mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
Skalda>Luďazz> nemej strach... bavite se o tomtez; Virago tim neutralem myslel okamzik mezi zapadnutim dvou sousednich rychlosti
ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..
mokra spojka samo prenese i vystavena dost momentu na to aby roztocila prvodovku.. viz pokus s moto na stojanku jak psal virago... roztoci i kolo....
assassin>ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..
jj... a v pripade vetsich vuli/nepresnosti nebo mechanickych problemu tam nekdy tento stav pri nejistem zarazeni zustane; take vznika pri vyskoceni rychlosti
assassin>ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..
mokra spojka samo prenese i vystavena dost momentu na to aby roztocila prvodovku.. viz pokus s moto na stojanku jak psal virago... roztoci i kolo....
Zadní kolo na stojanu se při vymáčké spojce roztočí, protože na stojánku se motorka obvykle startuje se studeným olejem.
Pokud zkusíš to samé s olejem zahřátým na provozní teplotu, tak se kolo neroztočí, pokud je spojka v pořádku a správně nastavená.