Už když se na kruháči za Hradcem dostal přede mě, koulel jsem očima, protože to byla taková ta letní klasika. Bačkory, pláťáky, tričko s krátkým rukávem, blembák a rukavice.
Na rovince předjel ještě jedno auto a zařadil se za dodávku, která se táhla 65-70 kmh a tímto tempem se jelo.
Střídavě jsem se kochal a střídavě nevěřil vlastním očím. Chápu, že s tak silnou motorkou se obtížně jede tak vysokou (cca 65 kmh) rychlostí, ale pilot zrychloval, zpomaloval, do toho kmital řídítkama jako by poprvé seděl na motorce a nemohl udržet rovnováhu. Navíc nevypočitatelně jezdil od kraje vozovky ke středu a zpět. Jako by byl na mol.
Ten s tím autem co byl přede mnou se ho bál předjet, protože motorkář vůbec nekoukal do zrcátek. Asi po pěti km ustálené jízdy po hradeckých dlouhatánských rovinkách jsem nabral odvahu a začal předjíždět. Způsobně, opatrně, s blinkrem, s velikáááánskou boční rezervou od předjížděného auta, motorkáře a dodávky.
V momentě kdy jsem byl na úrovni motorkáře, tak tento milý IDIOT stylem Maxe Biagiho vystřelil jak když mu jebne a začal dodávku předjíždět také. Asi si dokážete představit jak to vypadalo. Strhnul jsem auto ještě víc doleva, troubil jak o život abych ho nezabil.
Vděkem mi bylo ukázáno že jsem vážně jednička. Pilot předjel dodávku, zařadil po několika kilometrech konečně trojku a byl pryč takovým fofrem že ze ním tričko jen plápolalo.
Takže nejsou všichni plechovkáři hovada. Hovada jsou i mezi námi motorkáři. A doufám že tento "pilot" je také členem tohoto fóra, protože mám pro něj vzkaz: Já jsem možná jednička, ale ty jsi MEGAIDIOT
ER-6S>Chces se hadat? Klidne nemysli. Je horko. Nepisu nikde nic o tom co je to za gumy. Kdyz je to tak zbytecne tak urcite nenajdes na celem foru zminku o tom ze nekdo zvolnil a vychladly mu gumy a pri naslednem tahani lehl. A placku uprostred si udelas zhruba stejne na asfaltu a betonu po stejnych kilometrech prevazne rovne at uz jedes plynule padesat nebo padesat plus sto. Nemluvim o gumovackach nebo jezdcich plyn brzda a tak porad dokola. Klidne si ale vsichni jezdete jak chcete. Ale vis co pak napisu az zalozite tema ze jste lehli kvuli ke krajum studenym gumam. A jestli si o me nekdo bude myslet ze kdyz se motam jsem mimo tak tim lip. Aspon si da vetsi pozor a odstup. Dalsi z duvodu klickovani je ten aby me nekdo v aute videl ve vsech zrcatkach. Tedy aspon v jednom protoze ne kazdy se poradne diva nebo ma vsechna zrcatka k dispozici.
Naposledy editováno 16.07.2010 23:03:38
1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem málem sundal motorkáře
Naposledy editováno 16.07.2010 23:24:05
ER-6S>Neslo by udelat ze ostatni vozidla se radi za pomalejsim v poradi v jakem prijela a v tom samem poradi odjedou? Nekde to myslim davno plati.
no ještě to tak tady - zkus někdy sledovat jak vznikaj kolony - já když přiberu vozejk a jedem 80 tak už to znám nazpamět - dojede tě jouda, kterej nemá dost zkušeností nebo odhadu na to, aby Tě dal - jouda se ale nalepí hned na Tebe - za ním v horším případě doplachtí další jouda a to už jste tři - na to se nabalí zbytek aut a kolona se sere tempem mým - když už mě jouda předjede, vidím ho ještě třeba 10 kilometrů, než postupndě odfrčí do dálky.
přitom by stačilo, kdo nechce předjíždět tak se na ty před sebou tak nelepit - mně je vcelku jedno, kdo jak chce předjíždět - když je kolona a nikdo se nemá, tak se prostě začnu rvát dopředu, když něco jede proti, tak si udělám místo a takhle se během chvíle prokoušu dopředu předjedu a nazdar..
a podle tebe bych měl jezdit pořád v koloně za lidma, co ani neuměj předjíždět? díky nechci :))))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře
ER-6S>Muzu mit jiny nazor. Zvlast kdyz te predjel a slo o motorku tak jake srani mila pani s tim kdo je za nim. Neslo by udelat ze ostatni vozidla se radi za pomalejsim v poradi v jakem prijela a v tom samem poradi odjedou? Nekde to myslim davno plati. Navic nevim jak poznas ze se do zrcatek nedival. Kdyz je ma dobre dlouha a jeste klickuje tak do nich vidi a nemusi se vyklanet pulkou tela. A k tomu klickovani: Presne to delam taky. Nechci mit uprostred plosku. A za dalsi prave v takove situaci kdy jedu pomalu a cekam na vhodne predjeti a vim ze na to budu potrebovat grip nejen pro zrychleni a nasledne brzdeni ale i zalomeni na posledni chvili pred auta a do zatacky udrzuju si gumy ktere by jinak na krajich vychladly hezky v teple klickovanim. Ale magor to byl jestli ti to pomuze.
sorry, ale větší píčoviny jsem dlouho nečetl
seikos>sorry, ale větší píčoviny jsem dlouho nečetl
By mě zajímalo jak to trapný kličkování zahřeje okraje pneumatiky.... že by vůbec ?! a taky proč potřebuje ,,grip´´ na krajích pneu při předjíždění a brzdění. Vsadím se že mu stejně od kraje pneu chybí aspon 2cm. Hold dnešní generace závodníků1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře
xtezeto>milda87> nebo o půlnoci na kruháči.
Nebo v nejakym primerene kulatym betonovym zlabku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře
mates.tl>ono tech magoru a posahancu v kratasach je dost , at si skolouznou pekne po rozpalenem asfaltu...
piše se asfald cype .kluci,každy zotpovida za sebe,každy si važi jinak sveho a ciziho života a každy k tomu přistupuije jinak.všem moc štastnych a pohodovych kylometru.davejte na sebe maximalne pozor.tohle vam přeji a zodpovedneasfald>piše se asfald cype .kluci,každy zotpovida za sebe,každy si važi jinak sveho a ciziho života a každy k tomu přistupuije jinak.všem moc štastnych a pohodovych kylometru.davejte na sebe maximalne pozor.tohle vam přeji a zodpovedne
maš prafdu cype...se aňy nefjeděl še s tebe može cosyk takeho fypadnu´t...
2 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem málem sundal motorkáře
Vysoce rizikové skupiny: Telefonisti, manažeři v Superbech apod., mladý motorkáři, větší část ženských, mladý rádoby tuneři co dělaj naschvály (rozuměj kreténi a psychopati, občas taky nalitý a zhulený) a rákosníci.
Hlavně s rozumem a nedejte sluníčku šanci, kurva, ať si tu sezónu užijeme.
Warthog>Když vás tak poslouchám, tak vidím, že dobře dělám, když si každýho před sebou snažím "přečíst" a hlavně tak aby o mě věděl. A hlavně aby pochopil, že budu předjíždět (ale i ten za mnou). Lhostejno jestli motorka, auto, traktor. Dokud o mě neví, jsem jednou nohou v průseru a můžu si za to sám. Blinkr klidně o 50 metrů dřív.
Vysoce rizikové skupiny: Telefonisti, manažeři v Superbech apod., mladý motorkáři, větší část ženských, mladý rádoby tuneři co dělaj naschvály (rozuměj kreténi a psychopati, občas taky nalitý a zhulený) a rákosníci.
Hlavně s rozumem a nedejte sluníčku šanci, kurva, ať si tu sezónu užijeme.
sancu>Já.Teď chlastám a přemejšlím zda má ještě cenu vůbec počítat stím,že když budu jezdit opatrně,s dálkovými a ve vestě,že nenabourám.
Z vlastní zkušenosti(taky v Praze)můžu říct,že to cenu moc nemá,ale o něco se ti ta šance každou takovouhle zkušeností zvýší.Akorát budeš po čase jezdit s trochu paranoidními myšlenkami,že každej tě chce zabít ale bohužel to tak skoro je
Warthog>Když vás tak poslouchám, tak vidím, že dobře dělám, když si každýho před sebou snažím "přečíst" a hlavně tak aby o mě věděl. A hlavně aby pochopil, že budu předjíždět (ale i ten za mnou). Lhostejno jestli motorka, auto, traktor. Dokud o mě neví, jsem jednou nohou v průseru a můžu si za to sám. Blinkr klidně o 50 metrů dřív.
Vysoce rizikové skupiny: Telefonisti, manažeři v Superbech apod., mladý motorkáři, větší část ženských, mladý rádoby tuneři co dělaj naschvály (rozuměj kreténi a psychopati, občas taky nalitý a zhulený) a rákosníci.
Hlavně s rozumem a nedejte sluníčku šanci, kurva, ať si tu sezónu užijeme.
Přesně tááák!