Nemá někdo zkušenosti z prihlášením z ang?Koupil jsem VN 1500 rok 96 a pořeboval bych poradit ohledně vystavení českého techničáku.Známy mě strašil a říkal ze tak staré vn nepřihlásím bez komplikací.Má někdo podobné zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dá přihlásit moto z ANG?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dá přihlásit moto z ANG?
Hamoun>Lubos92> dik za radu no zajedu na stk ma max mě vyhodí
....zvláště pak, všimnou-li si, že to má řídítka na druhý straně
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
Jinak vloni jsem přihlašoval motorku z Itálie a postup byl naprosto stejnej.
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
Individuální dovozy vozidel kategorií M1, N1 a L (osobní a dodávkové automobily a motocykly):
Novelizovaný Zákon o technických podmínkách provozu na pozemních komunikacích počítá s neomezeným dovozem starších vozidel, pokud u nich bylo prokázáno udělení ES osvědčení o homologaci nebo bylo prokázáno, že typ vozidla byl typově schválen v jiném členském státu EU podle platných předpisů v takovém členském státu.
ES schválení typu vozidla (WVTA, slangově často označované jako globální homologace) musí být vždy uvedena na výrobním štítku vozidla a má např. následující tvar: "e11*70/156*02305"
Kontrola vozidla se odehrává primárně na STK, v případě potřeby doložení technických údajů vystaví STK zvláštní výpis, který doplní (za poplatek) akreditovaný zástupce značky.
V případě, že akreditovaný zástupce není schopen doložit některý technický údaj nebo plnění předpisů a tuto skutečnost sdělí písemně, nebo v případě dovozů z nečlenských států EU, je možno provést zkoušku/posudek naší společností. Typickými případy jsou dovozy z neevropských zemí (USA, Kanada, Korea, atd.).
Z rozsahu požadovaných zkoušek a posudků se odvíjí cena za zkoušky a termíny jejich provedení.
je to z: http://www.tuv-sud....ualni_dovozy_vozidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dá přihlásit moto z ANG?
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
pokud dovezes motorku jsou dve moznosti.budto ma evropskou homologaci nebo ne.Lisi se to jen tim ze je na vin stitku vice informaci.pokud homologaci ma tak neni problem.vse se da absolvovat v jednom dni.technicka i schvaleni na uradech.
pokud homologaci nemas,priprav si hodne penez.budes potrebovat vypis technickych parametru (papir ti daji na TK,vyplnis co znas,zbytek doplni vyhradni dovozce a za par tisic da stempl) a jelikoz asi nebudou udany emisni limity,budes s tim muset zajet do vyzkumaku(Praha nebo CB) a tam vysolis dalsich 5 litru.pokud Ti to vsechno projde,tak s tim vsim skocis na technickou a pak dej se vule bozi....:)
Naposledy editováno 27.07.2010 18:06:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dá přihlásit moto z ANG?
Piwell>Já mám z Anglie dovezenou tu novou Ténérku, je to ale rok 2009. Přihlašoval jsem jí v dubnu letošního roku. Vyřizuje se to jako dovoz z jinýho evropskýho státu - musíš na dovozovou technickou (cca 1650,-Kč), kde se vystavuje nějakej docela komplikovanej protokol, kterej vychází z nějakejch evidencí - tam jsou veškerý technický údaje. Budou chtít na motorce vidět přinejtovanej štítek o nějaký homologaci pro státy v Evropě (včetně ČR), začíná to myslím "E13". Bylo mi řečeno, že pokud by tam ten štítek nebyl, bude to stát ještě o 1900,-Kč víc. Pak ti vystaví nějaký ty protokoly včetně nový STK na dva roky. Musíš si to pojistit, klidně podle VINka. Pak to jít přihlásit na úřad (MěÚ, Magistrát - prostě evidence vozidel). Tam vyjde přihlášení + správní poplatky (týká se dovozu) na 2000,-Kč. Budeš mít vystavenej novej českej techničák, novou reg. značku a STK na dva roky a můžeš pak normálně frčet. Jen aby tě nepřekvapilo - přihlášení dovozu na úřadě není na počkání, mají na to 30 dnů (slovy třicet, není to překlep bohužel). Většinou to udělají tak za 14 dní.
Ahoj, moje zkušenost:
FJR 1300 dovezená nová ale r.v.2009, z Anglie. K registraci jsem předložil čistopis TP který jsem dostal od prodejce, fakturu s dokladem o zaplacení DPH a pojištění(zelenou kartu) na VIN. 500,- Kč poplatek a vyřízeno na počkání za cca 10 minut. Žádná STK, rovnou jsem dostal SPZ i s červenou známkou.
jarizz>Ahoj, moje zkušenost:
FJR 1300 dovezená nová ale r.v.2009, z Anglie. K registraci jsem předložil čistopis TP který jsem dostal od prodejce, fakturu s dokladem o zaplacení DPH a pojištění(zelenou kartu) na VIN. 500,- Kč poplatek a vyřízeno na počkání za cca 10 minut. Žádná STK, rovnou jsem dostal SPZ i s červenou známkou.
Přesně tak to je, já ale psal o případě, že máš anglickej TP a ne čistopis českýho TP jako ty. To jsou dvě rozdílný věci.
Jde o to, že všechny kroky mimo přihlášení na majitele za tebe už udělal onen dovozce/prodejce. Ty jsi dostal už čistej českej techničák. Já totiž popisoval postup kdy českej TP ještě nemáš.
Piwell>Já mám z Anglie dovezenou tu novou Ténérku, je to ale rok 2009. Přihlašoval jsem jí v dubnu letošního roku. Vyřizuje se to jako dovoz z jinýho evropskýho státu - musíš na dovozovou technickou (cca 1650,-Kč), kde se vystavuje nějakej docela komplikovanej protokol, kterej vychází z nějakejch evidencí - tam jsou veškerý technický údaje. Budou chtít na motorce vidět přinejtovanej štítek o nějaký homologaci pro státy v Evropě (včetně ČR), začíná to myslím "E13". Bylo mi řečeno, že pokud by tam ten štítek nebyl, bude to stát ještě o 1900,-Kč víc. Pak ti vystaví nějaký ty protokoly včetně nový STK na dva roky. Musíš si to pojistit, klidně podle VINka. Pak to jít přihlásit na úřad (MěÚ, Magistrát - prostě evidence vozidel). Tam vyjde přihlášení + správní poplatky (týká se dovozu) na 2000,-Kč. Budeš mít vystavenej novej českej techničák, novou reg. značku a STK na dva roky a můžeš pak normálně frčet. Jen aby tě nepřekvapilo - přihlášení dovozu na úřadě není na počkání, mají na to 30 dnů (slovy třicet, není to překlep bohužel). Většinou to udělají tak za 14 dní.
RudyZZR>uz jsem to tu psat hodnekrat.
pokud dovezes motorku jsou dve moznosti.budto ma evropskou homologaci nebo ne.Lisi se to jen tim ze je na vin stitku vice informaci.pokud homologaci ma tak neni problem.vse se da absolvovat v jednom dni.technicka i schvaleni na uradech.
pokud homologaci nemas,priprav si hodne penez.budes potrebovat vypis technickych parametru (papir ti daji na TK,vyplnis co znas,zbytek doplni vyhradni dovozce a za par tisic da stempl) a jelikoz asi nebudou udany emisni limity,budes s tim muset zajet do vyzkumaku(Praha nebo CB) a tam vysolis dalsich 5 litru.pokud Ti to vsechno projde,tak s tim vsim skocis na technickou a pak dej se vule bozi....:)
To vypada dost desive, mam motku s UK papiry a chystam se ji prehlasit na ceske. Motka je z roku 1998 a ma jen vyrazene VIN na motoru a ramu. Pak je na ramu jeste nalepka s E1 (v kolecku) a cisly ve formatu 12X-123456, 12X-123456, je to ta evropska homologace?
Jak je to s Rudyho emisnim vyzkumakem? Piwell o nicem takovem, nepise...
S tim, co psal Rudy, zkušenosti nemam. Zní to ale poměrně logicky - prostě pokud onen stroj nemá homolagaci pro naše končiny (Evropa), musí se ona homologace získat. A kde jinde to udělat než v nějakým tom výzkumáku. Ale pokud tam máš nějakou tuhle homologaci (E1 12X-123456) tak by to asi mělo být homologovaný pro Evropu. Zkus tam zajet a poptat se.
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
Homologovany by to byt melo, prodavala se po cely zapadni Evrope, jestli u nas nevim.
Mmch, jak vypada ten tvuj homologacni stitek s kterym jsi prosel?
Naposledy editováno 27.07.2010 23:09:45
cestacilem>No ja jsem jeste v UK, takze zajet a zeptat se na STK...
Homologovany by to byt melo, prodavala se po cely zapadni Evrope, jestli u nas nevim.
Mmch, jak vypada ten tvuj homologacni stitek s kterym jsi prosel?
ja mam GSX600F a taky jsem si myslel ze kdyz se to prodavalo u nas tak ze to pujde normalne prihlasit.a ono ne.
ja jsem homologaci nakonec obechcal jinak.koupil jsem ram i s CR technicakem,typ motoru sedel tak jsem to preskladal a neni co resit.dival jsem se na oba VIN stitky a ten s evropskou homologaci ma na VINstitku uvedenou i hlucnost apod,coz ten anglicky nema.
Tu nalepku s E1 jsem tam mel taky a byla mi k hovnu.
presne Ti to reknou na technicke.Pokud mas k tomu servisni knizku,ulehcis si taky dost trabli..
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dá přihlásit moto z ANG?
ja jsem homologaci nakonec obechcal jinak.koupil jsem ram i s CR technicakem,typ motoru sedel tak jsem to preskladal a neni co resit.
To si delas zadel. To radsi motku prodam dokud jsem v UK, nez delat takovyhle kraviny, jenom pro to, abych dostal cesky papiry.
cestacilem>To si delas zadel. To radsi motku prodam dokud jsem v UK, nez delat takovyhle kraviny, jenom pro to, abych dostal cesky papiry.
no,ber to tak-vypis techn.parametru u suzuki 3500,- mereni emisi na vyzkumaku 5000,- prihlaseni 2000,- atd atd.
kostru jsem koupil za 6000,- preskladal jsem si to sam,technicka s evidenckou 250,-
a prihlaseni 500,-.toz me to tak vyslo mnohem levneji
Jinak tu pak řešíte výzkumák (Praha) + co na VIN či jinde znamená, tudíž poradí odbornící na STK nebo ve výzkumáku, kontakt najdeš: http://www.tuv-sud....zidel_z_usa_a_evropy
no,ber to tak-vypis techn.parametru u suzuki 3500,- mereni emisi na vyzkumaku 5000,- prihlaseni 2000,- atd atd.
No jestli asi takhle, kdyz se podivam na inzeraty, tak by ma motka mela hodnotu nejakych 25000-30000. Takze dat jen do prihlaseni na CZ papiry vice nez jeji tretinovou hodnotu by mohl jen blazen . Takze motku v UK prodam, a v CR koupim jinou. jestli se na to motorkareni nevybodnu uplne...