3,36),terén,15:47 3,1333) originál 16:47 (2,94) nebo 15:45 (3) a na dlouhé jízdy po dálnicích 15:42(2,8)
Do terénu to dělám abych netrápil spojku a jedničku,ostatní od originálu nahoru(těžší jak 3,133 dávám pro snížení spotřeby a zbytečného vytáčení motoru při cestovní rychlosti.
Originíl převod:3,133 = 125km/h při 5000ot./min.
3 =132km/h při 5000ot./min.
2,8 =142km/h při 5000ot./min.
Je samozdřejmé že s převodem 2,8 už není motor tak pružný a musí se při předjíždění (větší změně rychlosti) více podřazovat.