Téma: Dnes jsem málem sundal motorkáře

16.7.2010 v 19:07
Na Hradecké silnici směrem na Jičín jsem před sebe dostal přiděleného motorkáře na Yamaze XJR 1200, nebo 1300. Přesně nevím. Jel jsem autem.
Už když se na kruháči za Hradcem dostal přede mě, koulel jsem očima, protože to byla taková ta letní klasika. Bačkory, pláťáky, tričko s krátkým rukávem, blembák a rukavice.
Na rovince předjel ještě jedno auto a zařadil se za dodávku, která se táhla 65-70 kmh a tímto tempem se jelo.
Střídavě jsem se kochal a střídavě nevěřil vlastním očím. Chápu, že s tak silnou motorkou se obtížně jede tak vysokou (cca 65 kmh) rychlostí, ale pilot zrychloval, zpomaloval, do toho kmital řídítkama jako by poprvé seděl na motorce a nemohl udržet rovnováhu. Navíc nevypočitatelně jezdil od kraje vozovky ke středu a zpět. Jako by byl na mol.
Ten s tím autem co byl přede mnou se ho bál předjet, protože motorkář vůbec nekoukal do zrcátek. Asi po pěti km ustálené jízdy po hradeckých dlouhatánských rovinkách jsem nabral odvahu a začal předjíždět. Způsobně, opatrně, s blinkrem, s velikáááánskou boční rezervou od předjížděného auta, motorkáře a dodávky.
V momentě kdy jsem byl na úrovni motorkáře, tak tento milý IDIOT stylem Maxe Biagiho vystřelil jak když mu jebne a začal dodávku předjíždět také. Asi si dokážete představit jak to vypadalo. Strhnul jsem auto ještě víc doleva, troubil jak o život abych ho nezabil.

Vděkem mi bylo ukázáno že jsem vážně jednička. Pilot předjel dodávku, zařadil po několika kilometrech konečně trojku a byl pryč takovým fofrem že ze ním tričko jen plápolalo.

Takže nejsou všichni plechovkáři hovada. Hovada jsou i mezi námi motorkáři. A doufám že tento "pilot" je také členem tohoto fóra, protože mám pro něj vzkaz: Já jsem možná jednička, ale ty jsi MEGAIDIOT
1 2

16.7.2010 v 23:02 | Nahoru | #31
Uživatelka ER-6S mi následně poslala PM, který sem bez jejího povolení vkládám, abyste věděli její argumenty:

ER-6S>Chces se hadat? Klidne nemysli. Je horko. Nepisu nikde nic o tom co je to za gumy. Kdyz je to tak zbytecne tak urcite nenajdes na celem foru zminku o tom ze nekdo zvolnil a vychladly mu gumy a pri naslednem tahani lehl. A placku uprostred si udelas zhruba stejne na asfaltu a betonu po stejnych kilometrech prevazne rovne at uz jedes plynule padesat nebo padesat plus sto. Nemluvim o gumovackach nebo jezdcich plyn brzda a tak porad dokola. Klidne si ale vsichni jezdete jak chcete. Ale vis co pak napisu az zalozite tema ze jste lehli kvuli ke krajum studenym gumam. A jestli si o me nekdo bude myslet ze kdyz se motam jsem mimo tak tim lip. Aspon si da vetsi pozor a odstup. Dalsi z duvodu klickovani je ten aby me nekdo v aute videl ve vsech zrcatkach. Tedy aspon v jednom protoze ne kazdy se poradne diva nebo ma vsechna zrcatka k dispozici.

Naposledy editováno 16.07.2010 23:03:38

16.7.2010 v 23:02 | Nahoru | #32
2x

Naposledy editováno 16.07.2010 23:03:45

1 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem málem sundal motorkáře

16.7.2010 v 23:06 | Nahoru | #33
Já naopak poslední dobou po Praze pozoruji dost pozorných řidičů v plechovkách.Uhýbají s předstihem a je to milé.Kolikrát si připadám jak sanitka s houkačkou.Mohlo by to být ještě lepší v tom že každej desátej v pixle je vypíčenej tak,že to už nejde.Děkuju za ty,kteří čuměj do zrcátek.Sice když jedu pixlou po Jižní spojce,tak abych nemusel čučet,raděj lížu blatníkem svodidlo a tak motorkářům musí být jasný,že nebudu ten,který chce urvat pár pozic v jiném pruhu.Chápu i to,že v dnešních vedrech se může stát cokoli,ale co se stalo dneska mne Vám musím napsat.Nevím zda se mi ta situace povede popsat,ale za čurana bych byl Já,kdyby to nedopadlo. : Dopoledne jsem měl nějaké ježdění po Nuslích a když sem tam dorazil,chvíli předemnou projel kropící vůz.Kdo nezná Nusle,tak jsou tam dlažební kostky,koleje a výhybky tramvají a spousta přechodů.Měl sem radost že jsem to ustál.Ten prach smýsenej s tím minimem vody mne nepřekvapil,ale bylo to o hubu.Odpoledne zavolám přítulce,že pro ní dojedu do práce,aby se nemusela plahočit sockou.Oblík jsem si jen výstražnou vestu a polil jí vodou,neboť sluňíčko bylo zrovna na vrcholu výkonosti.Říkám si"Raděj vestu když maj plechovkáři usmažený mozky."Vyrazim od domu,pěkně vychlazenej do žáru velkoměsta.Od domu mám ulici která je lemovaná po obou stranách zaparkovanými cik cak auty.Jede se na hlavní štráse mírně z kopečka a po pár metrech se ulice stává křižovatkou tvaru X vytvořená náměstíčky.Absolutně není do ostatních ulic vidět dokud nejste uprostřed náměstíček a tak i povolených 50 je mega rychlost.Projedu první náměstíčko kam vidím dobře a tak ulice z prava mne nevzrušuje a pokračuji dál.Na druhém náměstíčku už stojí i dodávky přez které není vidět a tak jdu do stupaček.Přez auta zaparkovaná vidím že z prava nic nejede a sedám a pokračuji.Proti mne stoupá ke křížení auto a tak se tlačím ke kraji aby jsme se oba vešli v ještě jeho ulici,neboť on je od náměstíčka,kam stoupal o něco dál.Najednou vidím jak letí po mé pravici staré BMW.Měl tam tak 70 a absolutně se mu nechtělo dávat přednost autu po jeho pravici.Já už byl ale téměř uprostřed náměstíčka a on s hlavou otočenou na svou obět akceleroval,aby mu nemusel dát přednost.Jen sem ztiskl brzdy co to šlo.Motorka šla okamžitě na předek a určitě bych přepadnul...Jak jsem tak byl v luftě a čekal ránu,BMW s chlapcem v bejzbolové čapce mi štrejchlo dveřma a blatníkem o pneu.Bylo to ale tak lehlé a rychlé,že jsem stačil brzdu opět uvolnit a dopadnout zpět na kola a pokračovat.Ten pakůň naštěstí o mne vůbec nevěděl a asi se bude divit,že bude mít na boku auta reliéf enduro vzorku.Byl to ale tak silnej zážitek,že mne začalo bolet okamžitě na hrudníku.Ano,bylo by to nedání přednosti v jízďě,ale jak dát už víc přednost v jízdě,když ten co jí má dát taky,jí dát nechce a uhybným manévrem do vašeho směru zkrátí vzálenost tak,že to tak jednoznačný není.Vysvětli to poldůd,když do dveří bych mu řachnul Já.Teď chlastám a přemejšlím zda má ještě cenu vůbec počítat stím,že když budu jezdit opatrně,s dálkovými a ve vestě,že nenabourám.

Naposledy editováno 16.07.2010 23:24:05

16.7.2010 v 23:10 | Nahoru | #34
to xtezeto - hele co mi to posilas ja jsem nic nerikal

16.7.2010 v 23:12 | Nahoru | #35
jinak kdyz jsme u toho tak letos jsem sundal uz čtyři - 3x 125 ty kopu rovnou do škarpy a jednoho na ST ,ale ten se držel hajzlík...

16.7.2010 v 23:14 | Nahoru | #36

ER-6S>Neslo by udelat ze ostatni vozidla se radi za pomalejsim v poradi v jakem prijela a v tom samem poradi odjedou? Nekde to myslim davno plati.

no ještě to tak tady - zkus někdy sledovat jak vznikaj kolony - já když přiberu vozejk a jedem 80 tak už to znám nazpamět - dojede tě jouda, kterej nemá dost zkušeností nebo odhadu na to, aby Tě dal - jouda se ale nalepí hned na Tebe - za ním v horším případě doplachtí další jouda a to už jste tři - na to se nabalí zbytek aut a kolona se sere tempem mým - když už mě jouda předjede, vidím ho ještě třeba 10 kilometrů, než postupndě odfrčí do dálky.
přitom by stačilo, kdo nechce předjíždět tak se na ty před sebou tak nelepit - mně je vcelku jedno, kdo jak chce předjíždět - když je kolona a nikdo se nemá, tak se prostě začnu rvát dopředu, když něco jede proti, tak si udělám místo a takhle se během chvíle prokoušu dopředu předjedu a nazdar..
a podle tebe bych měl jezdit pořád v koloně za lidma, co ani neuměj předjíždět? díky nechci :))))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře

16.7.2010 v 23:24 | Nahoru | #37

ER-6S>Muzu mit jiny nazor. Zvlast kdyz te predjel a slo o motorku tak jake srani mila pani s tim kdo je za nim. Neslo by udelat ze ostatni vozidla se radi za pomalejsim v poradi v jakem prijela a v tom samem poradi odjedou? Nekde to myslim davno plati. Navic nevim jak poznas ze se do zrcatek nedival. Kdyz je ma dobre dlouha a jeste klickuje tak do nich vidi a nemusi se vyklanet pulkou tela. A k tomu klickovani: Presne to delam taky. Nechci mit uprostred plosku. A za dalsi prave v takove situaci kdy jedu pomalu a cekam na vhodne predjeti a vim ze na to budu potrebovat grip nejen pro zrychleni a nasledne brzdeni ale i zalomeni na posledni chvili pred auta a do zatacky udrzuju si gumy ktere by jinak na krajich vychladly hezky v teple klickovanim. Ale magor to byl jestli ti to pomuze.

sorry, ale větší píčoviny jsem dlouho nečetl

16.7.2010 v 23:46 | Nahoru | #38

seikos>sorry, ale větší píčoviny jsem dlouho nečetl

jó to je masakr. Mohl by zkusit brzdit předkem, plný plyn, a při jízdě hrabat, to by si zadek zahřál na stopro

17.7.2010 v 00:11 | Nahoru | #39

seikos>sorry, ale větší píčoviny jsem dlouho nečetl

By mě zajímalo jak to trapný kličkování zahřeje okraje pneumatiky.... že by vůbec ?! a taky proč potřebuje ,,grip´´ na krajích pneu při předjíždění a brzdění. Vsadím se že mu stejně od kraje pneu chybí aspon 2cm. Hold dnešní generace závodníků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře

17.7.2010 v 00:15 | Nahoru | #40

xtezeto>milda87> nebo o půlnoci na kruháči.

Nebo v nejakym primerene kulatym betonovym zlabku

17.7.2010 v 02:32 | Nahoru | #41
ER-6S> No tak ty jsi dobrá teda... Myslíš že v těch vedrech co teď jsou potřebuješ nějak moc zahřívat gumy? Nevím co tam máš za pneu ale moje Roadsmarty jsou po pár km zahřátý po celý šířce pneu a prakticky nevychladnou dokud někde nestojím delší dobu. Při jízdě prakticky nesmyslný. Říká ti něco vodivost tepla? Pokud ne, doporučuju učebnici fyziky pro 7. ročník základních škol. Dozvíš se tam, že teplo se rozvádí takže i když pojedeš rovně, po chvilce se ti začnou zahřívat i okraje gum. Nehledě na to, že při předjíždění se asi nenakláníš tolik abys potřebovala gumu která má 70°C na krajích

17.7.2010 v 06:57 | Nahoru | #42
Kdyz chci rychle ohrat gumy tak akceleruju a brzdim. Zadnym klickovanim gumy nevohreju. To je dobry max na to, abych ocistil boky gum od pripadnyho bordelu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes jsem málem sundal motorkáře

17.7.2010 v 08:23 | Nahoru | #43

mates.tl>ono tech magoru a posahancu v kratasach je dost , at si skolouznou pekne po rozpalenem asfaltu...

17.7.2010 v 08:53 | Nahoru | #44

asfald>piše se asfald cype .kluci,každy zotpovida za sebe,každy si važi jinak sveho a ciziho života a každy k tomu přistupuije jinak.všem moc štastnych a pohodovych kylometru.davejte na sebe maximalne pozor.tohle vam přeji a zodpovedne

maš prafdu cype...se aňy nefjeděl še s tebe može cosyk takeho fypadnu´t...

2 reakcí na tento příspěvek Dnes jsem málem sundal motorkáře

17.7.2010 v 09:00 | Nahoru | #45
Vysoce rizikové skupiny: Telefonisti, manažeři v Superbech apod., mladý motorkáři, větší část ženských, mladý rádoby tuneři co dělaj naschvály (rozuměj kreténi a psychopati, občas taky nalitý a zhulený) a rákosníci.

17.7.2010 v 10:55 | Nahoru | #46

Warthog>Když vás tak poslouchám, tak vidím, že dobře dělám, když si každýho před sebou snažím "přečíst" a hlavně tak aby o mě věděl. A hlavně aby pochopil, že budu předjíždět (ale i ten za mnou). Lhostejno jestli motorka, auto, traktor. Dokud o mě neví, jsem jednou nohou v průseru a můžu si za to sám. Blinkr klidně o 50 metrů dřív.

17.7.2010 v 10:58 | Nahoru | #47

sancu>Já.Teď chlastám a přemejšlím zda má ještě cenu vůbec počítat stím,že když budu jezdit opatrně,s dálkovými a ve vestě,že nenabourám.

Z vlastní zkušenosti(taky v Praze)můžu říct,že to cenu moc nemá,ale o něco se ti ta šance každou takovouhle zkušeností zvýší.Akorát budeš po čase jezdit s trochu paranoidními myšlenkami,že každej tě chce zabít ale bohužel to tak skoro je

17.7.2010 v 11:00 | Nahoru | #48

Přesně tááák!

17.7.2010 v 11:12 | Nahoru | #49
Dnesk si může koupit silnou motorku pro image a gangsta ratio +35,7% každý, ikdyž pak ohrožuje nejen sebe ale i okolí...řidičáky dnes dostane každý..

17.7.2010 v 18:03 | Nahoru | #50

Suzuveverka>Nebo v nejakym primerene kulatym betonovym zlabku