Není co dodat. Teď jen jde o prachy a známosti. Upřímnou soustrast.
Uzavřeno 19.07.2010 v 22:54 uživatelem Frotty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dara Rolins zabila motorkáře...
a) svůj stroj dostatečně neovládáš a tutíž nemáš na cestě co dělat. Vzhledem k tomu, že píšeš, že máš za sebou tisíce km si ale spíš myslím že problém bude v b) máš v prdeli tlumiče
Hezký večer.
-vodník->babuka>
Dívat se do dálky a při nájezdu do zatáčky sledovat tečný bod a k němu směřovat a v závislosti na rychlosti využívat co největší šířku silnice. Je bezpodmínečně nutné umět upravovat náklon při průjezdu zatáčkou. Třeba ubrat plyn a stáhnout to. Pochopitelně do pravé zatáčky najíždím od dělící čáry s tím, že jsem tak metr od ní - to všechno není nic nového píši obecně, stejně jako jsem psal obecně o té rychlosti 25 km/h - nechápu, že to pořád vztahuješ nějak na mě. O mojí maličkost nejde.
Pokud bychom debatovali čistě o skútru, tak ten můj je výkonově asi jako každá jiná 125 motorka. SHčko je teda nejprodávanější skútr v Itálii a za 26 měsíců (sezóna je běžný rok pokud někdy nesněží) na něm mám 43 tis. km klepy klep a z velké části mi nahrazuje auto. Skútr má ale jistá specifika - ve městě to s ním jde lépe lámat mezi auta, přinutit ho do náklonu je těžší (nízké těžiště), v náklonu ale dobře sedí. Jinak na 125 skútru zajisté nejde na rychlé a široké okresce jezdit jako drsnej rovinkář a určitě na podobné silnici nejezdím se skútrem zatáčky jako na GP, spíš se dívám do zrcátka jakému že to inteligentovi nebude stačit mejch cestovních 110, tak aby to do mě nenapálil. Když ale jedeš po užší cestě nižší kategorie, třeba někde v lese, v pěkné krajině, tak využíváš variátor, jen taháš za plyn klídek a na podobné cestě je 80 jako na široké 160 (výhodou je, že pod sebou nemáš půltunový ingot) a při průjezdu zatáčkou postupuješ stejně jako jsem psal na začátku. Prosím čísla ber "cca" neber to doslova zajisté, že každá situace je jiná.
Nazpět k tématu - hodně řidičů aut prostě neví co od motorky očekávat nebo i od kola. Malou díru v silnici co musíš na kole skočit jinak máš po ráfku auto normálně přejede a z auta ani nevidíš co cyklista nebo někdo na 50cc skútru může právě řešit. Na kole jsem třeba po silnici jezdil víc od kraje a když jsem slyšel auto tak jsem postupně sjel ke kraji, člověk je víc vidět a taky to neznamenalo, že mu chci překážet, jen aby věděl, že tam jsem no a ne vždy do bylo dostatečně rychlé a pak to třeba vypadá, že mu chci překážet to ne. Jako někdo kdo jezdí ve škarpě si koleduje. Jasně že v autě sem tam "nadávám" na cyklisty a zase opačně. To asi každej. Prostě trochu klidu.
Naposledy editováno 13.07.2010 21:56:31