globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti
 
8.7.2010 v 23:13
Předem upozorňuji, že se mě tento problém již netýká, jen by mě to zajímalo.

Co se stane, pokud máte řidičák AM (tedy do objemu 50ccm a maximální konstrukční rychlosti 45km/h), motorku která má v TP maximální konstrukční rychlost 45km/h, ale ve skutečnosti motorka jede o něco víc. Dejme tomu takový skútr, padesátka, ideální příklad.

Teď vás změří policie, ve městě jste jeli 60, zastaví vás, budou chtít řidičák a TP. Jak budou řešit, že jste jeli vyšší rychlostí, než je konstrukční, bude se něco dít?

Neustále se tu řeší otevřené 2T 125ccm z 11kW, otevřené větší motorky z 25kW, ale nikde jsem se nedočet o padesátkách, kde je to prokazatelné naprosto jednoduše radarem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

9.7.2010 v 13:15 | Nahoru | #1
radimsuchanek> Můžu se tě Radime zeptat, jak policista pozná, že se jedná o otevřenou 600ku, když má majitel motocyklu 25kw v TP?

(reakce na) řidičák AM (do 45km/h) vs. měření rychlosti

9.7.2010 v 13:34 | Nahoru | #2
aikon1> radimsuchanek> ale pánové jemu nešlo o úpravy ale o to co se stane když překročí konstrukční rychlost...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist