globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
 
8.7.2010 v 23:13
Předem upozorňuji, že se mě tento problém již netýká, jen by mě to zajímalo.

Co se stane, pokud máte řidičák AM (tedy do objemu 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h), motorku která má v TP maximální konstrukční rychlost 45km/h, ale ve skutečnosti motorka jede o něco víc. Dejme tomu takový skútr, padesátka, ideální příklad.

Teď vás změří policie, ve městě jste jeli 60, zastaví vás, budou chtít řidičák a TP. Jak budou řešit, že jste jeli vyšší rychlostí, než je konstrukční, bude se něco dít?

Neustále se tu řeší otevřené 2T 125ccm z 11kW, otevřené větší motorky z 25kW, ale nikde jsem se nedočet o padesátkách, kde je to prokazatelné naprosto jednoduše radarem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

11.7.2010 v 10:59 | Nahoru | #1

-vodník->A pak jsi se probudil, vyndal nohy z mísy a dál bylo co? Ty woe to mě tady vždycky rajcuje ty vaše rádoby "zkušebny" po nehodě nebo při silniční kontrole. Praxe je úplně jiná.



...nevím, kdo ti dal právo mě urážet. To jsi se předvedl. Kde jsi mimo Ostravy ještě byl, že jsi tak chytrý?

Naposledy editováno 11.07.2010 11:00:14

(reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

11.7.2010 v 11:09 | Nahoru | #2

radimsuchanek>...nevím, kdo ti dal právo mě urážet. To jsi se předvedl. Kde jsi mimo Ostravy ještě byl, že jsi tak chytrý?



Ač možná nesouhlasím s tím, jak to vodník napsal, ale většina toho co tvrdí se shoduje s tím, co jsem zjistil já...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist