Otevřenější sání vychudí směs, která už tak je kvůli emisím chudá dost.
Výfuky na to mají podstatně menší vliv (to si ještě EFI "pobere").
Neriskoval bych to a nahrál patřičnou mapu
/edit - předpokládám teda, že je to tak jako dosud vpodstatě KN-ko, stejně děravý?
Leda by dělali něco novýho, pěnový nebo tak.. ale i kdyby, princip je stejnej,
víc vzduchu = chudší směs/
Naposledy editováno 19.07.2010 18:12:12
1 reakcí na tento příspěvek filtr Screamin´Eagle
// oprava - viz post. č. 13 + 14 //
Naposledy editováno 19.07.2010 22:35:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
ChopTop>Aby se nám tu nějakej vůl zase neprojevil ...
No nevim, dle mého to neřekl ve zlym. Tak nebuďte hned tak podrážděný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
sejrac>No nevim, dle mého to neřekl ve zlym. Tak nebuďte hned tak podrážděný.
Kdybys tady zažil tolik japonskejch rádoby vtipálků tak by tě to už taky sejřilo .. Sejráči Navíc myslím že skoro každý ví že efi je na HD už 15 let.
Ale pokud by to bylo míněno jako upřímný údiv (mě taky stříkačky na Harleji netěší) tak bych to i vzal zpět no
V r.2000 jsem měl na týden půjčenou Glidu r.98, když jsem čekal na dodání svý motorky.
EFI, Scr.Eagle sání a výfuk. Zřejmě (spíš určitě) nebyla přemapovaná a když jsem jí vrátil, měla propálený těsnění pod hlavou (ale byla načatá už předtím, bylo mi divný jak už jen při ubrání plynu při řazení práská do laufů jinak ale jela jak z praku).
Na žádný mý motorce se mi nic podobnýho nestalo, nehoním studenej motor, benzín jen 95 atd.
Pak může nastat tohle / ale to není z tý motorky
a v nejhorším případě i tohle
To jsou extrémy, ale to propálený těsnění to není zas tak vzácný (hlavně Evo, TwinCam je odolnější).
EFI dokáže do určitýho stupně kompenzovat nadbytek O2, nevím sice jak daleko jsou v tom poslední verze HD, třeba dokážou dorovnat i hodně chudou směs, ale stejně... Proč to riskovat?
1 reakcí na tento příspěvek filtr Screamin´Eagle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
ChopTop>Kdybys tady zažil tolik japonskejch rádoby vtipálků tak by tě to už taky sejřilo .. Sejráči Navíc myslím že skoro každý ví že efi je na HD už 15 let.
Ale pokud by to bylo míněno jako upřímný údiv (mě taky stříkačky na Harleji netěší) tak bych to i vzal zpět no
V pohodě, fakt jsem se divil, myslel jsem, že vstřikování maj od HD jen nějaký stavby a V-Rod. Jako HD se mi líběj, ale zas se o ně tak moc nezajímám Asi bych reagoval stejně, kdyby jsi se třeba divil, že TLR je V2 nebo, že nemá karburátor Tady v tom chaosu na fóru nevíš co kdo myslí vážně nebo si dělá prdel, proto se tvý reakci ani nedivím a ani jsem nechtěl reagovat, aby jsem vám to tu nezasíral ještě víc No nic jdu si rozšířit obzory o HD a ať vám to bublá
dewwil>V pohodě, fakt jsem se divil, myslel jsem, že vstřikování maj od HD jen nějaký stavby a V-Rod. Jako HD se mi líběj, ale zas se o ně tak moc nezajímám Asi bych reagoval stejně, kdyby jsi se třeba divil, že TLR je V2 nebo, že nemá karburátor Tady v tom chaosu na fóru nevíš co kdo myslí vážně nebo si dělá prdel, proto se tvý reakci ani nedivím a ani jsem nechtěl reagovat, aby jsem vám to tu nezasíral ještě víc No nic jdu si rozšířit obzory o HD a ať vám to bublá
respekt ted´s mě dostal ..
Holt jsem střílel bez míření tož sorry
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
Pak jsem ale Sportika predelal z 883 na 1200 a na to uz P-C nestaci a ted uz dealerstvi mapy neprehravaji, musis koupi S-E Pro Super Tuner (u dealera cca 15k, z USA cca 400USD )
Bohuzel ho nemam nainstalovany v tomhle notasu, ale jestli budes chtit, muzu se ti pak podivat do seznamu map, ktere to nabizi k prehrani na tvou Dynu. (Napr. taky jsem se divil, ale pro Sportika tam maji jen 2 mapy na Stock a S-E sani+laufy, tzn. ze nenabizi upravu jen pro sani nebo jen pro laufy - proto ti mozna tvrdi, ze jen pro upravu sani novou mapu nepotrebujes a ECU si s tim poradi). Power Commander treba nabizi asi 10 map pro ruzna sani, ruzne laufy a ruzne kombinace.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
dALLaSS>ChopTop> Neblbni, pamatuju si to dobře, vždyť mi to tam prodávali. Poprvé mi to řekl servisák, u kterýho jsem si to objednával a ptal jsem se nato a podruhý majitel, když mi tu krabici vydával (montuju všechno sám). Ta nová mapa až při nových laufech, to jsou jejich slova. Samotnýho by mě to nenapadlo
Máš to přímo v katalogu H-D:
Screamin' Eagle® "Heavy Breather" Performance Air Cleaner Kit - Gloss Black
www.harley-davidson.com/gma/gma_product.jsp
"All EFI-equipped models require ECM calibration (priced separately)."
.. Tak jim to tam ukaž
Jestli jsou tam takovýhle experti, tak bych jim nesvěřil ani koloběžku
Naposledy editováno 20.07.2010 11:24:17
1 reakcí na tento příspěvek filtr Screamin´Eagle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) filtr Screamin´Eagle
Více vzduchu= chudší směs ( méně benzínu), pak to samozřejmě více topí a tím se to tak nechladí, takže přidat benál= jednoznačně srovnat poměr - nahrát příslušnou mapu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dyna Super Glide Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom | Brusíno | 0 | 3.5.2017 v 12:47 Brusíno |
termopáska na výfuk - heat exhaust ... Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom | dALLaSS | 5 | 3.3.2015 v 23:36 WVigo |
Výběr motorky Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob, Harley Davidso... | Hanz1974 | 7 | 14.10.2014 v 21:39 bandar57 |
Přední tlumiče Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom | ihlik | 3 | 2.8.2014 v 17:09 BEECH |
otevřené výfuky v evropě Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom | firer | 27 | 21.5.2014 v 08:49 ZdeněkS |