chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně chycenýho motoru z GS co mam doma. Je přidřenej na klice a rozhodl jsem se že ho dam do kupy, teoreticky stačí vyměnit jen kliková hřídel a motor bude zase OK ? Je to pracný to rozhodit a vyměnit ?
Jakou potom mam dát tak cenu při prodeji ? Karburátory nemam, takže asi nemůžu ani vyzkoušet jestli blafe že ?
1 reakcí na tento příspěvek GS500 oprava motoru
Katana>No teoreticky stačí vyměnit klikovou hřídel, k tomu šály, taky ojnici (kleklo to určitě na spodním ojničním čepu) oko ojnice bude natažený, pak těsnění pod hlavou a pod víkama, bůhví v jakým stavu je rozvoďák a ten kdo to koupí tak bude chtít nějakou záruku že to není zajíc v pytli. Takže bych dal inzerát max na díly z motoru nebo to zahodil do zběru.
Je to přesně takhle. Stalo se mi na R6 to samý. Oprava za 36 tis.
Než budeš objednávat šály, sežeň si kliku na kterej máš číslo a podle toho šály objednáš.
BTW: Ojnice i klika se daji zrepasovat. Ty moje se zachránily.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 5 | Včera v 18:56 standicz |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 10 | Včera v 10:13 Krautkopf |
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |