jak to tak bývá, přibyla další zkušenost do života.
Zakoupil jsem Yamahu Virago od kluka, který tahá moto ze zahraničí. Moto je původem z Německa, v ČR jsem ho měl jen přihlásit. Na STK mi bylo při ohledání řečeno, že přední světlo neodpovídá homologaci a ať ho tedy předělám, navíc se jim nezdál štítek s VINkem atd, natištěný a nalepený na rámu pod předním světlem. Zašel jsem do autorizovaného obchodu yamaha a po pár otázkách tamního prodejce mi byla dána jasná odpověď. Moto je určeno pro americký trh a na silnicích v ČR nemá co dělat a nikdy technickou neprojde.
Takže bych se rád zeptal, jestli je tohle opravdu možný a pokud ano, lze takhle zakoupené moto obratem vrátit prodejci????
Díky
Michal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace zakoupene motorky, jde to???
Wiblyz>UK je sice v EU, ale ma ruzny vyjimky. Po ktery se tam jezdi strane? Takze kam se asi bude lamat svetlo z paraboly, he?
toho si samozdrejme jsem vedom, netreba to tady rozebirat - kdyz se bavime o USA verzi... jen jsem poukazoval na skutecnost, ze UK verze by na svetle mela mit EU schvaleni a tim padem by mu tento nedostatek nemel byt na STK vytknut - pokud si pamatuju, tak svetla se u motorky na STK nemeri...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace zakoupene motorky, jde to???
jeliman>toho si samozdrejme jsem vedom, netreba to tady rozebirat - kdyz se bavime o USA verzi... jen jsem poukazoval na skutecnost, ze UK verze by na svetle mela mit EU schvaleni a tim padem by mu tento nedostatek nemel byt na STK vytknut - pokud si pamatuju, tak svetla se u motorky na STK nemeri...
Na běžné STK se měří přední světlo na motorce stejným přístrojem, jako na auto. Ale zažil jsem to jen jednou v životě, na 95% stanic na to u motorek serou.