globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Štelování ventilů
20.7.2010 v 21:15
Předem bych nerad čet že jsem k*kot p*ča a podobně, ano jsu a neměl jsem to dávat doo rukou debilům když jsem chtěl ušetřit.

Problém je následující. Po složení motoru v něm něco strašně rachotilo.-> Typický zvuk pro ventily. Tak jsem postupoval podle manuálu, u alternátoru jsem sešteloval rysky jak mají být poté jsem rozdělal kdyt a u rozvodového kolečka měla být ryska rovnoběžně s blokem motoru nicméně já ji našel vzhůru nohama čili nevím jestli je píst v úvrati kdy mohu štelovat ventily.
Viz. fota.



čili bych se Vás rád zeptal v jaké poloze má co být když nikdo nebral ohled při skládání že něco je tak či onak. Skládat motor teda fakt nechci:) čili překontrolovat rysky pro jistotu vyndat svíčku a zjistit zda je píst hore a na to kolečko kašlat? Díky za rady:)

Uzavřeno 21.07.2010 v 10:57 uživatelem martin0.0.7

Otevřeno 21.07.2010 v 10:59 uživatelem martin0.0.7

2 reakcí na tento příspěvek Štelování ventilů

21.7.2010 v 10:33 | Nahoru | #1
Tak nové poznatky rysky jnsem teda nastavil jen u víka alternátoru. poté sem zkontroloval zda je píst v horní úvrati...byl poté jsem zahýbal s vahadly a šlo snimi normálně hýbat.....čili v tomto momentě se už vůle může nastavit?

(reakce na) Štelování ventilů

21.7.2010 v 10:50 | Nahoru | #2
martin0.0.7: Uvědomuješ si, že vačka se otáčí polovičními otáčkami, než klikovka? To znamená, že ventily nemůžeš seřizovat v každé úvrati, ale v každé druhé. Takže poprvé jsi měl pravděpodobně jen blbě natočenou klikovku. Ale to zas není důvod, aby v motoru něco "strašně rachotilo". Spíš tipuju, že je motor blbě poskládaný a nějaké seřizování ventilů tě nezachrání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování ventilů

21.7.2010 v 10:53 | Nahoru | #3
martin0.0.7> Pokud sis dole na klice podle rysek nastavil horní úvrať a zkontroloval, třeba šroubovákem strčeným do otvoru pro svíčku a píst je skutečně v horní úvrati a vahadla sou volná, tzn. je tam vůle, tak v tento okamžik můžeš ventilové vůle seřizovat Kdyby tam vůle nebyla, tak stačí potočit s motorem o jednu otáčku (4Takt - jeden pracovní cyklus probíhá na 2 otočení kliky, tudíž koprese neprobíhá pokaždé když jde píst do horní uvrati, ale obotáčku) Jinak, základní pravidlo, je jedno co je to motor, ale ventilové vůle prostě zásadně nastavovat když je motor v kompresy, ventily sou zavřené a nemáš co zkazit a nepotřebuješ ani žádný manuál když se tímhle budeš řídit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 8 1.6.2024 v 09:57 krokoš
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist