globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
 
8.7.2010 v 23:13
Předem upozorňuji, že se mě tento problém již netýká, jen by mě to zajímalo.

Co se stane, pokud máte řidičák AM (tedy do objemu 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h), motorku která má v TP maximální konstrukční rychlost 45km/h, ale ve skutečnosti motorka jede o něco víc. Dejme tomu takový skútr, padesátka, ideální příklad.

Teď vás změří policie, ve městě jste jeli 60, zastaví vás, budou chtít řidičák a TP. Jak budou řešit, že jste jeli vyšší rychlostí, než je konstrukční, bude se něco dít?

Neustále se tu řeší otevřené 2T 125ccm z 11kW, otevřené větší motorky z 25kW, ale nikde jsem se nedočet o padesátkách, kde je to prokazatelné naprosto jednoduše radarem...

1 reakcí na tento příspěvek řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

9.7.2010 v 13:37 | Nahoru | #1
...chápu. Legálně ji překročit nemůže, jelikož kostrukční rychlost 45km/h je maximální. Pokud upraví skůtr, aby jel raychleji a nemá na to řidičák = jízda bez oprávnění = postih !

(reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

9.7.2010 v 13:39 | Nahoru | #2
radimsuchanek> konstrukční rychlost není maximální to je kravina...možná že teď dávají do skůtrů omezovače aby to rychleji nejelo ale to uz je věc druhá...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist