globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meziplyn při podřazování
 
8.7.2010 v 11:33
Zdravím všechny,

mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.

Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.

Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?

Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 14:46 | Nahoru | #1

Skalda>Luďazz> nemej strach... bavite se o tomtez; Virago tim neutralem myslel okamzik mezi zapadnutim dvou sousednich rychlosti



ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..

mokra spojka samo prenese i vystavena dost momentu na to aby roztocila prvodovku.. viz pokus s moto na stojanku jak psal virago... roztoci i kolo....

(reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 14:52 | Nahoru | #2

assassin>ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..


jj... a v pripade vetsich vuli/nepresnosti nebo mechanickych problemu tam nekdy tento stav pri nejistem zarazeni zustane; take vznika pri vyskoceni rychlosti

(reakce na) meziplyn při podřazování

14.7.2010 v 15:16 | Nahoru | #3

assassin>ono je tam vlastne nutral mezi kazdym kvaltem ikdyz nema fixovanou polohu.. okamzik kdy vylezou zuby z jednoho kola a zapadnou do druheho..

mokra spojka samo prenese i vystavena dost momentu na to aby roztocila prvodovku.. viz pokus s moto na stojanku jak psal virago... roztoci i kolo....



Zadní kolo na stojanu se při vymáčké spojce roztočí, protože na stojánku se motorka obvykle startuje se studeným olejem.
Pokud zkusíš to samé s olejem zahřátým na provozní teplotu, tak se kolo neroztočí, pokud je spojka v pořádku a správně nastavená.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist