globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V poslední době je toho opravdu hodně
 
19.7.2010 v 20:09
Taky vám připadá že v poslední době umírá strašně moc lidí jedné stopy? nebo se o tom začalo jen víc psát?

Jen tak namátkově:
5. července - Motorkář zemřel v zatáčkách na Blanensku
15. července - Motorkář v Ostravě nezvládl vysokou rychlost a zabil se
16. července - Mladý motorkář se střetl s passatem, byl na místě mrtev
17. července - Motorkář se zabil při předjíždění
18. července - Další mrtvý motorkář, zabil se o strom
19. července - Dvě nehody motorkářů jen 100 metrů od sebe, jeden nepřežil

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V poslední době je toho opravdu hodně

20.7.2010 v 12:34 | Nahoru | #1

Deadman>Chtělo by to změnit řidičáky. Motorku nad 350ccm až po 3 letech vlastnictví slabší motorky (a řidičáku současně) bez ohledu na věk. Magoři by se sice zabíjeli stejně, ale ty ostatní by to donutilo jezdit na něčem slabém lehkém a ovladatelném, aby se něco naučili, než si koupí první šestku nebo litra, který chyby neodpouští.
Kategorie 25kW je výsměch, když ten výkon nemůže zkontrolovat silniční hlídka. A věková hranice je taky blbost. Ve 30-ti je začátečník stejným začátečníkem, jako ve 20ti.

Kurz ovládání motocyklu by měl být součástí autoškoly. Já jsem za celou autoškolu na motorce ujel 200 metrů kolem bloku a hned mě poslal ke zkouškám. Kdybych si nejezdil sám na černo po polňačkách, nedovedl bych se skoro ani rozjet. Řídit jsem se musel učit sám celý další rok. A ovládat spolehlivě motorku i v rozličných krizovkách jsem začal dostatečně zvládat až tak po 50 tisících km.



Sice člověk bude mít řidičak a motorku s menšim obsahem ale skoro nani nic nenajezdí ty 3.roky utečou jak voda a poté si bude moc koupit nějakou s velkym obsahem................

Bych zavedl že zaty 3.roky by musel najezdit třeba 50 000km nebo bez těch 3.roků.
a až po najetí těch 50tis.km by mohl teprv řídit silnější moto.

(reakce na) V poslední době je toho opravdu hodně

20.7.2010 v 12:44 | Nahoru | #2
frr82> Jak chces kontrolovat najetý KM? Podle tachometru? To ti je v tom případě "najedu" za pár hodin.

(reakce na) V poslední době je toho opravdu hodně

20.7.2010 v 12:57 | Nahoru | #3

frr82>Sice člověk bude mít řidičak a motorku s menšim obsahem ale skoro nani nic nenajezdí ty 3.roky utečou jak voda a poté si bude moc koupit nějakou s velkym obsahem................

Bych zavedl že zaty 3.roky by musel najezdit třeba 50 000km nebo bez těch 3.roků.
a až po najetí těch 50tis.km by mohl teprv řídit silnější moto.



Teda netuším, jaké podnebné pásmo je u vás v Brodě, ale řeknu ti, nalítat za 3 roky 50.000km, toby muselo být hodně sluníčka nebo hodně cest za ním.... Podle inzerátů tady nemá většina desetiletých mašin 30.000km a ty bys chtěl skoro dvojnásobek za třetinový čas? Nehledě na to, že ti to nikdo nedokáže, kdo s čím kolik najel. Zas je fakt, že by naše stroje, které mají víc jak 50 na budíkách, stouply v ceně, co?
Já si myslím ,že se moc babráme v tom, jakou kdo může řídit mašinu, věk a podobně. Když se podíváš na poslední nehody, tak jsou to vesměs kluci, co už mají neomezené papíry a věk od 22 - cca 40let. Takže bych chybu hledal v tom, že pokud někdo jede kudlu, musí čekat, že se pořeže...

(reakce na) V poslední době je toho opravdu hodně

20.7.2010 v 16:00 | Nahoru | #4

frr82>Sice člověk bude mít řidičak a motorku s menšim obsahem ale skoro nani nic nenajezdí ty 3.roky utečou jak voda a poté si bude moc koupit nějakou s velkym obsahem................

Bych zavedl že zaty 3.roky by musel najezdit třeba 50 000km nebo bez těch 3.roků.
a až po najetí těch 50tis.km by mohl teprv řídit silnější moto.



Ano, ikdyž člověk bude muset 3 roky vlastnit slabší motorku, než dostane papíry na velkou, pak je tu ještě možnost, že jí bude ty 3 roky sušit v garáži a pak si koupí litra a vyrazí. Ale jaká je pravděpodobnost, že když bude mít doma motorku, že na ní nebude alespoň občas jezdit? To nikdo neodolá. Ikdyby za ty 3 roky najezdil jen 5000km, pořád je to 100x lepší, než když sedne rovnou na šestku. Zákon prostě nemůže ošetřit všechny situace, neměl by ale umožnit snadné obcházení jeho účelu. Navíc by to odradilo pozéry, které neláká jízda a motorku pořizují jen pro image na frajeření.
Dříve každý začínal na Jawách, protože koupit hned velkou si téměř nikdo nemohl dovolit. Imagelisty motorky nezajímali, v kurzu byla natuněná auta. Dnes by regulace byla na místě, když lidi nemají rozum. Nicméně motocyklista neovládající svůj stroj není statisticky tak nebezpečný svému okolí, aby bylo nutné to řešit. Nezkušení řidiči kamiónů jsou nebezpečnější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist